PDA

Bekijk de volledige versie : Transformers 2 (2009)



Pagina's : [1] 2 3

Dennis Kuijper
14-07-2007, 11:38
"Transformers 2" is a Prequel
Mark Ryan, who voices Bumblebee in "Transformers," spoke to SkewedAndReviewed, revealing that the upcoming sequel might just be a prequel. "I recently recorded more material for the DVD release of the film," explained Ryan. "It has to do with the Prequel that will set up the second film." This is all the information that Ryan revealed, but since "Transformers" is performing better at the box office than expected, we will be hearing about the next installment very soon. Especially, since Michael Bay is more than eager to continue making these films.
Bron: Worstpreviews

Patrick van den Hul
14-07-2007, 19:33
Laat maar komen, dit keer met minder onzin en meer actie. Maakt niet uit als de speelduur daardoor wat korter wordt.

Spider-Steve
14-07-2007, 22:08
Prequel of sequel, maakt voor mij persoonlijk niet uit! Zolang we maar een 2de film over de Transformers krijgen.

Het lijkt mij logisch dat als er een prequel gemaakt wordt, deze film zich afspeelt op Cybertron. 1 vraag die ik mij dan stel is: "Geen mensen in deze film?"

Ik wil eigenlijk OOK een sequel zien, waar gaat Starscream naartoe en wie brengt hij mee terug naar Aarde? Kunnen ze Jazz nog repareren?

En voor zowel een sequel als prequel: "Meer Transfomers dan mensen?!"

Steve

JagoKI
15-07-2007, 03:31
Geef dan plz Starscream wat meer screentime.... Het liefst hoe hij in de serie was: een onbetrouwbare schijnheilige...

Daan de G.
15-07-2007, 10:18
En Soundwave moet erin ;)

InfinitusImmortalitas
15-07-2007, 12:11
Ik verheug mij er nu al op! Een Prequel lijkt mij leuk, maar ik zie liever een Sequel. Of allebij natuurlijk! Hopelijk geven ze de transformer personages meer karakterontwikkeling en screentime. Vooral de Decepticons mogen wat meer naar voren komen. Volgens mij zijn er naast Starscream meerdere Decepticons nog in leven. Barricade en Scorponok heb ik nog niet dood zien gaan. Kunnen ze die ook meteen laten terugkomen.

Sjeisbroochem
15-07-2007, 18:55
bring it on!

Spider-Steve
15-07-2007, 19:10
Als ze een sequel maken, zullen we dan nog Frenzy zien? Leeft hij nog na die "o shit!"

Is het een prequel, dan zal hij er hopelijk ook wel bij zijn!!!

Steve

Dennis Oosterhuis
15-07-2007, 21:27
Voor mij persoonlijk kan het niet snel genoeg 2009 zijn! :p

Bravestarr
15-07-2007, 21:38
Prequel over de machtstrijd op cybertron? Bring it on. Maar hoezeer is het dan nog een speelfilm en geen animatie?

Cinemaniac
15-07-2007, 22:51
Ik neem aan dat Bay die Prince of Persia-film niet meer gaat regisseren, want die wordt ook in 2009 uitgebracht.

Dennis Kuijper
15-07-2007, 22:58
Ik neem aan dat Bay die Prince of Persia-film niet meer gaat regisseren, want die wordt ook in 2009 uitgebracht.
Wordt gewoon verschoven denk ik.

Scriptkiddie
16-07-2007, 13:10
Ik vraag mij af hoe de Transformers eruit zullen zien in een prequel aangezien je in de huidige film hebt kunnen zien dat ze pas op de aarde hun vorm van een auto/vrachtwagen/straaljager/chopper aannamen.

Spider-Steve
16-07-2007, 15:07
Ik vraag mij af hoe de Transformers eruit zullen zien in een prequel aangezien je in de huidige film hebt kunnen zien dat ze pas op de aarde hun vorm van een auto/vrachtwagen/straaljager/chopper aannamen.

Ahja!!! Das ook waar! En nondedzjuu! Kwas da helemaal vergeten!!! Optimus en al de rest, die gaan nie op hun eigen trekken!! Da ga wreed ambetant zijn om die te herkennen.

Wie was dat die uit het zwembad komt? Ik ben daar nog steeds niet zeker van. Ze zeggen Ironhide, maar is dat zeker, dat em is?

Steve

SanderT
16-07-2007, 15:58
Was de prequel niet de game? Daar zijn ook de filmvoices voor gebruikt (op megatron na) en die verteld wel het verhaal van hoe juist bumblebee naar de aarde is gekomen en dergelijke. Dus misschien dacht deze beste man dat hij insprak voor een toekomstige film, daar waar het eigenlijk gewoon om de game ging die inderdaad de prequel op de film is.

InfinitusImmortalitas
16-07-2007, 16:04
Als ze een sequel maken, zullen we dan nog Frenzy zien? Leeft hij nog na die "o shit!"

Is het een prequel, dan zal hij er hopelijk ook wel bij zijn!!!

Steve

Ik zie hem ook graag terugkomen! Het was onduidelijk of hij nou echt dood was of niet.

pokalapoketl
16-07-2007, 20:42
Wie was dat die uit het zwembad komt? Ik ben daar nog steeds niet zeker van. Ze zeggen Ironhide, maar is dat zeker, dat em is?

Volgens mij is het als volgt:
"Astro-insurance" Winkel / irritante dikkertje - Ratchet
Stadion - Jazz
Zwembad - Ironhide
Open veld - Optimus Prime

sharky
16-07-2007, 22:23
Volgens mij is het als volgt:
"Astro-insurance" Winkel / irritante dikkertje - Ratchet
Stadion - Jazz
Zwembad - Ironhide
Open veld - Optimus Prime

Dat met dat ventje was Jazz
Stadion is Ratchet
Open veld Ironhide
En zwembad Optimus

Zal het eens opzoeken maar Optimus komt zeker uit het zwembad.

En deel 2.......is het al 2009 :mrgreen:

pokalapoketl
17-07-2007, 12:41
I beg to differ ;) (http://www.shootfortheedit.com/forums/viewtopic.php?t=2169&sid=274d7d4720623a6da2c40b31003dead1)

sharky
17-07-2007, 16:55
I beg to differ ;) (http://www.shootfortheedit.com/forums/viewtopic.php?t=2169&sid=274d7d4720623a6da2c40b31003dead1)

Hmm toch maar eens de comics weer eens lezen :p want nou weet ik het ook niet meer.

Marc T.
17-07-2007, 17:24
Ik wil Galvatron en Unicron!

Die kicken zwaar kont! :D

Sjeisbroochem
18-07-2007, 10:20
Ik wil Galvatron en Unicron!

Die kicken zwaar kont! :D


ja hoor galvatron en unicron in de prequel

Marc T.
19-07-2007, 13:50
ja hoor galvatron en unicron in de prequel

Lezen: er staat: might be a prequel

baltar
20-07-2007, 08:44
Laat maar komen, dit keer met minder onzin en meer actie. Maakt niet uit als de speelduur daardoor wat korter wordt.

Meer actie:-? Net niet. Ik vond het laatste 3 kwartier het slechtste van de film. Dat was helemaal over de top en die irritante patriotische muziek erbij maakte het nog erger. Veel te veel actie die af en toe totaal niet te volgen was.

Patrick van den Hul
20-07-2007, 10:00
Meer actie:-? Net niet. Ik vond het laatste 3 kwartier het slechtste van de film. Dat was helemaal over de top en die irritante patriotische muziek erbij maakte het nog erger. Veel te veel actie die af en toe totaal niet te volgen was.

Dus jij vond die American Pie-achtige onderbroeken lol het hoogtepunt en niet de baanbrekende SFX? :twisted: Iedereen zijn ding :roll:

Lorre
20-07-2007, 10:11
Er kon enorm veel geknipt worden in het eerste uur en dan kon een deel van het tweede uur opgeschoven worden naar het eerste uur. Zoals de overige Autobots die aankomen op aarde, hun vertelling van de 2 rassen die in oorlog liggen en waarom ze op Aarde zijn, de ontdekking dat Megatron al jaren in het bezit van de regering is, de aktie beter verspreid kon worden en niet het laatste drie kwartier in beslag nam. Megatron had in het begin moeten ontdooien waardoor we meer gecoördineerde aanvallen kregen op de Autobots, maar nu kreeg je de Decepticons amper te zien.

Wouter van Dis
20-07-2007, 12:49
Er kon enorm veel geknipt worden in het eerste uur en dan kon een deel van het tweede uur opgeschoven worden naar het eerste uur. Zoals de overige Autobots die aankomen op aarde, hun vertelling van de 2 rassen die in oorlog liggen en waarom ze op Aarde zijn, de ontdekking dat Megatron al jaren in het bezit van de regering is, de aktie beter verspreid kon worden en niet het laatste drie kwartier in beslag nam. Megatron had in het begin moeten ontdooien waardoor we meer gecoördineerde aanvallen kregen op de Autobots, maar nu kreeg je de Decepticons amper te zien.


Zo denk ik er precies over.. Nu zat ik wel degelijk op mijn horloge te kijken in het begin, door het langdradige ''humoristische'' gezever. Het laatste stuk maakte bijna alles goed, maar inderdaad had het beter verspreid kunnen worden.

pretorian22
20-07-2007, 13:17
ik persoonlijk kan niet wachten tot 2009 en waar echt echt op hoop is dat ze dan bijvoorbeeld de Stunticons erin voor laten komen die dan Menasor vormen!!! of bruticus, devastor, superion etc zijn ook welkom natuurlijk!!!

scheur
20-07-2007, 13:36
Daar heb ik ook nog aan zitten denken......;)

martini
22-07-2007, 09:37
Afgelopen vrijdag deel 1 gezien en die was super, dus laat deel 2 maar komen....

earthx
22-07-2007, 10:35
Ja nou ik vond het niet helemaal geslaagt.Had grote verwachtingen maar het lijkt weer gevalletje niet kunnen kiezen 12 jaar rating zegt genoeg .En veel te lang 144 min had easy naar 100 min gemogen van mij.Casting was ook niet geweldig.Enkel de stemmen van optimus en megatron waren wel goed gedaan.En het laatste uur was wel ok.

Mich
11-08-2007, 16:43
Ja nou ik vond het niet helemaal geslaagt.Had grote verwachtingen maar het lijkt weer gevalletje niet kunnen kiezen 12 jaar rating zegt genoeg .En veel te lang 144 min had easy naar 100 min gemogen van mij.Casting was ook niet geweldig.Enkel de stemmen van optimus en megatron waren wel goed gedaan.En het laatste uur was wel ok.

die 12 jaar rating had alles van doen met het totale gebrek aan vleselijke aangelegenheden. Geen sex en geen gore. Want die robojes hebben er op hun eigen wel een "bloedbad" van gemaakt.

En wat betreft 2009 ... bring it on. En liefst op hetzelfde nivo als de 1e die imho meesterlijk is.

intexor
11-08-2007, 17:06
Staat het al vast dat Michael Bay dit vervolg ook gaat regisseren?

Kendorjia
11-08-2007, 17:22
Er kon enorm veel geknipt worden in het eerste uur en dan kon een deel van het tweede uur opgeschoven worden naar het eerste uur. Zoals de overige Autobots die aankomen op aarde, hun vertelling van de 2 rassen die in oorlog liggen en waarom ze op Aarde zijn, de ontdekking dat Megatron al jaren in het bezit van de regering is, de aktie beter verspreid kon worden en niet het laatste drie kwartier in beslag nam. Megatron had in het begin moeten ontdooien waardoor we meer gecoördineerde aanvallen kregen op de Autobots, maar nu kreeg je de Decepticons amper te zien.

helemaal mee eens... ik zat echt heel dat begin maar te wachten op megatron, had zoiets van waar blijft ie nou toch... het duurde me allemaal wat te lang...en ook die dingen die op het einde gewoon niet verklaard worden, wat gebeurt er met barricade en die omgevormde xbox en dergelijke... dat stoorde me enorm verder vond ik het wel een hele goeie film hoor, het kind in mij was weer helemaal blij, nostalgie ten top, wou weer meteen met de autobots en decepticons die ik hier nog heb liggen (jaja heb er nog twee) spelen...:mrgreen:

ik hoop ook op meer Starscream in deel 2... hij was altijd al een van m'n favo decepticons dus...

Stephan Nobelen
14-08-2007, 11:04
ik vond het heerlijk al die actie en die SFX! Laat maar komen dat 2e deel prequel of sequel of beide :)

Cinemaniac
25-09-2007, 17:04
Paramount Sets Transformers 2 Release Date

Despite a recent comment from Transformers director Michael Bay that the studio hasn't been going full speed ahead on a sequel because of the possible strike next year, Paramount Pictures has now set a June 26, 2009 release date for Transformers 2. It is unclear who all will return for the sequel, as far as crew and cast members. Hopefully we'll know more soon.

Bron: comingsoon.net

Noi-Procs
25-09-2007, 17:41
Doe mij gewoon een vervolg. In dat vervolg kunnen ze van mijn part ook wel 20 a 30 minuten wat laten zien over Cybertron of wat dan ook over wie ze gemaakt heeft. Maar ik wil zeker iets zien van de Constructicons/Combaticons/Aerialbots/Protectobots. ZEKER!!! Minder humor en meer actie. Zoals de meesten erover denken.

Maar die film heeft wel gescoord mede dankzij de humor in de film. Zelfs vrouwen waren en enthousiast over. Wat normaal onmogelijk is bij zo'n soort films

Maar is trouwens niemand iets opgevallen dat die tank in de film Devastator genoemd wordt en als speelgoed heet hij Brawl. Foutje van de zaak.

Kendorjia
25-09-2007, 17:52
dat was geen foutje, de makers hebben dat opzettelijk gedaan, maar waarom juist weet ik ook niet

Noi-Procs
25-09-2007, 17:55
Owja volgens mij had ik er ook iets over gehoord ja. Volgens mij was dat omdat de fans heeeeeel graag Devastator in de film wilde zien en ze zo daarmee misschien te foppen of juist een plezier mee te doen.

Patrick van den Hul
25-09-2007, 20:20
Owja volgens mij had ik er ook iets over gehoord ja. Volgens mij was dat omdat de fans heeeeeel graag Devastator in de film wilde zien en ze zo daarmee misschien te foppen of juist een plezier mee te doen.

Of gewoon omdat Devastator een wat lekkerdere naam is dan Brawl.

Cinemaniac
04-10-2007, 16:28
Transformers 2 Writers Confirmed

Screenwriter Ehren Kruger and the writing team of Alex Kurtzman and Roberto Orci are in talks to team to write the screenplay for DreamWorks/Paramount's Transformers 2, says The Hollywood Reporter.

Director Michael Bay, star Shia LaBeouf and producers Tom DeSanto, Lorenzo di Bonaventura and Don Murphy are back in their respective chairs, as is executive producer Steven Spielberg.

The trade adds that the teaming of A-listers to write such a huge project might be an industry first and could have been necessary because Kurtzman and Orci -- who wrote first movie -- also are busy writing J.J. Abrams' Star Trek movie for Paramount and producing Eagle Eye for DreamWorks.

The three writers are also working together on Nightlife, a DreamWorks serial-killer project that sees Kruger adapting a Thomas Perry novel, with Kurtzman and Orci producing along with Neal Moritz. Kruger also adapted the Stephen King novel "The Talisman," which Spielberg is exec producing for TNT.

Kruger met with Bay and Hasbro president Brian Goldner and impressed the duo with his knowledge of the "Transformers" mythology.


Bron: comingsoon.net

Cinemaniac
10-10-2007, 16:57
Speaking of LaBeouf, Spielberg told us there are going to be multiple "Transformers" films that the hot young actor is signed on to do and that there's already a story for the second one, but production depends on the pending writer's strike.


Bron: comingsoon.net (http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=38211)

DJ-Sonic
21-10-2007, 12:55
Ik vond hem in elk geval geweldig, en de meest kicken scéne was toch echt in dat steegje dat ze er allemaal aan komen karren. helemaal kicken.

en de prequel zit ik eingelijk niet zo op te wachten.
maar een sequel met the dinobots zou helemaal top zijn.

El-Jorge
22-10-2007, 07:29
Ik vond hem in elk geval geweldig, en de meest kicken scéne was toch echt in dat steegje dat ze er allemaal aan komen karren. helemaal kicken.

en de prequel zit ik eingelijk niet zo op te wachten.
maar een sequel met the dinobots zou helemaal top zijn.

Prequel/sequel...... boeiend! Meer transformers, meer Starscream meer Megatron, meer Optimus, meer bot on bot actie..... bring it on, maakt dan niet uit of het een prequel of een sequal is.

Magic_Mike
29-11-2007, 23:29
zalige film, kan ook ni wachten tot den 2 uitkomt..
ma kheb toch paar vraagskes
1) in het midden van de film hebt ge effe barricade die bumblebee achtervolgt en da komt tot een klein gevecht tussen die 2 terwijl sam en da meisje vechten met Frenzy... Bumblebe wint da gevecht blijkbaar want hij komt terug naar Sam en het meisje en dat is waar Sam een eerste keer met Bumblebee praat... Maar wa is er dan met Barricade gebeurt want die komt later in de film toch terug? hebben die gewoon gevochten en is die daarna gaan lopen ofzo :-)

2) wie is de decepticon waarmee optimus prime vecht op de autostrade? hij hakt die zijn hoofd eraf met zijn zwaard ma kvraag mij af wie da was...

3) ge ziet hoe de autobots op aarde zijn terecht gekomen maar niet hoe de decepticons er zijn geraakt...

4) zijn er maar 5 autobots? want er zijn blijkbaar veel meer decepticons in de film dan autobots nee? ik herinner me alleen optimus prime, bumblebee, jazz,ironhide en ratchet....

5) starscream ontsnapt zeker? vraag mij dan wel af over wa den 2 dan gaat gaan vermits alle decepticons dood zijn... ze zeggen da er dinobots in gaan komen maar wat dan met starscream? all alone? :-)

Lorre
30-11-2007, 06:19
1) Je ziet nog een shot van hoe Barricada daar tussen het puin ligt. Bumblebee heeft hem blijkbaar off-screen verslagen want Bay fixeerde zich teveel op de mensen dan op de geweldige robots die aan het vechten waren.

4)Bay heeft gezegd en ook zoals je kan zien dat er idd meer Decepticons zijn dan Autobots. Waarom? Omdat Bay vond dat als de Autobots in de minderheid waren het een grotere bedreiging zou vormen voor hen.

5) Die ontsnapt idd.

homernt
30-11-2007, 07:15
Hopelijk gaat het deze keer wel over transformers!

Pieter R.
13-12-2007, 12:48
Mhwah, ik vond deel 1 wel aardig. Allleen: aktie moet meer verspreid worden en het liefst ook veel minder. Het is nu gewoonweg niet boeiend meer om naar te kijken omdat je ogen tekort komt. Bovendien moet een film ook nog wat aan de verbeelding overlaten.
Bovendien heb ik eigenlijk een hekel aan dat typisch amerikaanse more is better.
Voorbeeld: de rol van Megatron beperkt zich alleen tot vrieskip spelen, ontdooien, dan een tekstje "I am Megatron" en dan: rammen en verliezen/doodgaan.
Het mag wel ietsje minder een popcornfilm worden, deel 2. Altijd maar hapklare brokken is ook niet lekker.
Wat ik bedoel is: kijk bijv. naar de batmanfilms van Tim Burton en dan naar Batman Begins: de laatste versie zit gewoonweg beter in elkaar.

Mich
14-12-2007, 20:13
Wel ik heb vandaag 5 seconden gezien van de 1e toen ik boodschappen ging doen. De DVD staat op mijn Kerstlijstje. Oh wat een flater.
Dit is naar mijn smaak een absolute topper. Ogen tekort? Dan zien we hem toch nog eens en nog eens (kijkachterstand hoezo).
Veel vechten? Euh ... het is oorlog.

Wat deel twee betreft. Volgens mij komt Megatron terug.

mjlfadriaans
16-12-2007, 16:15
Ik zag op de eerste echt te wachten, maar op de volgende niet echt. Ik vond alleen de robots strak gedaan in de film, verhaal was echt slap, was meer een onderbroekenlol film geworden, en daar zat ik nou niet op te wachten. Zonde dat ze deze films zo verziekt hebben, aangezien technisch gezien alles mogelijk was en is. Het zal mij een worst wezen of die film er komt of niet eerlijk gezegd.

Rudy Mas
20-12-2007, 14:37
Ik heb de film gisterenavond dan eindelijk gezien, en hoewel ik weinig verwachtingen had, is deze film mij heel goed bevallen.

In tegenstelling tot velen, vond ik de tekenfilmserie dus alles behalve boeiend en die heb ik dan ook nooit echt gevolgd.

De film wou ik echter eens een kans gegeven, al was het al enkel voor de FX te zien. Maar buiten dat de FX schitterend waren vond ik het verhaal ook wel heel goed. Leuke afwisseling van humor, actie en drama.

Na het zien van de film had ik dadelijk al een gevoel van, hier wil ik meer van. Ik was dan ook aangenaam verrast om hier op het forum te lezen dat er al degelijk concrete plannen zijn voor een vervolg.

Laat maar komen zou ik zo zeggen, en hopelijk in dezelfde stijl als de eerste film.

jan_tran
20-12-2007, 15:03
Ik heb de film gisterenavond dan eindelijk gezien, en hoewel ik weinig verwachtingen had, is deze film mij heel goed bevallen.

In tegenstelling tot velen, vond ik de tekenfilmserie dus alles behalve boeiend en die heb ik dan ook nooit echt gevolgd.

De film wou ik echter eens een kans gegeven, al was het al enkel voor de FX te zien. Maar buiten dat de FX schitterend waren vond ik het verhaal ook wel heel goed. Leuke afwisseling van humor, actie en drama.

Na het zien van de film had ik dadelijk al een gevoel van, hier wil ik meer van. Ik was dan ook aangenaam verrast om hier op het forum te lezen dat er al degelijk concrete plannen zijn voor een vervolg.

Laat maar komen zou ik zo zeggen, en hopelijk in dezelfde stijl als de eerste film.

Volgens mij ben je de massa voor met het zien van deze film.

Of gewoon in het verkeerde topic gepost.

Dennis Oosterhuis
20-12-2007, 15:11
Of je leest het verkeerd, Jan... :wink:

Neil
20-12-2007, 15:20
zalige film, kan ook ni wachten tot den 2 uitkomt..
ma kheb toch paar vraagskes
1) in het midden van de film hebt ge effe barricade die bumblebee achtervolgt en da komt tot een klein gevecht tussen die 2 terwijl sam en da meisje vechten met Frenzy... Bumblebe wint da gevecht blijkbaar want hij komt terug naar Sam en het meisje en dat is waar Sam een eerste keer met Bumblebee praat... Maar wa is er dan met Barricade gebeurt want die komt later in de film toch terug? hebben die gewoon gevochten en is die daarna gaan lopen ofzo :-)

2) wie is de decepticon waarmee optimus prime vecht op de autostrade? hij hakt die zijn hoofd eraf met zijn zwaard ma kvraag mij af wie da was...

3) ge ziet hoe de autobots op aarde zijn terecht gekomen maar niet hoe de decepticons er zijn geraakt...

4) zijn er maar 5 autobots? want er zijn blijkbaar veel meer decepticons in de film dan autobots nee? ik herinner me alleen optimus prime, bumblebee, jazz,ironhide en ratchet....

5) starscream ontsnapt zeker? vraag mij dan wel af over wa den 2 dan gaat gaan vermits alle decepticons dood zijn... ze zeggen da er dinobots in gaan komen maar wat dan met starscream? all alone? :-)

1. Ik neem aan dat de andere Decepticons hem weer hebben opgelapt. De autobots hebben Ratchet als medic, dus zullen de Decepticons ook wel wat trucjes kennen om elkaar te fixen.

2. Bonecrusher.

3. Dat zie je inderdaad niet, dus dat zal je er zelf bij moeten bedenken, net als bij je eerste vraag ;) Maar ik neem aan op dezelfde manier als de Autobots.

4. In de film zijn er niet meer Autobots nee. Maar aan het einde van de film zie je wel hoe Optimus Prime een oproep doet aan alle Autobots verspreid over het universum om naar de aarde te komen, dus dat wijst wel op een sequel.

5. Als je na de film even de credits bekijkt, zie je een klein fragment waarin Starscream de ruimte in vliegt, naar veluid om versterkingen te halen ;). Wat dus wederom op een sequel wijst.

Ik zit zelf alleen wel met nog 1 vraag:

Op de snelweg zie je Bonecrusher en Barricade in achtervolging van de Autobots. Op een gegeven moment transformeert Bonecrusher tot Robot, en nadat hij een bus door midden klieft valt hij Optimus Prime aan. Maar vanaf dat moment tot het einde van de film is Barricade opeens nergens meer te bekennen! Hij is niet aanwezig bij het eindgevecht, en er wordt ook niet uitgelegd wat er met hem gebeurd op de snelweg wanneer Bonecrusher en Optimus Prime in gevecht zijn..


Ik vind Transformers een SUPER film. En kan dan ook niet wachten op deel 2!
Het zoetsappige verhaal en dito humor in deel 1 vond ik niet erg, want deze elementen zijn nou eenmaal inherent aan mainstream blockbusters van dit kaliber.
Kan me dus totaal niet storen aan het gebrek aan acteertalent van bijvoorbeeld Megan Fox. Ze is gecast als lekker wijf, en dat is ze ook, dus niets mis mee. Ook de humor is hier en daar best leuk. Bijvoorbeeld: Ratchet: "The boy's pheromone levels suggest that he wants to mate with the female." Is toch leuk?

Als ze op dezelfde voet doorgaan met Transformers 2 ben ik dus tevreden. En zoals ik in de spoilers al aangeef zijn er genoeg redenen om aan te nemen dat er in het 2e deel "nieuwe" transformers hun intrede doen. Stiekem hoop ik zelf vooral op Soundwave en de Aerial Bots. Soundwave vanwege zijn gruwelijke stemgeluid, en de Aerial Bots omdat ze allen tezamen Superion vormen.

Peter Neefs
04-01-2008, 08:06
Bay beloofd meer robots in deel 2:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=40621

mjlfadriaans
04-01-2008, 09:35
Ik vond de humor toen ik hem net in de bios gezien had te flauw, wellicht had ik van de week een andere bui, maar ik vond sommige stukken wel komisch. Alleen dat "plas" stukje vond ik gewoon niet passen, maar da's maar 1 moment.

Ikzelf vond de reactie van een kleine decepticon wel aardig toen 'ie door zijn eigen protectiel geraakt werd, ik bedoel het moment dat 'ie "No sh*t" zei, die response klonk gewoon erg komisch.

Daarnaast ... het stukje met dat kleine robotje in de glazen kubus ... erg grappig.

En als laatste ... de reactie van Oma ... bij de autoverkoper :D.

Peter Neefs
15-02-2008, 13:27
Shia LaBeouf over Tansformers 2: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=42020

maniac e
18-02-2008, 13:06
Kan dus nooit een prequel worden aangezien labeouf gewoon mee zal spelen zoals het ernaar uit ziet.
Zou de shit zijn als we gewoon een soort animated movie verfilming gaan krijgen! Unicron en dergelijke erin, maar ik denk dat ze dat pas gaan doen bij een 3de film en er gewoon een fijne trilogy van maken.

Peter Neefs
03-04-2008, 07:43
Gaan ze beginnen met het filmen van de sequel?


Transformers Vehicles Rolling Out

Source: Superhero Hype! (http://www.superherohype.com/)
April 2, 2008



Last week, it was Barricade (http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6980), and this week Optimus Prime was spotted (http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=7017) on L.A.'s 405 being moved to a new location. Is Michael Bay getting ready to start shooting Transformers 2 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679) already? Or perhaps they are doing some early shots for the sequel? The last we heard is that Bay and DreamWorks/Paramount were targeting an early June start for the follow-up so that they could make the June 26, 2009 release date.

Voor pics van Barricade cars (klik op de pic voor meer pics): http://internetbusinessdaily.net/2008-ford-mustang-saleen-police-edition/
Voor pics van Optimus Prime (klik op de pic voor meer pics): http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=7017

RobinB
20-05-2008, 00:37
He was criminally excluded from Michael Bay's first instalment but fans of the robots in disguise will be delighted to hear that Soundwave will make an appearance in Transformers 2. For those not fully versed in the various Cybertronian personalitites, Soundwave is the Decepticon who flies in the face of Newtonian physics by changing from 20 foot robot to belt-clippable personal casette player. Blessed with the best voice in the original cartoon (click here (http://www.youtube.com/watch?v=nsLcTtCrqwg)for evidence), one of Soundwave's other impressive capabilities was to churn out the various tape-transforming characters like Rumble, Frenzy (who appeared in the first movie, but not as a tape), Laserbeak, Buzzsaw and fan favourite Ravage, who was a robotic panther.

"I'll tell you. We had to get Soundwave in there," writer Roberto Orci told IGN. "We had Ravage in an early draft of the first movie and Soundwave, and we couldn't do it right and I think this time hopefully we'll have the ability to do it."

Neil
20-05-2008, 02:00
Hulde!!
Was ook wel te verwachten, maar toch fijn dat het bij deze is bevestigd.

Ben erg benieuwd welke aardse vorm ze hem zullen geven, aangezien alle delen van de robot ergens naar toe moeten en de casettedeck dus niet meer mogelijk is.
Ga er van uit dat ze de stem van Soundwave niet of nauwelijks zullen veranderen, maar wat dat betreft heb ik het volste vertrouwen in Bay.

Deze staat het allerhoogst op mijn verlanglijst 8)

pokalapoketl
20-05-2008, 07:40
Met deze fanart kan ik wel leven:

http://i32.tinypic.com/14szbwl.jpg

Dennis Oosterhuis
20-05-2008, 11:48
Deze staat het allerhoogst op mijn verlanglijst 8)
Ook bij mij. Geweldig! (y)

tesssam
20-05-2008, 12:34
wow!!! kijk hier zeker naar uit. de fanart ziet er ook al leuk uit.
ik moet alleen eerst nog deel 1 kopen.

Peter Neefs
02-06-2008, 07:34
Autobot Jazz zal, in tegenstelling tot eerdere berichten van regisseur Michael Bay, toch meedoen in Transformers 2.


Autobot Jazz Returning for Transformers 2?

Source: Colin
May 31, 2008



At the beginning of the year, director Michael Bay said (http://www.shootfortheedit.com/forum/showpost.php?p=9717&postcount=5) that Jazz wouldn't be back for Transformers 2 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679), but it looks like things have changed. TFW2005.com (http://www.tfw2005.com/transformers-news/transformers-movie-9/autobot-jazz-is-back-for-transformers-movie-sequel-165008/) writes:

The Pontiac Solstice vehicle prop of Autobot Jazz arrived on the set of Transformers 2 earlier today. In addition we've received confirmation from a second tipster that Darius McCrary, the voice of Movie Jazz, is now on set as well.

Filming for the sequel is now taking place in Bethlehem, Pennsylvania at the former Bethlehem Steel site.

En nog meer nieuws over Transformers 2:

20 Robots in Transformers 2?
Source: Sp@wn
June 2, 2008


Screenwriter Roberto Orci has made a interesting post (http://www.donmurphy.net/board/showpost.php?p=1122909&postcount=3446) on Don Murphy's message board about Transformers 2 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679) that reads:

I'd love and think we could almost barely manage ten on each side, with some front and center and others as more supporting.

Do you think we'll really see 20 robots in the sequel? Let us know below.

Meanwhile, The Daily Pennsylvanian (http://media.www.dailypennsylvanian.com/media/storage/paper882/news/2008/05/29/News/Transformers.To.Film.At.Penn.In.June-3376785.shtml) is reporting that filming will take place on the Penn campus, including a previously-mentioned location. Here's a clip:

University spokeswoman Lori Doyle explained that filming would tentatively begin around June 12 with scenes using the exterior of the Quad.

According to Doyle, the extensive project is expected to involve about 200 people, 25 tractor-trailer trucks and cranes.

"They have their own landscaping people, they bring in their own catering, it's a huge operation," she said.

In addition, scenes will be shot at Psi Upsilon Tau fraternity house, better known as "The Castle," and possibly on Locust Walk and Spruce Street, Doyle said.

Check out the article (http://media.www.dailypennsylvanian.com/media/storage/paper882/news/2008/05/29/News/Transformers.To.Film.At.Penn.In.June-3376785.shtml) for more info. Transformers 2 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679) hits theaters on June 26, 2009.
Volledig artikel: http://media.www.dailypennsylvanian.com/media/storage/paper882/news/2008/05/29/News/Transformers.To.Film.At.Penn.In.June-3376785.shtml

Gaberiel-2
02-06-2008, 08:51
Heb echt heel erg veel zin in deze film...!! vond de eerste erg vermakelijk, en met meer Autobots en Decepticons van de partij... helemaal goed... :bier:

Zou het wel gaaf vinden als de Dinobots mee zouden doen...

Smooth-J
02-06-2008, 19:08
Heb echt heel erg veel zin in deze film...!! vond de eerste erg vermakelijk, en met meer Autobots en Decepticons van de partij... helemaal goed... :bier:

Zou het wel gaaf vinden als de Dinobots mee zouden doen...


Ook en het liefst ook combiners, zoals de destructicons.

Neil
02-06-2008, 20:52
En de Aerial Bots --->> Superion (y)

Smooth-J
02-06-2008, 20:59
En de Aerial Bots --->> Superion (y)

Dan heb ik liever Bruticus erbij

Lorre
02-06-2008, 21:27
Hopelijk dan meer Robot action on-screen dan telkens in de achtergrond om een stomme grap te horen of slow motion view te krijgen van één van de acteurs. Voor de rest kom maar op met meer van die geweldige transformaties. (y)

Gaberiel-2
04-06-2008, 08:46
Casting News van Empire:


Marsden Joins Transformers 2
But it's Matthew, not James


http://www.empireonline.com/images/image_index/150x180/16742.jpg

http://www.empireonline.com/images/point.gifhttp://www.empireonline.com/images/point.gifWho ever said that Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid isn't good for anything? One of its stars, Matthew Marsden, is still getting work in Hollywood! Yes, the former Corrie actor has landed a role in Transformers 2, apparently playing a British soldier.

Marsden, who recently appeared in Rambo and Resident Evil: Extinction (we'll be polite and just not mention DOA: Dead or Alive) is once again playing an army type, this time a member of British Special Forces called Graham. Since the whole robot-fighting thing goes worldwide this time, he'll be working alongside Tyrese and Josh Duhamel's American troops - but we don't know much more than that since Michael Bay ain't talking. MTV does report, however, that the role of Graham (somehow a rather unthreatening name) has been beefed up for the actor, testament to how impressed Bay was by him.

Filming's due to start in just a few weeks. But we still have two questions: 1. If there are going to be up to 20 robots fighting at once, as recently reported, how much time are any of the human cast going to have to do anything? and 2. Weren't you a tiny bit disappointed that that headline doesn't mean that James Marsden was cast instead? Matthew's lovely and all, but James is lovely and he can sing.

Witless
05-06-2008, 00:41
Ik zit zelf alleen wel met nog 1 vraag:

http://www.dvd.nl/forum/../images/spoiler.gif Op de snelweg zie je Bonecrusher en Barricade in achtervolging van de Autobots. Op een gegeven moment transformeert Bonecrusher tot Robot, en nadat hij een bus door midden klieft valt hij Optimus Prime aan. Maar vanaf dat moment tot het einde van de film is Barricade opeens nergens meer te bekennen! Hij is niet aanwezig bij het eindgevecht, en er wordt ook niet uitgelegd wat er met hem gebeurd op de snelweg wanneer Bonecrusher en Optimus Prime in gevecht zijn. http://www.dvd.nl/forum/../images/spoiler.gif.


Barricade gaat in het begin van Mission City al gelijk dood. Ratchet zaagt hem doormidden.

Neil
05-06-2008, 03:35
Barricade gaat in het begin van Mission City al gelijk dood. Ratchet zaagt hem doormidden.

Interesting.
Ga morgen gelijk even kijken.

pokalapoketl
05-06-2008, 07:38
Ehm, volgens mij is het gewoon een "fout" in de film en is hij gewoon gevlucht oid. Het enige moment dat je Ratchet met zijn zaag ziet, is bij Devastator/Brawl.

Bovendien zit Barricade ook in deel twee als we de foto's moeten geloven.

sharky
05-06-2008, 09:25
Barricade gaat in het begin van Mission City al gelijk dood. Ratchet zaagt hem doormidden.

In de movie word hij gewoon vermist,iig is hij niet dood.

In de comic daarin tegen word hij gedood door Optimus dat verklaard ook waarom hij later verschijnt op de battlescene ;)

Neil
05-06-2008, 12:28
Ja precies, dat dacht ik dus ook al.

Witless
06-06-2008, 04:12
In de movie word hij gewoon vermist,iig is hij niet dood.

In de comic daarin tegen word hij gedood door Optimus dat verklaard ook waarom hij later verschijnt op de battlescene ;)

Klopt. Mijn fout. Ik was in de war met Brawl.

Ik merkte de afwezigheid van Barricade niet eens. Nooit echt opgemerkt.


Wat ik trouwens ook niet echt snap is waarom Blackout zijn Soundwave-achtig wapen ding niet gebruik in de stad. Hij whiped binnen 10 minuten een legerbasis weg maar in de stad loopt hij maar een beetje rond.

Peter Neefs
06-06-2008, 07:44
Officiële titel is Transformers 2: Revenge of the Fallen ( http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=45714 )

Peter Neefs
06-06-2008, 07:47
Last night a few of us hung around until about 4am hoping we could see an explosion or two in the early morning as that's what we had heard. Just when we thought we weren't going to see anything someone from the production, probably an AD or assistant came over to the barricade and asked us if we wanted to go into the set and watch one of the pyrotechnic stunts. As you can imagine we were pretty pumped. They walked us down 2nd street to the base of the first blast furnace tower (the big crazy looking buildings). We got to see two of the Black Hawk helicopters up close as well as two weird looking Humvee type jeeps. They had large machine guns mounted on top and were more rounded than a hummer. Similar to the picture of the 4 wheeler that's been circulating around. These weren't potential Transformers because we all asked if we could see some of them, and they laughed and said no and that they were already in one of the other buildings under tarps. Once we got to where the AD was taking us, Micheal Bay came over and said hi to all of us and explained what he was doing in this shot. He explained that some bombs were going to go off as this group of soldiers (about 15) were going to be blown back by it. They had a ratchet system set up (the cables attached to the stuntmen that yanks them back for effect.) The shot was of the soldiers walking up towards a pile of cement tubes (like for tunnels) and then it blew up and they all were thrown back and started opening fire in the direction of the explosion. I can only hope that somewhere in that pile there will be a Transformer later haha. The photographer was out taking pictures for the setup and of us and said that it would be online at some point. After the explosion they let us hang out for a few minutes and watch them break down some stuff. What was cool is that we kept hearing revving and a muscle car taking off down a road several times. Eventually we were able to notice a camera jib SUV driving with a car chasing it and while it was dark and far away, the taillights of the speeding car looked like a Camaro. If i had to guess I'd say the second unit was getting shots of Bumblebee coming out of one of the buildings. So that was pretty cool. The only trinkets we got to remember (aside from that picture hopefully) were handfuls of spent blanks haha. There were bullet casings all over the place. Rest assured this scene (rumored to be the opening scene according to the local newspaper) is going to be HUGE.Set pics: http://www.superherohype.com/imageGallery/Transformers/Transformers_2/The_Movie/On_Set

bron: www.superherohype.com (http://www.superherohype.com)

Gaberiel-2
06-06-2008, 07:54
Altijd leuk om zo iets te lezen... :bier:
Krijg er steeds meer zin in... :)

Gaberiel-2
06-06-2008, 09:07
De Titel is bekend...!!
Transformers 2 Will be a Revenge of the Fallen

Source: ComingSoon.net
June 5, 2008



DreamWorks/Paramount has confirmed that the full title for Michael Bay's sequel will be Transformers 2: Revenge of the Fallen (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679).

The movie began shooting on June 2nd in Bethlehem, Pennsylvania. While details of the movie's plot a closely-guarded secret, expect a key character from the first movie to make a dramatic comeback and attempt to settle a score.

Transformers 2: Revenge of the Fallen (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679) is scheduled for a June 26, 2009 release.

Patrick van den Hul
06-06-2008, 09:09
Mag ik de titel een beetje cheesy vinden? :mrgreen:

Gaberiel-2
06-06-2008, 09:10
Mag ik de titel een beetje cheesy vinden? :mrgreen:Jij wel... :mrgreen::bier:

Lorre
06-06-2008, 15:23
Ze hadden het beter op Transformers 2 gehouden, maar ik kan met de titel leven.

InfinitusImmortalitas
06-06-2008, 18:47
Het is even wennen, de titel, maar het heeft in ieder geval een naam. Transformers 2 was nogal kortaf geweest. Ik had iets gelezen over 10 Transformers aan iedere kant? Een totaal van 20 Transformers? Ik vind het best, zolang de Transformers maar meer in beeld komen.

Ik ben ook benieuwd wie er allemaal terug gaan komen. Als zelfs Jazz het had overleefd. Die zag er toch aardig dood uit. Waarschijnlijk komt Megatron natuurlijk ook terug, Barricade, Scorponok, Starscream. Misschien heeft Frenzy het wel overleefd. We'll see!

Lorre
06-06-2008, 20:16
Na deel 1 heb ik echt wel genoeg van Frenzy.

intexor
06-06-2008, 20:32
Hou toch eens op met die achterlijke subtitels, gewoon Transformers met een nummer 2 erachter brengt de boodschap ook wel over :roll:

Maar de beschrijving van wat mogelijk de openingsscene van de film is, klinkt wel al leuk. Mooie locatie, black hawks en een stel Michael Bay-stijl explosies, meer moet dat niet zijn 8-) Ohja, en een stel transformerende robotten eventueel :mrgreen:

Gaberiel-2
07-06-2008, 09:22
Na deel 1 heb ik echt wel genoeg van Frenzy.Ik ook... was zo'n beetje het enige waar ik me aan heb lopen ergeren in de eerste film... voor de rest... laat maar komen... :bier:

Mr. Incredible
07-06-2008, 10:33
Na deel 1 heb ik echt wel genoeg van Frenzy.

Na deel 1 heb ik echt wel genoeg van Transformers.

Koudijs
07-06-2008, 17:16
Ik krijg er steeds meer zin in... laat maar komen!

Witless
08-06-2008, 03:11
Ik zou wel zo'n fucking huge Transformer willen zien. De grootte van dat leger-vliegtuig in deel 1.

InfinitusImmortalitas
08-06-2008, 10:46
Ze willen misschien een vliegdekschip gaan toevoegen aan de Transformers cast. Als deze bij de Decepticons hoort zou deze eventueel Megatron uit de zeebodem kunnen krijgen. Ik denk dat wij er vanuit kunnen gaan dat Megatron terug komt.

Ik vraag mij wel af of dat gaat werken met zo'n enorme Transformer. Want vergeleken met zo'n vliegdekschip stelt de grootte van Optimus Prime en Megatron niet zoveel voor. En ik vond hun eigenlijk wel groot genoeg. Maar ik ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

stefan2008
08-06-2008, 11:30
Ze willen misschien een vliegdekschip gaan toevoegen aan de Transformers cast. Als deze bij de Decepticons hoort zou deze eventueel Megatron uit de zeebodem kunnen krijgen. Ik denk dat wij er vanuit kunnen gaan dat Megatron terug komt.

Ik vraag mij wel af of dat gaat werken met zo'n enorme Transformer. Want vergeleken met zo'n vliegdekschip stelt de grootte van Optimus Prime en Megatron niet zoveel voor. En ik vond hun eigenlijk wel groot genoeg. Maar ik ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

het vliegdekschip was een artwork voor de eerste film die niet in gebruik is genomen. en niet in transformers 2 verschijnt. .momenteel word het 2e deel gefilmd en kan je bevestingen dat als nieuwe transformers, Arcee (motor),Soundwave ( onbekend ) Twin Transformers (Combiners) (ijstruck) een Audi R8 Decepticon. ( naam nog onbekend ) Stinger ( porsche of Acure Nxs ) Constructicon ( shovel ) en een sr 71 Blackbird als Jetfire.

als oude transformers keren op zeker terug, Optimus,bumblebee,ratchet,ironhide,starscream,

zodra er meer info is laat ik het weten.

Smooth-J
08-06-2008, 16:16
het vliegdekschip was een artwork voor de eerste film die niet in gebruik is genomen. en niet in transformers 2 verschijnt. .momenteel word het 2e deel gefilmd en kan je bevestingen dat als nieuwe transformers, Arcee (motor),Soundwave ( onbekend ) Twin Transformers (Combiners) (ijstruck) een Audi R8 Decepticon. ( naam nog onbekend ) Stinger ( porsche of Acure Nxs ) Constructicon ( shovel ) en een sr 71 Blackbird als Jetfire.

als oude transformers keren op zeker terug, Optimus,bumblebee,ratchet,ironhide,starscream,

zodra er meer info is laat ik het weten.


En wat is jouw bron?

stefan2008
08-06-2008, 16:58
En wat is jouw bron?

dat zou ik je haarfijn uitleggen, vliegdekschip foto is te zien in de extra van transformers op disc 2. bij concept art ! michael bay heeft zelf te kennen gegeven dat deze optie niet verder word uitgewerkt. dit blijft dus concept art.

mijn bron komt van mij zelf . (ben net terug uit Bethlehem PA van de eerste opname) ( de staalfabriek )was daar voor zaken in de buurt en ben savonds daarheen geweest. heb daar een vrouw op een roze / zwarte motor gezien. aangezien er al van transformers 1 een arcee actiefiguur in die kleuren op de markt is. ging ik ervan uit dat die arcee was. mijn vermoedens werden bevestigd door de gelekte callsheet. waar 3 arcee motorcycles op stonden . dit zelfde verhaal ging op voor de Audi r8 die ik achterna gezeten heb zien worden door ironhide en bumblebee. en aangezien een auto niet zomaar achtervolgd word in transformers ga ik ervan uit dat dit een decepticon is. waarom zetten ze anders zo auto in ?

tevens moet ik in de aankomende weken weer naar amerika. momenteel zijn ze aan het filmen in Smithsonian National Air and Space Museum's waar de sr71 staat. tevens heb ik vernomen dat in deze scene SAM en Mikeala opzoek zijn naar iets ouds wat al miljoenen jaren op aarde is. mogelijk ( Grimlock ) . maar dit is nog niet bevestigd. ik ga mijn best doen om weer een setvisit te plannen indien in de buurt. indien gewenst post ik meer informatie op dit forum. tevens kunnen jullie mij vragen stellen over mijn setvisit en de dingen die ik verder waargenomen heb. die zal ik zo goed mogelijk probeer te beantwoorden.

Patrick van den Hul
08-06-2008, 17:38
blablabla

Foto's zouden wel tof zijn :p

Smooth-J
08-06-2008, 18:09
dat zou ik je haarfijn uitleggen, vliegdekschip foto is te zien in de extra van transformers op disc 2. bij concept art ! michael bay heeft zelf te kennen gegeven dat deze optie niet verder word uitgewerkt. dit blijft dus concept art.

mijn bron komt van mij zelf . (ben net terug uit Bethlehem PA van de eerste opname) ( de staalfabriek )was daar voor zaken in de buurt en ben savonds daarheen geweest. heb daar een vrouw op een roze / zwarte motor gezien. aangezien er al van transformers 1 een arcee actiefiguur in die kleuren op de markt is. ging ik ervan uit dat die arcee was. mijn vermoedens werden bevestigd door de gelekte callsheet. waar 3 arcee motorcycles op stonden . dit zelfde verhaal ging op voor de Audi r8 die ik achterna gezeten heb zien worden door ironhide en bumblebee. en aangezien een auto niet zomaar achtervolgd word in transformers ga ik ervan uit dat dit een decepticon is. waarom zetten ze anders zo auto in ?

tevens moet ik in de aankomende weken weer naar amerika. momenteel zijn ze aan het filmen in Smithsonian National Air and Space Museum's waar de sr71 staat. tevens heb ik vernomen dat in deze scene SAM en Mikeala opzoek zijn naar iets ouds wat al miljoenen jaren op aarde is. mogelijk ( Grimlock ) . maar dit is nog niet bevestigd. ik ga mijn best doen om weer een setvisit te plannen indien in de buurt. indien gewenst post ik meer informatie op dit forum. tevens kunnen jullie mij vragen stellen over mijn setvisit en de dingen die ik verder waargenomen heb. die zal ik zo goed mogelijk probeer te beantwoorden.


New here and I love you already :twisted:

Toevallig ook een transformers fan en vandaag naar B.O.T.S. geweest in Nieuwegein?

Toinebos
08-06-2008, 19:19
heel verhaal

Zou erg stoer zijn als je wat foto's kan nemen als dat mag uiteraard.
Vind het erg interessante informatie wat er voorbij komt, ik kijk nu alweer uit naar een nieuw verhaal van je!!

Neil
08-06-2008, 19:36
Opzich wel leuk om te lezen. Maar misschien toch een idee om spoiler tags te gebruiken?

sharky
08-06-2008, 20:54
New here and I love you already :twisted:

Toevallig ook een transformers fan en vandaag naar B.O.T.S. geweest in Nieuwegein?

Dat is alleen voor echte nerds :twisted: ;)

KILLER
08-06-2008, 23:35
Ze willen misschien een vliegdekschip gaan toevoegen aan de Transformers cast. Als deze bij de Decepticons hoort zou deze eventueel Megatron uit de zeebodem kunnen krijgen. Ik denk dat wij er vanuit kunnen gaan dat Megatron terug komt.

Ik vraag mij wel af of dat gaat werken met zo'n enorme Transformer. Want vergeleken met zo'n vliegdekschip stelt de grootte van Optimus Prime en Megatron niet zoveel voor. En ik vond hun eigenlijk wel groot genoeg. Maar ik ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

"Broadside" ? Ik ben een enorme TF fan geweest, ik maakte ze zelfs van papier. Maar dat terzijde. Ik vind de film echt heel bagger en dat tgetransformeer duurde oo te lang. Alsof ze zo technische oneffenheden zo probeerden te ontrekken aan het oog.

Witless
09-06-2008, 03:17
dat tgetransformeer duurde oo te lang

Sorry, daar ben ik het niet mee eens. Dat het zo lang duurt helpt juist de geloofwaardigheid van de film.

Als ze ineens 'poef' transformeren in een grote robot zou dat minder goed overkomen. De tekenfilm kon er mee weg komen.

Besides, er zijn ook momenten waar de tranformers binnen 3 seconden zijn getransformeerd... ;)

InfinitusImmortalitas
09-06-2008, 15:52
dat tgetransformeer duurde oo te lang.

Ook totaal niet mee eens. Ik vond het transformeren echt fantastisch. Ik vond het één van de meest boeiende scenes van de transformers. Het schieten en vechten is ook vermakelijk, maar het transformeren ziet er gewoon fantastisch uit.

Ik zat op het puntje van mijn stoel wanneer een voertuig zich met draai- en schuifbewegingen omvormt tot de gedaante van een robot. Ik vond de het zeker niet te traag.

Smooth-J
09-06-2008, 16:02
Dat is alleen voor echte nerds :twisted: ;)


:mrgreen:

Lorre
09-06-2008, 16:40
Idd, wie vond het niet geweldig toen Optimus op het einde op het slagveld kwam en netjes transformeerde in beeld? :-D Daarom dat ik net uitkijk naar deze. Hoop dat de humor toch wel een tikkeltje teruggeschroefd is of toch iets volwassener. Dat was het enige die me enorm irriteerde soms in deel 1. Daarom geen Frenzy meer.

DanielC
09-06-2008, 18:10
Deel 1 was gewoon een enorm goede popcornfilm met geweldige CGI ... zijn weinig tot geen films die dat beter doen. Laat deel 2 maar komen, maar dan inderdaad wat minder humor. Van mij mag ie zelfs 18 jaar en ouder worden :)

sharky
09-06-2008, 18:19
Deel 1 was gewoon een enorm goede popcornfilm met geweldige CGI ... zijn weinig tot geen films die dat beter doen.

Blijkbaar wel want anders had hij wel een oscar gewonnen voor best special effects :???:
Vond de SFX ook echt supervet gemaakt.

basset
09-06-2008, 19:10
Volwassen???? 18+ komop mensen, we hebben het hier over een verfilming van een tekenfilm.

Deel 1 was prima zoals hij was, Prima vermaakt.

Juist dit soort films moet zich niet te serieus nemen.

AgentSmith
09-06-2008, 19:11
*(Mike Myers bij de MTV Movie Awards)

- Gas prises are so high now that even Optimus Prime is taking the bus now......

Lorre
09-06-2008, 21:28
Volwassen???? 18+ komop mensen, we hebben het hier over een verfilming van een tekenfilm.

Deel 1 was prima zoals hij was, Prima vermaakt.

Juist dit soort films moet zich niet te serieus nemen.

Het nam zich voor mijn part toch soms wel iets te onserieus. Ik blijf me ergeren aan het stuk waar Frenzy voorbij de mensen wandelt zonder deze hem zien op dat vliegveld. Leuk voor de kindjes, maar vond het totaal niet nodig. Ook het de grappen tijdens het gevecht in de woestijn vond ik enorm zwak gebracht. Zo'n zaken kunnen ze er beter uitlaten en zich meer op de aktie concentreren. Dat is ook een zaak die ik hoop dat beter tot zijn recht zal komen in deel 2. Alhoewel deel 1 enorm leuke dingen bevat (Transformeren, paar gevechtjes) hoop ik toch dat er meer gevechten on-camera zullen zijn dan telkens te moeten zien hoe een acteur verbluft staat te kijken naar de vechtende robots en wij ze maar in de achtergrond bezig zien.

Patrick van den Hul
09-06-2008, 21:44
Het nam zich voor mijn part toch soms wel iets te onserieus. Ik blijf me ergeren aan het stuk waar Frenzy voorbij de mensen wandelt zonder deze hem zien op dat vliegveld. Leuk voor de kindjes, maar vond het totaal niet nodig. Ook het de grappen tijdens het gevecht in de woestijn vond ik enorm zwak gebracht. Zo'n zaken kunnen ze er beter uitlaten en zich meer op de aktie concentreren. Dat is ook een zaak die ik hoop dat beter tot zijn recht zal komen in deel 2. Alhoewel deel 1 enorm leuke dingen bevat (Transformeren, paar gevechtjes) hoop ik toch dat er meer gevechten on-camera zullen zijn dan telkens te moeten zien hoe een acteur verbluft staat te kijken naar de vechtende robots en wij ze maar in de achtergrond bezig zien.

Dan heb je het meest trieste dieptepunt nog niet eens genoemd: De transformer die zijn behoefte doet op iemand, hahahahaha, humor :neutral:

Neil
09-06-2008, 22:20
Blijkbaar wel want anders had hij wel een oscar gewonnen voor best special effects :???:
Vond de SFX ook echt supervet gemaakt.

Ja was natuurlijk ook een schande dat ze die niet kregen.
Verloren van The Golden Compass nota bene. Is ook een leuke film hoor, maar qua cgi was het 13 in een dozijn Narnia/Potter achtig spul.

intexor
10-06-2008, 01:45
Ja was natuurlijk ook een schande dat ze die niet kregen.
Verloren van The Golden Compass nota bene. Is ook een leuke film hoor, maar qua cgi was het 13 in een dozijn Narnia/Potter achtig spul.

Inderdaad een zware schande, Transformers heeft de beste CGI die ik tot nu toe in een film gezien heb. Nu schijnt het ook wel dat metalen objecten zoals robotten hetgeen is dat ze momenteel het best kunnen weergeven in computergraphics (andere dingen blijven er vreselijk nep uitzien en dat bewijst voor mij ongeveer iedere film met veel CGI-shots die uitkomt, er is verbetering maar het ziet er nog bijlange niet zo fotorealistisch uit als zou moeten om het gebruik van CGI te rechtvaardigen).

Lorre
10-06-2008, 05:44
Dan heb je het meest trieste dieptepunt nog niet eens genoemd: De transformer die zijn behoefte doet op iemand, hahahahaha, humor :neutral:

Was me even ontglipt. Was idd ook hoogstaande humor die de scéne naar beneden haalde.

Als dit het iets met het verhaal zou te maken hebben vind ik het er wel tof op worden. Zou wel enorm leuke aktie kunnen bieden:
Further "Transformers 2" Details

CHUD (http://chud.com/articles/articles/15053/1/REVENGE-OF-THE-TRANSFORMERS-MYTHOLOGY/Page1.html) reports that according to their sources, 'The Fallen' of the upcoming "Transformers" sequel's new subtitle 'Revenge of the Fallen' is actually a character from comic book continuity.

More specifically he's an ancient Transformer who's essentially the Devil of their mythology as in one of the original good 13 Transformers who turned on his fellow beings and was cast down. Now he's 'The Fallen', a being of power, darkness, and absolute dedication to Unicron - the twin brother and arch-enemy of the Transformers creator Primus who was sealed with Fallen into extradimensional limbo.

New Transformers in this film include remote-control truck 'Wheels' (blurry photos (http://transformerslive.blogspot.com/2008/06/more-pictures-from-udvar-hazy.html)), three Can-Am Spyder motorbikes become 'Arcee', a beat up old ice cream truck which becomes 'The Twins', the 2008 Pontiac Solstice which becomes 'Jazz', and an Autobot based on the Chevrolet Beat concept car.

Over the weekend John Turturro, Megan Fox, and Shia Lebeouf were all part of a scene set around a SR-71 Blackbird at the Steven F. Udvar-Hazy Center in Virginia which transforms into 'Jetfire' during the scene apparently.

Shooting gets underway (http://www.philly.com/philly/news/local/19637659.html) in Philadelphia this week, making notable use of the University of Pennsylvania for college scenes with Sam (Shia LaBeouf), a local power station, and the Eastern State Penitentiary (now a museum) which will be used for a possible jail break scene.

SKnapen
15-06-2008, 13:05
Ja was natuurlijk ook een schande dat ze die niet kregen.
Verloren van The Golden Compass nota bene. Is ook een leuke film hoor, maar qua cgi was het 13 in een dozijn Narnia/Potter achtig spul.

En anders had Pirates hem wel moeten winnen.

Vond de eerste film wel vermakelijk.
De transformaties en gevechten zagen er goed uit, maar daar bleef het ook bij voor mij.
Hopelijk gaan ze deze film verbeteren op de punten die hier al eerder zijn benoemd.
Dan kan het nog wel eens een goede film worden.(y)

kenc
17-06-2008, 08:45
In de eerste film kreeg de kijker inderdaad schitterende actie te zien. De manier waarop de Transformers zelf voorgesteld werden was enorm cool 8-)

De film zelf hing wat losjes aan elkaar. Die scenes van het leger zaten er ook maar in voor de actie, want die hadden niets te maken met het verhaal. Maar ze zijn cool, dus ok :-D

Hopelijk wordt de 2e film ook cool 8-)

Gaberiel-2
26-06-2008, 07:32
Niet echt nieuws maar wel interessant om te lezen.
Josh Duhamel Talks Transformers 2
Hints at an interesting plot development


http://www.empireonline.com/images/image_index/150x180/26338.jpg
http://www.empireonline.com/images/point.gifhttp://www.empireonline.com/images/point.gif

Never underestimate Empire’s superhuman ability to turn a couple of quotes into a full-blown, several paragraphs (and more!), news story. Because, dear readers, even the most seemingly insignificant quotes can shed new light on upcoming films – and frankly, it would be remiss of us not to report such things.

Take this Transformers: Revenge Of The Fallen story, for example. We had the good fortune to bump into Josh Duhamel (thoroughly nice guy, by the way; looks great in a tux) on the set of When In Rome last week, and took the opportunity to ask him about the currently-shooting Michael Bay mega-sequel, in which he returns as heroic soldier, Captain William Lennox.

And, although he couldn’t say much about the film, lest Bay deploy some Decepticon goons to kick him right in the Energon Cubes, he did let slip the following exciting tidbit when Empire asked him what was different this time round for Lennox.

“I guess who he’s working with is probably the biggest change,” said Duhamel, before adding once more, presumably for emphasis. “Who he’s working with.”

And then he was gone. But Duhamel’s cryptic clue would certainly seem to add credence to recent rumours that the second Transformers movie will, as with X-Men 2 (another movie produced by Transformers’ Tom De Santo), see the forces of good and evil team up to fight another, more terrifying foe.

The title of the movie already strongly hints at the presence of The Fallen, an incredibly powerful robot – one of the thirteen original Transformers – hellbent on vengeance. Could he be so powerful, so mean, and so nasty that his presence forces the Autobots and the Decepticons to set aside their differences and work together?

Sounds like it. Of course, next time we bump into Duhamel, we’ll ask him. We’re sure he’ll spill all the beans then…

Transformers: Revenge Of The Fallen is out next year.

dracuhl
03-08-2008, 16:11
Van IMDb geplukt:

The battle for Earth has ended but the battle for the universe has just begun. After returning to Cybertron, Starscream assumes command of the Decepticons, and has decided to return to Earth with force. The Autobots believing that peace was possible finds out that Megatron's dead body has been stolen from the US Military by Skorpinox and revives him using his own spark. Now Megatron is back seeking revenge and with Starscream and more Decepticon reinforcements on the way, the Autobots with reinforcements of their own, may have more to deal with then meets the eye.

InfinitusImmortalitas
03-08-2008, 22:10
Het is afwachten hoe geloofwaardig dit is. IMDB zegt wel vaker dingen van te voren die uiteindelijk niet blijken te kloppen. Er wordt ook niets gezegd over de ''Fallen'' die één van de originele Transformers blijkt te zijn. Volgens mij was dat bevestigd.

sharky
03-08-2008, 22:16
Fallen betekend iets heel anders in de titel.
Wraak van de gesneuvelden in het plat nederlands ;)

Fallen is eigenlijk ook geen orginele transformer aangezien hij alleen maar voorkomt in de War Within comic van Dreamwave.
Nooit te zien geweest in andere series.

InfinitusImmortalitas
04-08-2008, 14:12
Fallen betekent iets heel anders in de titel? Anders dan wat? Wraak van de gesneuvelden was wat ik er ook van begreep. En ik dacht dat de gesneuvelde één van de oorspronkelijke 13 Transformers zou zijn. Maar we gaan het afwachten.

Ik snap alleen niet waarom ze zoveel Transformers in de film willen proppen. Want hoe meer Transformers er in de film voorkomen, hoe minder aandacht kan worden besteedt aan iedere Transformer. Ik vond de korte verschijning van Bonecrusher echt belachelijk. Er werd een hele Transformer ontworpen om hem vervolgens meteen dood te laten gaan... Ik hoop niet dat dat in de sequel ook zo gaat.

Lorre
04-08-2008, 15:00
Plus hij is bevestigd voor de film. Fallen betekend dus idd de Tranformer. Ben er echt benieuwd naar.

dracuhl
04-08-2008, 20:28
Laat maar komen, vond deel 1 wel vet.

Hoop alleen niet dat ze er teveel transformers instoppen en dat zo de kwaliteit niet ten goede komt, omdat ze dan kwantiteit boven kwaliteit gaan verkiezen, omdat het telang duurt om 1 transformer goed op het beeld neer te zetten.

InfinitusImmortalitas
04-08-2008, 21:07
Laat maar komen, vond deel 1 wel vet.

Hoop alleen niet dat ze er teveel transformers instoppen en dat zo de kwaliteit niet ten goede komt, omdat ze dan kwantiteit boven kwaliteit gaan verkiezen, omdat het telang duurt om 1 transformer goed op het beeld neer te zetten.

Precies. En dan krijgen we hetzelfde als in deel één. Dat Transformers na introductie vrijwel meteen worden afgemaakt. Of even in beeld verschijnen en daarna verdwijnen. Bonecrusher en Devaster/Brawl hadden echt té weinig screentijd. Maar eigenlijk gold dat voor alle Decepticons. Frenzy vond ik op zich wel genoeg aanwezig. En Megatron was aan het eind ook wel veel in beeld. Maar het blijft mager.

intexor
04-08-2008, 21:09
Aangezien er in deel 2 meer transformers zitten, zal de kritiek van te weinig screentime per transformer wellicht ook voor dit deel opgaan.

Mij stoort het allemaal niet zolang het vervolg maar net zo vermakelijk is als de eerste film, de beste blockbuster van vorig jaar. Al die robotten ken ik toch niet bij naam ofzo :)

sharky
04-08-2008, 21:51
Plus hij is bevestigd voor de film. Fallen betekend dus idd de Tranformer. Ben er echt benieuwd naar.

Bron?

En wie zijn de gesneuvelden juist de Decepticons duh.

En Fallen is niet een gesneuvelde aangezien hij niet in deel 1 voorkwam dus hoe wou hij revange nemen?

Lorre
04-08-2008, 22:26
The Fallen confirmed for Transformers: Revenge of the Fallen!



In fairness the title for Michael Bay (http://uk.movies.yahoo.com/artists/b/Michael-Bay/index-321815.html)'s "Transformers" sequel did leave a lot to the imagination. "Transformers: Revenge of The Fallen (http://uk.movies.yahoo.com/f/The-Fallen/index-1726819.html)" definitely will feature...wait for it...The Fallen! I know?! Who'd have funk it! Well, those guys over at MTV were still a little sketchy as to the finer points for "Transformers 2" and thus talked to IDW Publishing, which is working on a five-part prequel miniseries to "Transformers: Revenge of the Fallen". The comic book prequel entitled, "Transformers: Destiny" will effectively bridge the gap between the first and second movie.
IDW Publishing were so bold as to openly speak of the mysterious "Fallen" and perhaps let the cat out of Bay's proverbial bag.


"[We're going to] explore the background of The Fallen (http://uk.movies.yahoo.com/f/The-Fallen/index-1726819.html) the main villain of the movie as well as expand on the 'Reign of Starscream' story that we're doing and tie everything in to what this next movie is going to be," explained writer Chris Mowry, who partners on the book with artist Alex Milne. "The next movie starts out with just tons of action and there's obviously going to be a lot of questions, so we're hoping to answer some of those beforehand." So there you have it!


yahoo.com


Dit stond ook op Comingsoon.net, Darkhorizons.com & moviehole.net...

Meer info over the fallen:
'The Fallen' of the upcoming "Transformers" sequel's new subtitle 'Revenge of the Fallen' is actually a character from comic book continuity.
More specifically he's an ancient Transformer who's essentially the Devil of their mythology as in one of the original good 13 Transformers who turned on his fellow beings and was cast down. Now he's 'The Fallen', a being of power, darkness, and absolute dedication to Unicron - the twin brother and arch-enemy of the Transformers creator Primus who was sealed with Fallen into extradimensional limbo.

Lijkt me wel tof. Alhoewel ik terug enorm bang ben dat door het groot aantal Transformers + de nodige onnodige humor die Bay zal voorzien het een slordige film zal worden. Deel 1 vond ik leuk, maar de humor was enorm slecht met momenten. Ook de aktie wil ik meer in beeld zien dan telkens een mens WAUW zien zeggen. Ik wil diegene zijn die met men mond openzit, niet de acteur.

sharky
04-08-2008, 22:34
Mja my bad,heb het nieuws dan ook niet veel gevolgd.

Maar goed we zullen zien dan :)

superman
05-08-2008, 06:31
The Fallen confirmed for Transformers: Revenge of the Fallen!



In fairness the title for Michael Bay (http://uk.movies.yahoo.com/artists/b/Michael-Bay/index-321815.html)'s "Transformers" sequel did leave a lot to the imagination. "Transformers: Revenge of The Fallen (http://uk.movies.yahoo.com/f/The-Fallen/index-1726819.html)" definitely will feature...wait for it...The Fallen! I know?! Who'd have funk it! Well, those guys over at MTV were still a little sketchy as to the finer points for "Transformers 2" and thus talked to IDW Publishing, which is working on a five-part prequel miniseries to "Transformers: Revenge of the Fallen". The comic book prequel entitled, "Transformers: Destiny" will effectively bridge the gap between the first and second movie.
IDW Publishing were so bold as to openly speak of the mysterious "Fallen" and perhaps let the cat out of Bay's proverbial bag.


"[We're going to] explore the background of The Fallen (http://uk.movies.yahoo.com/f/The-Fallen/index-1726819.html) the main villain of the movie as well as expand on the 'Reign of Starscream' story that we're doing and tie everything in to what this next movie is going to be," explained writer Chris Mowry, who partners on the book with artist Alex Milne. "The next movie starts out with just tons of action and there's obviously going to be a lot of questions, so we're hoping to answer some of those beforehand." So there you have it!


yahoo.com


Dit stond ook op Comingsoon.net, Darkhorizons.com & moviehole.net...

Meer info over the fallen:
'The Fallen' of the upcoming "Transformers" sequel's new subtitle 'Revenge of the Fallen' is actually a character from comic book continuity.
More specifically he's an ancient Transformer who's essentially the Devil of their mythology as in one of the original good 13 Transformers who turned on his fellow beings and was cast down. Now he's 'The Fallen', a being of power, darkness, and absolute dedication to Unicron - the twin brother and arch-enemy of the Transformers creator Primus who was sealed with Fallen into extradimensional limbo.

Lijkt me wel tof. Alhoewel ik terug enorm bang ben dat door het groot aantal Transformers + de nodige onnodige humor die Bay zal voorzien het een slordige film zal worden. Deel 1 vond ik leuk, maar de humor was enorm slecht met momenten. Ook de aktie wil ik meer in beeld zien dan telkens een mens WAUW zien zeggen. Ik wil diegene zijn die met men mond openzit, niet de acteur.Daar zou de acteur zelve heel blij mee wezen (y)

InfinitusImmortalitas
05-08-2008, 11:09
Bron?

En wie zijn de gesneuvelden juist de Decepticons duh.

En Fallen is niet een gesneuvelde aangezien hij niet in deel 1 voorkwam dus hoe wou hij revange nemen?

Hij hoeft daarvoor toch ook niet in deel 1 voor te komen? Hij is gesneuveld in een ver verleden. En komt daar nu wraak voor nemen. De Transformers zijn al 1000de, misschien wel 10.000de jaren oud.

InfinitusImmortalitas
09-08-2008, 11:23
http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=9682

Blijkbaar gaan we Shia LaBeouf met een vinger minder zien. Tenzij ze de vinger er met CGI eraan willen plakken.

Lorre
09-08-2008, 12:48
De vinger moet niet geamputeerd worden, maar zijn verwonding zal wel in de film opgenomen worden.

intexor
09-08-2008, 13:15
De vinger moet niet geamputeerd worden, maar zijn verwonding zal wel in de film opgenomen worden.

Dat nieuwsbericht lijkt thans te zeggen dat zijn vinger net wel geamputeerd moet worden. Zou het erg spijtig vinden voor hem, dit zou zijn carriëre wel eens serieus kunnen schaden als het echt zover komt (ik ken nu niet meteen een bekende acteur of actrice die een vinger of ander lichaamsdeel mist).

Lorre
09-08-2008, 13:34
Er zijn al tegenstrijdende berichten geweest. IMDB melde dit ook eerst, maar toen werd deze update gegeven:
Labeouf Not Facing Amputation

Latest: A representative for Shia Labeouf (http://www.imdb.com/name/nm0479471/) has denied reports the actor will have to lose a finger on the hand he injured in a car crash last month.
America's Star magazine reported on Wednesday that doctors had warned Labeouf he may have to undergo surgery to have the little finger on his left hand amputated.
The actor is currently nursing a heavily bandaged hand after flipping his truck twice in a collision with another vehicle in Hollywood on 27 July.
He underwent surgery and spent several days in hospital, causing delays to his new movie Transformers: Revenge of the Fallen (http://www.imdb.com/title/tt1055369/).
But publicist Melissa Kates maintains the 22-year-old is not in danger of losing a digit as the report is a "completely fabricated story".



Dit is al een hele week zo. De ene site meld van wel, de andere site meld van niet. Ook Duhamel zegt dat hij goed geneest.
Duhamel: `Shia's Doing Fine'

8 August 2008 10:26 AM, PDT | From wenn.com (http://www.wenn.com/) | See recent WENN news (http://www.imdb.com/news/ns0000002/)
Injured Shia Laboeuf's robot-fighting Transformers (http://www.imdb.com/title/tt0418279/) pal Josh Duhamel (http://www.imdb.com/name/nm0241049/) insists the young actor is recovering well from hand surgery.
Labeouf was hospitalised last month after a Hollywood car crash left him with a smashed hand.
The accident stalled filming on the Transformers (http://www.imdb.com/title/tt0418279/) sequel, but co-star Duhamel, who is in constant contact with Labeouf, insists his pal will be Ok.
The actor tells HollyScoop.com, "He is at his best. Shia is doing just fine. He's doing great."

BobT
09-08-2008, 14:36
Valt me op dat de media de laatste tijd een handje in hebben om persoonlijke drama's meteen te overdrijven tot wereldschokkende tragedies.
Patrick Swayze, en Morgan Freeman zijn allebei blijkbaar al een verschrikkelijke dood in gegaan. Christian Bale heeft z'n halve familie in elkaar geslagen. Labeouf moet nu zogenaamd z'n vinger kwijt...

Het lijkt wel alsof elk nieuwtje over een celebrity een vrijbrief is om de wildste verhalen te bedenken.

superman
09-08-2008, 15:02
En ze worden maar niet ontslagen ! Hoe vreemd is dat nou ?

intexor
11-08-2008, 14:32
Valt me op dat de media de laatste tijd een handje in hebben om persoonlijke drama's meteen te overdrijven tot wereldschokkende tragedies.
Patrick Swayze, en Morgan Freeman zijn allebei blijkbaar al een verschrikkelijke dood in gegaan. Christian Bale heeft z'n halve familie in elkaar geslagen. Labeouf moet nu zogenaamd z'n vinger kwijt...

Het lijkt wel alsof elk nieuwtje over een celebrity een vrijbrief is om de wildste verhalen te bedenken.

Inderdaad, er wordt weer zwaar overdreven in veel berichten over bekende filmsterren. Waarschijnlijk omdat die mensen geen typisch papparazzi-voer zijn en de roddelpers het dan maar moet hebben van kleine berichten die over die mensen verschijnen die dan maar buiten alle proportie worden opgeblazen.

Mich
14-08-2008, 11:13
Wat betreft screentime.
De vorige film had een inleiding nodig. Zo duurde het 50 minuten voor Optimus landde. Deze 50 minuten kunnen nu tot nul teruggebracht worden. De opening kan goed het gezicht van Optimus zijn die zegt dat er op zijn oproep reactie is geweest waarop Bay ons de andere 9 Autobots laat zien om nadien door te gaan naar de Decepticons. Dus het zal allemaal sneller tot actie komen. Daanaast was de 1e Transformers de korste film van Bay. Dus kan hij er gerust een 30 minuten achteraan bijplaatsen.
In ieder geval zullen we toch moeten wachten tot volgend jaar.

maniac e
16-08-2008, 13:15
Wat een onzin allemaal van slechte acteur verhalen.

Peter Neefs
12-09-2008, 07:47
Devastator doet mee in de sequel op Transformers!!




Which Robot is Confirmed for Transformers 2?

Source: TFW2005 (http://www.tfw2005.com/transformers-news/transformers-movie-9/devastator-confirmed-for-transformers-revenge-of-the-fallen-165770/)
September 11, 2008



TFW2005 (http://www.tfw2005.com/transformers-news/transformers-movie-9/devastator-confirmed-for-transformers-revenge-of-the-fallen-165770/) has received word that the combiner Devastator will appear in the Michael Bay sequel Transformers: Revenge of the Fallen (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679). The site says it has confirmed the following:

- Seven construction vehicles merge to form Devastator
- Devastator has lots of upper body strength, like a gorilla
- Not just green, some of the vehicles are red and yellow
- The previously Long Haul concept art by Josh Nizzi is legit

"Revenge of the Fallen" hits conventional theaters and IMAX on June 26, 2009.

Pic:

http://www.movie-moron.com/blog/wp-content/gallery/news/Transformers-2-Devastator.jpg

Pic in groter formaat: http://www.risestudio.com/javier/devastator.jpg

Roy de Jong
12-09-2008, 08:13
Heel gaaf!
Ik snap alleen niet waar je dat plaatje vandaan hebt?
Via de link die jij opgaf kwam ik bij deze:

http://img.photobucket.com/albums/v640/Toppieroy/attachment.jpg

http://www.tfw2005.com/transformers-news/attachment.php?do=fullview&attachmentid=9680

Seth__Gekko
12-09-2008, 08:15
Erg nice, ben erg benieuwd.

Peter Neefs
12-09-2008, 08:25
Heel gaaf!
Ik snap alleen niet waar je dat plaatje vandaan hebt?
Via de link die jij opgaf kwam ik bij dezeDat plaatje is Long Haul, die zou ook in Transformers 2 moeten zitten (staat ook in het bericht). Het plaatje dat ik toonde heb ik via google (afbeeldingen) gevonden.

Peter Neefs
12-09-2008, 08:32
Ik weet niet of deze ook in Transformers 2 gaat komen, of dat het concept-art is van de eerste Transformers (en de robot de film niet gehaald heeft), maar de art ziet er toch ongeveer hetzelfde uit als die van Long Haul...

http://thekneeslider.com/images/buelltransformer.jpg

Peter Neefs
12-09-2008, 08:35
Nog concept-art (van Jetfire):

http://www.tokyo-hot-av.com/wp-content/uploads/2008/06/transformer-2.jpg

http://www.tokyo-hot-av.com/wp-content/uploads/2008/06/transformer-2-2.jpg

InfinitusImmortalitas
12-09-2008, 11:15
Die concept-art van Arcee was inderdaad voor de 1e film. Daar is ze uiteindelijk niet in voorgekomen. Toch zal het mij niet verbazen als ze voor het 2e deel dezelfde concept-art zullen gebruiken. Hoewel ze het waarschijnlijk niet kunnen laten om nog wat dingetjes aan te passen.

Peter Neefs
12-09-2008, 12:59
Die concept-art van Arcee was inderdaad voor de 1e film. Daar is ze uiteindelijk niet in voorgekomen. Toch zal het mij niet verbazen als ze voor het 2e deel dezelfde concept-art zullen gebruiken. Hoewel ze het waarschijnlijk niet kunnen laten om nog wat dingetjes aan te passen.Ik zou ze er graag in willen eigenlijk, ze zullen waarschijnlijk nog wel schetsen en dergelijke hebben van Autobots of Decepticons die de eerste film niet gehaald hebben...dus waarom ze niet gebruiken in de sequel?

InfinitusImmortalitas
12-09-2008, 14:52
Ik zou ze er graag in willen eigenlijk, ze zullen waarschijnlijk nog wel schetsen en dergelijke hebben van Autobots of Decepticons die de eerste film niet gehaald hebben...dus waarom ze niet gebruiken in de sequel?

Precies, maar het aantal (nieuwe) autobots en decepticons maakt mij eigenlijk weinig uit. Zolang de personages maar een verhaal hebben. En niet zoals in de 1e film even naar voren komen voor de actie en meteen worden afgemaakt.

Ik heb nog liever dat ze slechts met de oude Transformer cast aankomen en deze een verhaal geven, dan dat ze met allemaal nieuwe Transformers komen zonder verhaal.

Peter Neefs
12-09-2008, 15:28
Ik heb nog liever dat ze slechts met de oude Transformer cast aankomen en deze een verhaal geven, dan dat ze met allemaal nieuwe Transformers komen zonder verhaal.Ik kan je hierin wel volgen, maar buiten Starscream (want die zou zich naar verluid in de tweede film uitroepen tot nieuwe leider van de Decepticons) is er dacht ik toch geen Decepticon meer over van diegenen die in de eerste film meededen? Waren ze niet allemaal vernietigd? Dus zullen ze wel met nieuwe Decepticons op de proppen moeten komen...de Autobots zullen volgens mij vrijwel allemaal dezelfde blijven (al hoop ik toch op minstens een paar nieuwe)

InfinitusImmortalitas
14-09-2008, 00:31
Ik kan je hierin wel volgen, maar buiten Starscream (want die zou zich naar verluid in de tweede film uitroepen tot nieuwe leider van de Decepticons) is er dacht ik toch geen Decepticon meer over van diegenen die in de eerste film meededen? Waren ze niet allemaal vernietigd? Dus zullen ze wel met nieuwe Decepticons op de proppen moeten komen...de Autobots zullen volgens mij vrijwel allemaal dezelfde blijven (al hoop ik toch op minstens een paar nieuwe)

Zover ik weet heeft Barricade en mogelijk Scorpinok het overleefd. Alhoewel ze die laatste waarschijnlijk zullen weglaten. Daarnaast zal Megatron vast en zeker ook nog wel terugkomen. Dus dan zouden ze met Starscream erbij al met zijn vieren zijn. Maar je hebt wel gelijk dat er nieuwe Decepticons bij moeten komen. Ik vind het ook wel leuk om nieuwe Transformers te zien, dat zeker. Maar ik zie ze wel graag een verhaal hebben dit keer. Het hoeft niet super groot te zijn. Maar geef ze karakter.

En niet van ''daar komt Bonecrusher, hier is Bonecrusher en dat was Bonecrusher...'' Die had echt nog geen 3 minuten screentijd.

Peter Neefs
14-09-2008, 11:06
Zover ik weet heeft Barricade en mogelijk Scorpinok het overleefd. Alhoewel ze die laatste waarschijnlijk zullen weglaten. Daarnaast zal Megatron vast en zeker ook nog wel terugkomen. Dus dan zouden ze met Starscream erbij al met zijn vieren zijn. Maar je hebt wel gelijk dat er nieuwe Decepticons bij moeten komen. Ik vind het ook wel leuk om nieuwe Transformers te zien, dat zeker. Maar ik zie ze wel graag een verhaal hebben dit keer. Het hoeft niet super groot te zijn. Maar geef ze karakter.

En niet van ''daar komt Bonecrusher, hier is Bonecrusher en dat was Bonecrusher...'' Die had echt nog geen 3 minuten screentijd.Was Scorpinok niet vernietigd in de woestijn? Ik weet het eigenlijk niet zeker meer, ik zou de film nog eens terug moeten zien...over die 3 minuten screentijd van Bonecrusher geeft ik je volkomen gelijk.

sharky
14-09-2008, 12:08
Scorponok had het overleefd alleen zijn staart brak af toen hij onder de grond dook.

Magic_Mike
24-09-2008, 12:16
weet er iemand een site waar je al de robots (zowel autobots als decepticons) uit de film kan bekijken als robot maar alsook wanneer ze gestransformd zijn?
op de officiele site van transformers staan maar 4 autobots en 4 decepticons beschreven... vind een beetje raar want in de film komen er toch meer voor?
zo vind je op de site geen uitleg over ratchet, geen uitleg over bonecrusher, devestator, brawl,....
zijn toch vrij belangrijke robots nee? :-)
bon moest iemand soms een fotootje hebben uit de film van devestator of brawl? zou echt niet weten hoe zij eruit zien als robot

Jordy van Buel
24-09-2008, 16:25
http://en.wikipedia.org/wiki/Transformers_(toy_line) misschien dat dit helpt?

InfinitusImmortalitas
24-09-2008, 18:35
Hm, dus het is zo ongeveer 100% zeker dat Megatron terug komt. En dat hij de vorm van een tank zal hebben in plaats van een jet. Ik zou denken dat hij een tankvorm neemt om zich beter te kunnen verschuilen op aarde. Maar de tank is dezelfde stijl als de jet. Misschien is het een extra vorm?

http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=10203&count=0

Magic_Mike
24-09-2008, 20:30
dit is een link waar ze bezig zijt met een stukje van transformers 2 te filmen
voor diegene die niet te veel willen weten is het best da ge nog niet kijkt want ge ziet een paar nieuwe robots ;-)

http://nl.youtube.com/watch?v=trSFzZpNF9o&feature=related

Magic_Mike
24-09-2008, 20:34
dit filmke is echt zoals in de cartoon, autobots roll out
pas op dit is weer een spoiler, vette bak wel é die eerste ;-)


http://nl.youtube.com/watch?v=1kOrLtpQYGY&feature=related

Peter Neefs
30-09-2008, 08:30
Transformers 2 Gets at Least 3 IMAX Scenes

Source: Variety (http://www.variety.com/article/VR1117993103.html?categoryid=13&cs=1)
September 29, 2008



Variety reports that director Michael Bay will film at least three action set pieces using IMAX cameras for Transformers: Revenge of the Fallen (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679). The trade adds that director Jon Favreau has discussed using IMAX cameras in filming Iron Man 2 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=44655), while director D.J. Caruso has expressed interest in doing so for future projects such as Y: The Last Man (http://www.comingsoon.net/films.php?id=22605).

Transformers: Revenge of the Fallen (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679) opens June 26, 2009, Iron Man 2 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=44655) on May 7, 2010 and Y: The Last Man (http://www.comingsoon.net/films.php?id=22605) has no release date yet.

Magic_Mike
30-09-2008, 17:48
en wat bedoelen ze daar dan mee met die imax scenes?
kan iemand da beetje verduidelijken?

Peter Neefs
01-10-2008, 07:31
en wat bedoelen ze daar dan mee met die imax scenes?
kan iemand da beetje verduidelijken?Ze gaan een aantal scènes filmen met IMAX-camera's, net zoals Nolan dat heeft gedaan in The Dark Knight.

Zie:
Official Transformers 2 IMAX Announcement

Source: IMAX Corporation
September 30, 2008



Following up on last night's brief Variety report, IMAX Corporation has now officially announced that Michael Bay will shoot select scenes of Transformers: Revenge of the Fallen (http://www.comingsoon.net/films.php?id=37679) with IMAX cameras:

IMAX Corporation, DreamWorks Pictures and Paramount Pictures today announced that director Michael Bay will shoot key sequences of Transformers: Revenge of the Fallen with IMAX® cameras. Bay will integrate the IMAX footage with state of the art CGI to create an unprecedented look and feel for the highly anticipated sequel to last year's box office hit, Transformers. As previously announced, Transformers: Revenge of the Fallen will be released to IMAX® theatres simultaneously with the movie's wide release on June 26, 2009.

The movie sequences shot in traditional 35mm will be digitally re-mastered into the unparalleled image and sound quality of The IMAX Experience® with IMAX DMR® (Digital Re-mastering) technology. The IMAX DMR scenes will appear in the traditional "letterbox" shape, while scenes shot with IMAX's cameras will expand vertically to fill the entire IMAX screen.

"The extraordinary level of detail and intensity captured by the IMAX camera creates many exciting possibilities for us with this film," said Michael Bay, the film's director. "IMAX's all-encompassing format will take this story to a new level, and I am once again very excited to share The IMAX Experience with Transformers fans around the world."

"The addition of another amazing title from DreamWorks and Paramount, combined with more groundbreaking use of IMAX technology by Hollywood's top filmmakers, are examples of how far we have come as a company and a distribution platform over the past several years," said IMAX Co-Chairmen and Co-CEOs Richard L. Gelfond and Bradley J. Wechsler. "The growth of the IMAX theatre network, fueled by the economical benefits of the new IMAX digital system, is driving interest from virtually all of the top studios, which is resulting in more IMAX movies for audiences to enjoy."

"Michael Bay's innovative use of IMAX cameras will create a spectacular cinematic adventure for moviegoers next summer," added Greg Foster, Chairman and President of IMAX Filmed Entertainment. "We're very excited to be integrated as a core part of the Transformers production, and with the skilled marketing and distribution teams at DreamWorks and Paramount, the timing is ideal given our expanding global audience and network footprint."

The IMAX release of this movie was previously mentioned in IMAX Corporation's second quarter results press release on August 7.

DreamWorks Pictures and Paramount Pictures Present In Association with Hasbro A di Bonaventura Pictures Production A Tom DeSanto/Don Murphy Production A Michael Bay Film "Transformers: Revenge of the Fallen" starring Shia LaBeouf, Megan Fox, Josh Duhamel, Tyrese Gibson, Kevin Dunn, Julie White, John Benjamin Hickey, Ramon Rodriguez, Isabel Lucas and John Turturro. The film is directed by Michael Bay from a screenplay by Ehren Kruger & Roberto Orci & Alex Kurtzman. The producers are Don Murphy & Tom DeSanto, Lorenzo di Bonaventura and Ian Bryce. The executive producers are Steven Spielberg, Michael Bay, Brian Goldner and Mark Vahradian. Based on Hasbro's Transformers(TM) Action Figures. This film has not yet been rated.

maniac e
01-10-2008, 17:46
Zozo maar of het wat echt zal toevoegen denk ik niet. Laten ze eerst maar eens flink aan het verhaal sleutelen.

sharky
01-10-2008, 18:26
Zie liever vette actiescene's dan een diepgaand verhaal.

Lorre
01-10-2008, 20:41
Ik zie het liever gecombineerd...

Magic_Mike
11-11-2008, 17:57
nog iemand nieuws? ligt hier al effe stil :-)

Cnet
11-11-2008, 19:32
Gaat Steve Jablonsky de score weer verzorgen voor deel 2? Ik vond die van van deel 1 z'n killer score hé. Prachtige melodieen.

Neil
11-11-2008, 22:39
Gaat Steve Jablonsky de score weer verzorgen voor deel 2? Ik vond die van van deel 1 z'n killer score hé. Prachtige melodieen.

Agree.
Luister die score nog dagelijks, werkelijk prachtig.

El-Jorge
13-11-2008, 20:20
Agree.
Luister die score nog dagelijks, werkelijk prachtig.

Ik vind het qua melodieen ook wel aardig, maar luister, The Dark Knight, DaVinci code, Pirates (luister bijna alles van Zimmer (mediaventure)) en je zal horen dat de melodieen daar behoorlijk op "geinspireerd" :-x zijn!

Neil
14-11-2008, 17:08
Heb die scores ook bijna allemaal op cd hoor, dus dat wist ik zelf ook wel (y)
Maar de Transformers score springt er voor mij uit.

Cinemaniac
28-12-2008, 23:29
http://img186.imageshack.us/img186/79/23621qa0.jpg

http://img186.imageshack.us/img186/5427/313491yx3.jpg

http://img186.imageshack.us/img186/5323/313501pu4.jpg

http://img181.imageshack.us/img181/3047/313511gk6.jpg

tesssam
29-12-2008, 10:39
SWEET!!! ziet er goed uit. ben benieuwt wat er daar bij de piramides gebeurd. En die andere films op de voorkant zien er ook goed uit. Gaat een mooi jaar worden 2009.

Neil
29-12-2008, 10:45
Nice Nice Nice :-D

Smooth-J
29-12-2008, 11:05
Ziet er goed uit??????:-?

Je ziet helemaal niks. Shia rent een beetje en krijgt wat auto's om zijn oren.

Nou hier krijg ik al kriebels van hoor. I wanna see robots dammit.

Of bedoelen jullie Megan Fox. (y)

Smooth-J
29-12-2008, 11:06
en lijkt het nou op die foto dat ze haar titty vasthoud?8) 8)

Peter Neefs
29-12-2008, 11:31
en lijkt het nou op die foto dat ze haar titty vasthoud?Zal wel niet zo zijn denk ik, maar het lijkt er wel op inderdaad...:)

Lorre
29-12-2008, 11:40
Hopelijk meer Autobots vs. Decepticons aktie die in beeld gebracht word en niet telkens Humans vs. Decepticons. Voor de rest kijk ik er wel naar uit. :smile: Die battle damaged Optimus ziet er geweldig uit.

Mr.Mark R
29-12-2008, 11:42
SWEET!!! ziet er goed uit. [...] Gaat een mooi jaar worden 2009.

(y)

sharky
29-12-2008, 17:13
2 nieuwe artikelen:
http://www.usatoday.com/life/movies/news/2008-12-28-transformers-main_N.htm
http://www.usatoday.com/life/movies/news/2008-12-28-transformers-side_N.htm (wat spoilers over een personage)

En 3 nieuwe foto's!
http://www.usatoday.com/life/l081229_transformers2/flash.htm?gid=831

Die laatste foto is interessant...Energon?

maniac e
29-12-2008, 21:28
Weer een hoop spectakel zo te zien.

RobinB
29-12-2008, 22:08
Ja is iedereen nu weer zo mee aan het hype,de helft zeurde dat de 1ste deel een bout film was:P Vond transformers echt fenomenaal en ben benieuwed naar deel 2:)

tesssam
01-01-2009, 11:32
Ziet er goed uit??????:-?

Je ziet helemaal niks. Shia rent een beetje en krijgt wat auto's om zijn oren.

Nou hier krijg ik al kriebels van hoor. I wanna see robots dammit.

Of bedoelen jullie Megan Fox. (y)

nou ik word van Megan Fox altijd blij hoor. En al helemaal als zij rennend en zwetend auto's om haar hoofd heen krijgt, en dan ook nog tijd heeft om aan haar lichaam te zitten.:lol:

intexor
01-01-2009, 13:26
Ziet er goed uit??????:-?

Je ziet helemaal niks. Shia rent een beetje en krijgt wat auto's om zijn oren.

Nou hier krijg ik al kriebels van hoor. I wanna see robots dammit.

Of bedoelen jullie Megan Fox. (y)

Beetje logisch dat je nog niet veel van die robotten ziet op de foto's aangezien die grotendeels als CGI toegevoegd worden in post-productie :)

Ik vind de foto's er ook weer strak uitzien, Bay heeft weer prachtige locaties uitgekozen zo te zien.

Patrick van den Hul
01-01-2009, 14:24
Lijkt me niet bepaald een kwestie van wel of niet 'kloppen'. Het is nog steeds mogelijk om de films als kinderlijk te zien, dat doe ik namelijk ook ;)

TheGodfather
10-01-2009, 00:22
Eerste poster:
http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/eb12803.jpg

Peter Neefs
10-01-2009, 09:28
Hier staat diezelfde poster, maar dan uitgelicht zodat hij niet zo donker (en onduidelijk is)...

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=51846

Michael Hamers
10-01-2009, 09:54
Eerste poster:
http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/eb12803.jpg

Ik herken het oude logo van de Decepticons hier wel heel erg in...(y)

Smooth-J
10-01-2009, 11:04
Als je dan zo'n poster ziet, dan denk je echt van: cool. Dat kan wat worden. Maar ik heb er dan ook zo'n dark gevoel bij.
Maar als ik dan weer denk ana deel 1, met die irrtante humor, dan krijg ik weer een zwaar dubbel gevoel.

Daan de G.
10-01-2009, 11:08
Inderdaad, als ze weer die irritante, puberale humor erin stoppen en onnavolgbare actie hoeft het van mij niet. Ik wil gewoon robots tegen robots en zo min mogelijk mensen. Of meer mensen maar dan als kanonnenvoer ;)

Michael Hamers
10-01-2009, 11:17
Als je dan zo'n poster ziet, dan denk je echt van: cool. Dat kan wat worden. Maar ik heb er dan ook zo'n dark gevoel bij.
Maar als ik dan weer denk ana deel 1, met die irrtante humor, dan krijg ik weer een zwaar dubbel gevoel.


Inderdaad, als ze weer die irritante, puberale humor erin stoppen en onnavolgbare actie hoeft het van mij niet. Ik wil gewoon robots tegen robots en zo min mogelijk mensen. Of meer mensen maar dan als kanonnenvoer ;)

De humor was soms idd tenenkrommend, maar desondanks was het zeker een zeer geslaagde Transformers verfilming, waar ik destijds veel en veel minder van had verwacht. Hopelijk heeft Michael Bay wel wat met de meningen en suggesties van kijkers m.b.t. de vorige film gedaan en maakt hij er een meer volwassen film van met meer robot vs. robot actie. Wat CGI betreft zit het wel snor lijkt mij. Veel beter dan in deel 1 kan haast niet zou je denken. Toch mogen de mensen ook niet ontbreken. Heel belangrijk is het vrouwelijk schoon natuurlijk altijd nog wel. Ook humor is erg belangrijk in een film, maar dan wel van een hoger niveau dan wat we in deel 1 zagen. Vooral helemaal in het begin van de film waren de scenes volstrekt overbodig. Dan heb ik het over dat gedoe in het klaslokaal en bij het kopen van Bumblebee. Maar goed, als ik naar het totaalplaatje kijk is het dhr Bay vergeven. Ik heb de blu-ray meteen gekocht. Het was mijn eerste BR en dat is ook niet voor niks.

Daan de G.
10-01-2009, 11:21
Het was de grootste teleurstelling van 2007 voor mij, ik liep verontwaardigd de bioscoop uit. Ik heb hem echter maar 1 keer gezien, dus ik zal hem straks op BR zeker nog een kans geven!

Daarnaast vond ik wel de robot vs robot gevechten te kort, onoverzichtelijk en lang niet zo geweldig als ik van te voren had gedacht. Hopelijk komt er meer overzicht en wat langere battles!

Ach we zullen wel zien, een R rating zal er wel niet inzitten :(

Lorre
10-01-2009, 11:53
Inderdaad, als ze weer die irritante, puberale humor erin stoppen en onnavolgbare actie hoeft het van mij niet. Ik wil gewoon robots tegen robots en zo min mogelijk mensen. Of meer mensen maar dan als kanonnenvoer ;)

Volledig mee akkoord. Dat was het enige aspect die me niet kon bekoren.

Neil
10-01-2009, 12:12
Inderdaad, als ze weer die irritante, puberale humor erin stoppen en onnavolgbare actie hoeft het van mij niet. Ik wil gewoon robots tegen robots en zo min mogelijk mensen. Of meer mensen maar dan als kanonnenvoer ;)

Op die manier houd je toch geen film over?
Robots tegen Robots, en zo min mogelijk mensen. Dat is leuk als je een Robot fetish hebt, maar dat zou natuurlijk nooit een goede film worden.

De kritiek op de menselijke karakters vind ik niet geheel terecht. Transformers ging altijd over robots op aarde. Toevallig wonen er op aarde ook mensen ;). Als je daar een live action movie van maakt, zal je dus ook een handjevol menselijke personages moeten toevoegen. Niet in de eerste plaats voor het grote publiek, dat onbekend is met het fenomeen "transformers" zodat zij zich kunnen inleven in bijvoorbeeld een Sam Witwicky en Captain Lennox door vanuit hun point of view kennis te maken met de Autobots en Decepticons.
De scene in het klaslokaal of bij het kopen van Bumblebee vind ik persoonlijk helemaal niet overbodig. Die scenes zorgen voor een luchtige introductie van de hoofdpersoon, en laten binnen enkele minuten goed zien wat voor soort jongen Sam Witwicky is.
Het zal me niets verbazen als dit een trilogy wordt, en dan is het logisch dat het eerste deel zich vooral richt op de introductie van enkele hoofdpersonages.
Die basis is gelegd met deel 1, dus ik heb goede hoop dat deel 2 zich wat meer zal richten de Autobots vs. Decepticons.

Die puberale humor vond ik eerlijk gezegd ook wel meevallen hoor.
Bumblebee die romantische hitjes uitspuugt als Sam en Mikaela in de auto zitten, of Ratchet die een opmerking maakt over Sams "pheromone levels" zijn geen mindere "grappen" dan in welke andere blockbuster dan ook.
Daarentegen vind ik Agent Simmons (John Turturo) wel bijzonder irritant, dus als jullie vooral hem bedoelen...dan heb ik niks gezegd.
Smaken verschillen natuurlijk ook, maar je weet van tevoren wel dat je naar een Bay blockbuster gaat kijken. Dan moet je ook geen diepzinnige shit verwachten toch. Tenzij je een filmsnob bent, maar dan moet je vooral de hele dag Arthouse films kijken, en Bay blockbusters vermijden als de pest :-P

Je moet hem zeker een tweede kans geven op Blu-ray. Toen ik de film destijds in de bios keek vond ik ik de battle scenes ook onoverzichtelijk en moeilijk te volgen. Maar thuis op je plasma/lcd komen die battles echt goed tot hun recht.

Voor mij was het in ieder geval een van de toppers van 2007, en ik kijk hem nog graag geregeld terug in high def 8)

Michael Hamers
10-01-2009, 13:26
Op die manier houd je toch geen film over?
Robots tegen Robots, en zo min mogelijk mensen. Dat is leuk als je een Robot fetish hebt, maar dat zou natuurlijk nooit een goede film worden.

De kritiek op de menselijke karakters vind ik niet geheel terecht. Transformers ging altijd over robots op aarde. Toevallig wonen er op aarde ook mensen ;). Als je daar een live action movie van maakt, zal je dus ook een handjevol menselijke personages moeten toevoegen. Niet in de eerste plaats voor het grote publiek, dat onbekend is met het fenomeen "transformers" zodat zij zich kunnen inleven in bijvoorbeeld een Sam Witwicky en Captain Lennox door vanuit hun point of view kennis te maken met de Autobots en Decepticons.
De scene in het klaslokaal of bij het kopen van Bumblebee vind ik persoonlijk helemaal niet overbodig. Die scenes zorgen voor een luchtige introductie van de hoofdpersoon, en laten binnen enkele minuten goed zien wat voor soort jongen Sam Witwicky is.
Het zal me niets verbazen als dit een trilogy wordt, en dan is het logisch dat het eerste deel zich vooral richt op de introductie van enkele hoofdpersonages.
Die basis is gelegd met deel 1, dus ik heb goede hoop dat deel 2 zich wat meer zal richten de Autobots vs. Decepticons.

Die puberale humor vond ik eerlijk gezegd ook wel meevallen hoor.
Bumblebee die romantische hitjes uitspuugt als Sam en Mikaela in de auto zitten, of Ratchet die een opmerking maakt over Sams "pheromone levels" zijn geen mindere "grappen" dan in welke andere blockbuster dan ook.
Daarentegen vind ik Agent Simmons (John Turturo) wel bijzonder irritant, dus als jullie vooral hem bedoelen...dan heb ik niks gezegd.
Smaken verschillen natuurlijk ook, maar je weet van tevoren wel dat je naar een Bay blockbuster gaat kijken. Dan moet je ook geen diepzinnige shit verwachten toch. Tenzij je een filmsnob bent, maar dan moet je vooral de hele dag Arthouse films kijken, en Bay blockbusters vermijden als de pest :-P

Je moet hem zeker een tweede kans geven op Blu-ray. Toen ik de film destijds in de bios keek vond ik ik de battle scenes ook onoverzichtelijk en moeilijk te volgen. Maar thuis op je plasma/lcd komen die battles echt goed tot hun recht.

Voor mij was het in ieder geval een van de toppers van 2007, en ik kijk hem nog graag geregeld terug in high def 8)

Eens...behalve dan dat ik de scene in het klaslokaal wel zeer overbodig vond...

Lorre
10-01-2009, 22:36
Dat het robots op aarde is vind ik ok en mensen zijn idd niet weg te denken, maar je gaat me niet vertellen dat al die kinderachtige humor nodig was. Ook wil ik de gevechten meer op de robots gefocust zien dan telkens een shot van een personage die een WOW uitschreeuwt. Hoeveel hebben we gezien van het gevecht tussen Prime en Megatron? Je zag ze amper bezig op de achtergrond, terwijl Bay zich terug concentreerde op de mensen en hun blikken van verbazing omdat ze robots zien vechten. Ik wil liever diegene zijn die met een blik van verwondering naar het scherm kijkt dan de acteurs...

Daan de G.
11-01-2009, 11:10
Dat het robots op aarde is vind ik ok en mensen zijn idd niet weg te denken, maar je gaat me niet vertellen dat al die kinderachtige humor nodig was. Ook wil ik de gevechten meer op de robots gefocust zien dan telkens een shot van een personage die een WOW uitschreeuwt. Hoeveel hebben we gezien van het gevecht tussen Prime en Megatron? Je zag ze amper bezig op de achtergrond, terwijl Bay zich terug concentreerde op de mensen en hun blikken van verbazing omdat ze robots zien vechten. Ik wil liever diegene zijn die met een blik van verwondering naar het scherm kijkt dan de acteurs...

(y) Inderdaad, al is Megan Fox een lekker snoepje, Shia zie ik het liefst héél weinig ;)

Lorre
11-01-2009, 12:08
Megan Fox mag idd wel meer voorbij lopen. :mrgreen:

-Jaap-
11-01-2009, 12:30
Wat ik wel bijzonde irritant vond in deel 1, was die overdreven manier van communiceren, waarbij mensen langs elkaar praten en ongeinteresseerd zijn.
In Iron Man hebben ze dat juist heel leuk verpakt, Tony Stark is namelijk eerst zo'n figuur als ik net omschreef en later als ie tot ''inkeer'' komt, wordt ie juist heel meelevend.
En die Agent Simmons is ook nogal irritant: ''Kijk mij eens macho zijn met m'n geheimpjes, pistool en m'n overheidsbaan''

Ik vind 'm daarom niet zo'n hoge herkijkwaarde hebben, anders zou ik wel de originele BD in m'n kast hebben liggen.

Daan de G.
11-01-2009, 12:39
Iron Man is inderdaad geniaal, in alle opzichten eigenlijk. Robert Downey neemt eigenhandig alle comic verfilmingen te grazen.. Beetje zelfspot in zo'n film als Transformers zou niet misstaan..

-Jaap-
11-01-2009, 12:54
Maar Transformers is van origine toch geen comic?
Eigenlijk meer ''plastic rommel''
Ik zie het al voor me, Optimus die de film opent met: ''Once we we ware based on crappy Chinese plastic, but it began to melting, so since then, IT WAS WAR BETWEEN US!'' :)

Nouja, we zien wel, misschien ga ik 'm in de IMAX bekijken, want net zoals met The Dark Knight, worden een aantal scenes in IMAX gedraaid, plus dat in de IMAX het geluid veel beter is.

Ik heb nog een nieuwtje over deel 1:
Over een paar maanden komt een nieuwe Blu-ray van Transformers uit, met de extended versie van deel 1, die kort in de IMAX heeft gedraaid.
Deze versie duurt een ca. kwartiertje langer.

Dai
11-01-2009, 13:06
Megan Fox mag idd wel meer voorbij lopen. :mrgreen:

Ze loopt trouwens wel raar op de foto. Met de rechterhand haar tiet vast en linkerhand die slingerende aap van Idiana Jones.

Erwin de Koning
11-01-2009, 13:40
Vliegende auto's! Yay!

Witless
12-01-2009, 10:19
Eens...behalve dan dat ik de scene in het klaslokaal wel zeer overbodig vond...

Eh? In het klaslokaal word de connectie ( en het verhaal ) tussen Sam en Archibald verteld. En het personage van Sam word geintroduceerd.

Anyway, iedereen die moeite had met weinig robot actie; Ik hoorde van een vriend van mij dat dat lag aan het budget die ze hadden. CGI is niet goedkoop.

Persoonlijk vond ik het wel meevallen. Ja, het kon meer gefocused, maar vond het desondanks toch super vet om het uberhaubt in een live action movie te zien.

Ik was blij (:

intexor
12-01-2009, 12:03
Hier staat een eerste foto van Sideswipe, een autobot die in Transformers 2 zou moeten zitten: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=51862

En ik vond het vorige deel fantastisch, maar ik bekijk het dan ook als een fan van Michael Bay en heb voor de rest weinig met Transformers en wat daar allemaal al van verschenen is voor er een live action film van gemaakt werd.

Smooth-J
29-01-2009, 20:59
Transformers: Revenge of the Fallen Trailer on Superbowl Sunday

Game Time (http://www.seibertron.com/transformers/news/reminder-transformers-rotf-trailer-this-sunday/15068/) - Do not forget that this sunday's Superbowl XLIII will feature the very first teaser trailer for Transformers: Revenge of the Fallen, the much-anticipated sequel to the 2007 blockbuster Transformers movie, which will be released in theatres on June 26th 2009. Come to Seibertron.com to discuss the trailer after it airs and check our news section for links if and when the trailer becomes available online!

Pieter V
29-01-2009, 21:03
Laat maar komen. :)

Kendorjia
29-01-2009, 21:09
Goh, die film staat alweer voor de deur. Terwijl deel 1 nog zo dichtbij lijkt (is ook zo), de tijd vliegt vooruit zeg...

Hoe dan ook, laat idd maar komen, ben toch stiekem benieuwd

Neil
29-01-2009, 21:39
Transformers: Revenge of the Fallen Trailer on Superbowl Sunday

Game Time (http://www.seibertron.com/transformers/news/reminder-transformers-rotf-trailer-this-sunday/15068/) - Do not forget that this sunday's Superbowl XLIII will feature the very first teaser trailer for Transformers: Revenge of the Fallen, the much-anticipated sequel to the 2007 blockbuster Transformers movie, which will be released in theatres on June 26th 2009. Come to Seibertron.com to discuss the trailer after it airs and check our news section for links if and when the trailer becomes available online!

Zeeeeer benieuwd!

TheGodfather
01-02-2009, 08:18
Superbowl spot!! (http://www.youtube.com/watch?v=QAujq_F_AD0)

Peter Neefs
01-02-2009, 08:33
Wauw!!!

Michael Hamers
01-02-2009, 08:55
Wauw!!!

hoe kun je nu wauw zeggen na het zien van die k*t kwaliteit trailer... Je ziet letterlijk een hoop pixels, maar kan er niet veel uit halen...

Smooth-J
01-02-2009, 08:58
Ziet er weer heel vet uit, als Bay nu de hele film dit zou volhouden zonder die irritante humor. Dan heb je een geweldie film.

Smooth-J
01-02-2009, 08:59
hoe kun je nu wauw zeggen na het zien van die k*t kwaliteit trailer... Je ziet letterlijk een hoop pixels, maar kan er niet veel uit halen...

Vandaag zal op de officiële site wel de HD versie uitkomen.

Michael Hamers
01-02-2009, 09:03
Vandaag zal op de officiële site wel de HD versie uitkomen.

Dan mogen ze wel eens opschieten, want daar staat ie nog niet...

Van 1 kant is het wel erg tof dat je niet dood wordt gegooid met trailers zoals bij veel andere films. Dan ben je meer verrast wanneer je naar de bios gaat. Pixar doet dat altijd heel goed en Sony nu ook met de trailer voor Ice Age 3. Maar deze teaser wil ik wel graag in fullHD bekijken...

Smooth-J
01-02-2009, 09:03
HD versie op youtube:

http://nl.youtube.com/watch?v=QAujq_F_AD0&fmt=22

Michael Hamers
01-02-2009, 09:06
HD versie op youtube:

http://nl.youtube.com/watch?v=QAujq_F_AD0&fmt=22

Thnx!

Nu kan ik ook zeggen: wauw!

Daan de G.
01-02-2009, 09:18
Dit ziet er nog best lekker uit!

DanielC
01-02-2009, 09:34
Paramount gaat een geweldig goed jaar tegenmoet zeg... GI Joe, Transformers en Star Trek!

Ralfers
01-02-2009, 10:15
Nice! :D Krijg er wel zin in, zeg :D

martini
01-02-2009, 10:27
Trailer ziet er goed uit met veel actie zonder veel te verraden...
Ben echt benieuwd.

*Rossi
01-02-2009, 10:29
Heel tof! Vond het eerste deel erg vermakelijk, en ondanks dat je natuurlijk vrij weinig uit de teaser kan halen zien de beelden er in ieder geval veelbelovend uit!

Peter Neefs
01-02-2009, 10:51
Thnx!

Nu kan ik ook zeggen: wauw!Mag ik nu dan ook wauw zeggen? ;-)

Dennis Oosterhuis
01-02-2009, 10:58
HD versie op youtube:

http://nl.youtube.com/watch?v=QAujq_F_AD0&fmt=22
(y)

Michael Hamers
01-02-2009, 11:05
Mag ik nu dan ook wauw zeggen? ;-)

(y)

Ik kwam een beetje bot over he? Sorry daarvoor...:wink:

Peter Neefs
01-02-2009, 11:07
(y)

Ik kwam een beetje bot over he? Sorry daarvoor...:wink:Is niks, had wel door dat je het niet zo bedoelde, en kon het dan ook niet laten om er nu een grapje over te maken...even goede vrienden! :D

Paul H.
01-02-2009, 11:37
Dat word alvast een plaatsje reserveren in de bios! (y)

sharky
01-02-2009, 11:48
Dat word alvast een plaatsje reserveren in de bios! (y)

Idd en gelijk de blu-ray preorderen :D

RobinB
01-02-2009, 12:20
Wow:) :o

dunedain
01-02-2009, 12:44
Kwam de 13e niet de eerste trailer uit? De Superbowl clip smaakt in ieder geval naar meer! (y)

superman
01-02-2009, 13:03
gRUWELIJK vET !

Nickr18
01-02-2009, 15:13
De Superbowl clip was gruwelijk!!! Vliegdekschepen + Transformers = (y)
En dan dat mega geval op een wiel als ik het goed zag:P....
Deze film wordt onwijs vet

intexor
01-02-2009, 16:38
Waarschijnlijk één van de weinige films die ik in de bioscoop zal gaan zien dit jaar, teaser ziet er vet uit.

Neil
01-02-2009, 17:23
Holy shit! Ja Ja JAAAAAAA :D :metal: (y)

Als ze deze nou even snel ter beschikking stellen op Itunes, dan kan ik hem in volle glorie in 1080p downloaden voor full screen eye candy :D

Lorre
01-02-2009, 18:59
Er zaten al een paar indrukwekkende shots in de kleine spot. Zoiets wilde ik al zien in de eerste film. Vooral die scéne waar de Transformer door de muur gaat en al rollend transformeert en wegrijd vond ik subliem. :D

Sicco
01-02-2009, 21:47
damn, niet meer te bekijken... iemand een nieuwe link...?

Sicco
01-02-2009, 21:50
uiteraard staan er al weer genoeg nieuwe op Youtube :)
dus om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden: http://www.youtube.com/watch?v=JGaNZotMzlM (of zoek op transformers super bowl)

arjan_ufo
02-02-2009, 06:43
Zag er weer gruwelijk vet uit, nu al zin in.
Hij is ook te zien op filmtotaal.nl

Marcel v/d H.
02-02-2009, 06:52
Ziet er aardig uit! :)

Neil
02-02-2009, 11:28
Hij staat inmiddels ook op Itunes folks.
Voor de mensen die Itunes hebben, even naar de Amerikaanse Itunes store gaan, dan naar Movies, en vervolgens naar Theatrical Trailers. Even snel downloaden, en je kan hem in 1080p (en lager) bewonderen 8-)

Maar hij is ook te streamen vanaf de Apple website: http://www.apple.com/trailers/paramount/transformersrevengeofthefallen/

Erwin_W
03-02-2009, 08:24
Vet! Heb er zin in!

Mr. Incredible
03-02-2009, 09:52
Superbowl trailer zag er goed uit, maar dat vond ik ook van de trailer van deel 1. Helaas vond ik de film zelf de één van de slechtste van dat jaar.

arjan_ufo
04-02-2009, 08:30
Echt waar? Ik vond het een geweldige film, heb vanaf minuut 1 zitten genieten.
en ben nu al aan het aftellen naar deel 2.

Witless
09-02-2009, 11:20
Wat spoilers wat betreft de film:



http://www.comicbookmovie.com/fansites/HungeryNews/news/?a=6211

scheur
10-02-2009, 14:40
Net weer even gekeken, damn hoeveel maanden moeten we nog????:-(

RobinB
10-02-2009, 16:07
There are 3 scenes in IMAX

The Transformers have a lot more personality (http://www.joblo.com/bay-talks-tf2#) and emote much more than they did in the first movie

2 hours 20 minutes runtime but he still editing

He could see himself coming back and doing a third movie.
Nog wat facts:D

-Jaap-
10-02-2009, 16:17
3 IMAX scenes maar?
Hopelijk wel hele lange.
Maar dat is toch bijna niet te doen, zulke ingewikkelde CGI in 6K renderen?
Bij The Dark Knight was het prima te doen, omdat die film niet zoveel CGI bevat, plus dat het CGI verminkte gezicht niet in de IMAX scenes voorkomt.

Hakker
10-02-2009, 16:56
3 IMAX scenes maar?
Hopelijk wel hele lange.
Maar dat is toch bijna niet te doen, zulke ingewikkelde CGI in 6K renderen?
Bij The Dark Knight was het prima te doen, omdat die film niet zoveel CGI bevat, plus dat het CGI verminkte gezicht niet in de IMAX scenes voorkomt.

dacht je dat de pixar films niet in HD gemaakt waren? renderen gaat steeds sneller. Tuurlijk een degelijk renderfarm is nog steeds nodig maar vooral sinds je met CUDA kan gaan kloten is rendering een heel stuk harder gegaan. Daarnaast zal je verbaasd staan hoeveel er in een film gerenderd moet worden. beste voorbeeld daarvan is nog wel tusen Forrest Gump en Star Wars the Phantom Menace. Bij Forrest gump moet men 3x zoveel renderen ivm episode 1

-Jaap-
10-02-2009, 17:11
Hakker, lees het nog een keer, a.u.b.
Ik heb het niet over CGI bij normale bioscoopfilms, die ik 2K of 4K zijn, maar over de CGI in de IMAX scenes, omdat de resolutie 6K of 8K is, in het digital intermediate.
Transformers 1 is gewoon in 2K afgewerkt, dat is geen probleem, want dat gebeurd al jaren.
Maar één van de meest ingewikkelde live-action CGI toepassingen in IMAX doen, da's andere koek.
Voor The Dark Knight hadden ze al onvoorstelbaar vel terabytes opslagruimte nodig, laat staan voor Transformers, om nog maar niet over de complete renderfarm en workstations te spreken...

Spider-Steve
11-02-2009, 19:09
Devastator:

http://www.tfw2005.com/transformers-news/attachment.php?do=fullview&attachmentid=14031

The Fallen:

http://www.tfw2005.com/transformers-news/attachment.php?do=fullview&attachmentid=14032

En ik zag vanmiddag Friday The 13th. Helaas geen teaser voor Transformers 2.

Zal weer enkel in USA zijn zeker dat de teaser bij Friday zit?

intexor
11-02-2009, 19:19
Zal weer enkel in USA zijn zeker dat de teaser bij Friday zit?

Als je ergens nieuws ziet van een trailer die bij een bepaalde film zit is dat meestal alleen voor de VS ja.

EDIT: Hoe cool moet de tranformatie van die Devastator er wel niet uitzien :shock:

Lorre
11-02-2009, 19:57
Ik hoop dat ik Bay op zijn woord mag geloven en dat de Transformers meer naar de voorgrond geschoven worden.

De robots zien er tot nu toe zeker terug afgelikt uit. Begin er echt naar uit te kijken. Volgende week dinsdag zou de teaser moeten verschijnen.

Patrick van den Hul
11-02-2009, 21:43
De robots zien er tot nu toe zeker terug afgelikt uit

Is dat Belgisch? :lol: