PDA

Bekijk de volledige versie : Verkeerde antwoord spelletje!!



Moppersmurf
05-07-2007, 01:52
Laatst ontdekt op ImDb, en erg leuk om het hier ook te doen, volgens mij. Voor allen die niet weten wat het inhoudt: Ik ga een vraag over een bepaalde film, wat er in gebeurt, maar i.p.v. het echte antwoord te geven, mag je alles verzinnen behalve het juiste antwoord. Daarna stel je een andere vraag voor iemand anders. Got it?

Ga mijn spelletje rondom LOTR stellen, en het is de bedoeling dat het over deze trilogy blijft gaan. Hij is in ieder lang zat hahaha. Ok, komt 'ie...........

V: Wat stelt Frodo uit eindelijk voor wat hij met The One Ring wil doen?

Iemand???

Veel plezier..........

Patrick van den Hul
05-07-2007, 08:43
Op Ebay zetten?
Mijn vraag: Ik volg het spelletje nog niet helemaal?

Edgar Smit
05-07-2007, 10:06
V: Wat stelt Frodo uit eindelijk voor wat hij met The One Ring wil doen?
A: Hij wil er een meisje mee uit een TV lokken, dus maakt hij er een film van en noemt die The Ring. Hij laat opzettelijk het woord One weg zodat er nog ruimte is voor een sequel.


P.s. als ik het goed begrepen heb moeten de antwoorden wel film gerelateerd zijn, misschien handig omdat er even bij te zetten, of anders een paar voorbeelden van het spel op IMDB erbij te zetten?

MiiCk0s
05-07-2007, 13:49
Ik snap de uitleg niet over het spelletje...

freaky
05-07-2007, 14:01
Is dit dan bv zo?

V: Waarom draagt Bruce Wayne een batman pak?

A: Omdat hij uitgenodigd is op halloweenfeest.

Is het zoiets?

Moppersmurf
05-07-2007, 19:34
Ja hoi, ik nog ff, verdient wel een beter uitleg idd. Je vraagt eigenlijk iets wat in de film plaats vind (alle vragen en antwoorden wel graag gerelateered aan de film LOTR trilogie idd.

Als ik begin met de vraag: Wat Frodo voorstelt met The One Ring te doen, zou het eigenlijke antwoord natuurlijk moeten zijn: in het vuur van Mount Doom gooien, maar het veel leuker om een lolliger antwoord te geven.

Diegene die dan geantwoord heeft, stelt een nieuwe vraag over LOTR, zoals bijv.

Waarom draagt Gandalf ineens een witte jurk?

A: verzin maar raak eigenlijk, maar weer wel gerelateerd aan LOTR enz enz enz dus het kan in principe heel lang duren.........

Ik hoop dat ik nu duidelijker was, hahaha

Dus nog een keer:

V: Wat stelt Frodo voor wat hij met The One Ring wil gaan doen?

Ok, kom maar op.......

Sjeisbroochem
05-07-2007, 20:58
Dus nog een keer:

V: Wat stelt Frodo voor wat hij met The One Ring wil gaan doen?

Ok, kom maar op.......

A: Hij gebruikt hem als cockring om zijn kleine harige hobbitje.

V: Wat doet frodo als hij er daarna klaar mee is?