PDA

Bekijk de volledige versie : CanalDigitaal meer betalen voor minder



DVDProfilersFilmgek
09-07-2007, 18:06
Vandaag zullen weer vele Canaldigitaal abonnee's weer aangenaam verrast zijn:evil:

Cees Bohnenn heeft een prachtige brief geschreven, echt m'n broek gleed spontaan naar beneden, ongelooflijk wat is die man een fantast:mrgreen:

Eerst even likken en slijmen bij de abonnee> CanalDigitaal is continu bezig haar aanbod te verbeteren en haar dienstverlening uit te breiden etc etc etc etc lik lik lik slijm slijm slijm bla bla bla en dan komt de aap uit de mouw:

Met als gevolg stijgende kosten voor de programma's van onder meer de commerciële omroepen.(snap niet dat ik daar dan ook maar iets mee te maken heb, die hebben hun inkomen van bergen en bergen reclame waar ze je de hele tijd mee zieken) KOMT IE KOMT IE:
Dit betekent dat de abonnementsprijs van het basis-pakket met ingang van 1 augustus a.s. wordt verhoogd naar €8,95 per maand.(6) (12,5% verhoging)

Gelijk erachter aan doet die pretletter een aanbod voor de hebberige abonnee, ja voor 1 euro extra krijg je nog meer zenders en dat wel een halfjaar lang....met wel een voordeel van 18 euro.....ja ja ja, ze kunnen de boel altijd zo lekker verdraaien. En Ik zou me wel 1.000.000 x bedenken om daar in te trappen, kunnen ze ook weer net zo makkelijk verhogen. Onvoorstelbaar wat een schoften, je een prijsverhoging opdringen en dan ook nog eens het lef hebben om je nog meer van hun shit in je mik te douwen... en dat onder het mom, we doen je een geweldig aanbod.....hahahahahahahah, echt waar ik heb in geen tijden niet zoveel gelachen als om deze brief. Je zou bijna medelijden krijgen met deze uitkleder.

Maar goed, volgens de voorwaarden van je contract mogen ze de prijs rustig verhogen en moet je deze gewoon slikken en mag je je abonnement om die reden niet opzeggen, je dient gewoon je lopende contract dat steeds met een jaar wordt verlengt vol te maken. Ik vind 12,5% verhoging, na kort geleden nog een verhoging gehad te hebben niet erg gepast. Dat is een echte klantentrekker, maar niet heus, flink knijpen in de bitrate en dan nog schreeuwen ook dat je het beste beeld hebt...... nou Cees, ga daar dan maar lekker zelf van genieten, ik zeg je lekker op en wel per direct.... en ben echt niet van plan om dat nieuwe tarief te gaan betalen!

Troep leveren(slechte beeldkwaliteit/ steeds maar dalende bitrate) en daar 12,5% meer voor vragen omdat de commerciëlen stijgende kosten hebben, hhahaahahahahah

Ik vraag me af, wat denken jullie dat CanalDigitaal kan doen na deze prijstijging, die ik niet accepteer, en daarom per direct wil opzeggen(ik weet nu even niet wanneer mijn abonnement inging, maar ik gun ze op deze manier geen dubbeltje meer) en als ze geld via de machtiging eraf halen en ik deze laat terugboeken..... hoever zullen ze het laten komen....zie ik ze voor de rechter of laten ze me met rust:confused:

Wat denken jullie, is zoiets terecht, een prijsverhoging van 12,5%, maar je mag niet gelijk weg???

Mr_Parker
09-07-2007, 18:11
Zover ik weet mag een bedrijf nooit eenzijdig het contract aanpassen, ook wat prijs betreft niet. Ook al staat in dat contract dat ze dat wel zouden mogen. Dat zijn "wurgcontracten" die niet toegestaan zijn. Simpel opzeggen per ingangsdatum van de prijsverhoging (machtiging tevens intrekken) en klaar is men met Cees ;-)

DVDProfilersFilmgek
09-07-2007, 18:20
Zover ik weet mag een bedrijf nooit eenzijdig het contract aanpassen, ook wat prijs betreft niet. Ook al staat in dat contract dat ze dat wel zouden mogen. Dat zijn "wurgcontracten" die niet toegestaan zijn. Simpel opzeggen per ingangsdatum van de prijsverhoging (machtiging tevens intrekken) en klaar is men met Cees ;-)

Ik hoop dat je gelijk hebt.... morgen gaat het opzegformulier aangetekent op de bus. Er loopt momenteel ook een zaak met Yarden, een begravenis ondernemer die eenzijdig de contracten/verzekeringspolissen aan het wijzigen is en duizenden mensen(zal bij CanalDigitaal ook wel om duizenden gaan)...... je wordt er niet vrolijk van.:cry:

HHahahahahh ..... klaar met Cees.... hoop dat het zo simpel is.(y)

Mr_Parker
09-07-2007, 18:34
Geen problemen hier met mijn jaarlijkse 5 euro (of zo iets) premie van Yarden. Maar anders kun je ze wel leuk samen (Yarden en CanaalDigitaal) begraven, verbranden of de ruimte in schieten....

DVDProfilersFilmgek
09-07-2007, 19:38
Geen problemen hier met mijn jaarlijkse 5 euro (of zo iets) premie van Yarden. Maar anders kun je ze wel leuk samen (Yarden en CanaalDigitaal) begraven, verbranden of de ruimte in schieten....

Nog geen probleem met Yarden zul je bedoelen...... komt zo wel, ze zijn heel langzaam bezig achteraf je een heel slechte deal in je mik te douwen, doe me maar een PM als je hem ook krijgt, we zijn met een grote groep gedupeerden, en zijn aan het samenspannen;) om Yarden weer op het goede pad te krijgen, iig is het momenteel de afrader om iemand bij te gaan laten verzekeren, ik zou iedereen momenteel ten sterkste afraden om met die lijkenpikkers(6):shock: in zee te gaan.....

Mr_Parker
15-07-2007, 15:19
Hoe is het met het opzeggen van CanaalDigitaal gegaan?

Henk-Jan
15-07-2007, 15:30
Ik zit zelf ook bij Canaal Digitaal. Maar ondanks dat ze de prijs met 12,5% verhoogd hebbem is er geen alternatief. Waar krijg je namelijk voor € 8,95 hetzelfde aantal zenders en dan ook nog digitaal?

DVDProfilersFilmgek
15-07-2007, 19:43
Ik zit zelf ook bij Canaal Digitaal. Maar ondanks dat ze de prijs met 12,5% verhoogd hebbem is er geen alternatief. Waar krijg je namelijk voor € 8,95 hetzelfde aantal zenders en dan ook nog digitaal?

Het aantal.... er zijn heel veel free to air en die kosten niets, maar als je het over het nederlandstalige aanbod hebt, dan heb je gelijk.

Vergeet even dat digitaal, ik wordt momenteel niet goed van dat woordje digitaal , je krijgt een hele slechte kwaliteit en het lijkt wel steeds minder te worden, van mij mogen ze het houden.

Vergeet niet dat via de sateliet je zelf een behoorlijke investering moet doen om eea te ontvangen, heb zelf een draaibaar systeem en ook dat behoeft onderhoud, het maand abonnement mag dan ook wel wat voordeliger zijn, de provider, in dit geval CanalDigitaal heeft niet zelf kabels hoeven leggen en zendmasten hoeven plaatsen, hij huurt transponderruimte...... en nog erg krap ook:-( , voor de rest heeft hij weinig onderhoud,

Hoe het opzeggen is verlopen.... ik heb het bericht binnen van KPN dat mijn opzegging binnen is, maar nog geen reactie van CanalDigitaal.

BTW, toch wel erg Henk-Jan als je geen alternatief hebt, je zulke prijsverhogingen moet slikken. Kijk zelf bijna geen TV en zit al helemaal niet te wachten op die commerciëlen met hun overweldigende reclameaanbod waar ik me gruwelijk aan erger.
Ik kijk meer dan 95% van de tijd naar een DVD(y)

peptalk
21-10-2010, 12:23
Misschien hebben jullie heir iets aan. Heb net zelf ook via deze site mn kpn abonnement opzeggen gedaan. groetjessss

Toch altijd weer bijzonder die nieuwe members die in een oud topic gaan reageren.....

DVDProfilersFilmgek
21-10-2010, 16:23
Toch altijd weer bijzonder die nieuwe members die in een oud topic gaan reageren.....

Yep..... maar deze wist wel hoe hij/zij de post moest weghalen...... helaas het bewijs is wel gebleven;)

peptalk
21-10-2010, 20:44
Yep..... maar deze wist wel hoe hij/zij de post moest weghalen...... helaas het bewijs is wel gebleven;)

Ik heb wel even de link uit de link verwijderd, voordat iemand er op klikt, ik heb dat iig niet geprobeerd.

peptalk
21-10-2010, 20:59
Yep..... maar deze wist wel hoe hij/zij de post moest weghalen...... helaas het bewijs is wel gebleven;)


Ik heb wel even de link uit de link verwijderd, voordat iemand er op klikt, ik heb dat iig niet geprobeerd.

Hij wist het dus niet, maar Jordy van de crew daarentegen wel, zie het spambots rapporteren topic

DVDProfilersFilmgek
22-10-2010, 11:26
Ik heb wel even de link uit de link verwijderd, voordat iemand er op klikt, ik heb dat iig niet geprobeerd.

Als je erop had geklikt, dan had je bij de zogenaamde opzegpagina van KPN gekomen.......

Aangezien KPN nog steeds een erg zelfingenomen arrogant ********bedrijf is, maken ze daar alleen maar reclame voorzichzelf en blijkt dat het nog steeds heel lastig is om van die ***** af te komen.

Kan wel begrijpen waarom die post is verwijderd;)(y)