PDA

Bekijk de volledige versie : the high chaparral



heleen
15-07-2007, 18:20
The high chaparral was altijd mjin favoriete serie. Graag zou ik in contact komen
met nog meer High Chap. fans.Er is een website van de high chaparral. als je naar google gaat en je tikt in the high chaparral homepage dan krijg je allerlei sites en 1 ervan zie je de high chaparral homepage. daar kan je ook informatie vinden als de tv serie uitkomt op dvd.
Ik heb zonet een aktie geplaatst om handtekeningen om de high chaparral op dvd uit te brengen. ik zet het hier nog een keer in.
deze aktie is niet meer van toepassing.Helaas de lijst is door iemand weggehaald omdat er iemand zo leuk was een illegale website op te zetten.
Heleen

promat
16-07-2007, 11:24
Hallo en welkom op dit forum.

Het is wellicht wat netter geweest om 1 topic over The High Chapparal" te openen.
Een tweede topic is nogal onzinnig. Vind je niet?

heleen
16-07-2007, 16:43
Ja je hebt gelijk, maar ik was bij deze topic vergeten andere dingen bij te zetten.Helaas . dat kan iedereen gebeuren dus hang me hier niet over op.

Heleen

Lex v/d Moolen
16-07-2007, 16:50
Je kan een bericht ook aanpassen ;)

Ben niet echt een fan maar toch getekend. :)
Misschien ook een idee om de link in de westernthread te zetten.
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=9659

heleen
16-07-2007, 19:54
Hallo Alex,

Wat leuk dat je getekent hebt voor deze aktie. Bedankt voor de link ik zet het daar ook in. Hoe meer handtekeningen we hebben des te groter de druk op de ketel wordt om deze serie op dvd uit te brengen.Momenteel zijn ze met onderhandelingen bezig.

Heleen

promat
16-07-2007, 21:41
Hebben jullie echt de illussie dat zo'n handtekeningenactie echt werkt?
Ik ken zelf geen voorbeelden van een geslaagde actie.

heleen
17-07-2007, 05:52
Ja , dit werkt wel want er zijn onderhandelingen aan de gang. Ik ben op de hoogte hiervan omdat ik regelmatig op de website zit van de high chaparral.
als je bij google the high chaparral homepage intypt en dan krijg je verschillende sites.
Vervolgens klik je op the high chaparrral homepage. Daarna kom je op de site en dan zie je daar ergens een informatie link die naar de dvd informatie leidt.
Ga maar gerust een kijkje nemen en laat maar weten wat je er van vindt.
Vervolgens is daar ook een discussie website waar je eerst ingelogt moet wezen. Daar hoor je nog wel eens nieuwtjes over de akteurs.
In augustus is er een High Chaparral reunie waar een aantal akteurs komen en fans. Dus ik ga daar ook heen en ontmoet daar een aantal akteurs. Op de site kan je zien welke akteurs er komen.

Heleen

kit carson
20-07-2007, 05:46
Ja je hebt gelijk, maar ik was bij deze topic vergeten andere dingen bij te zetten.Helaas . dat kan iedereen gebeuren dus hang me hier niet over op.

HeleenZit je alleen voor promo van deze tv-serie op dit forum?

Qzyn
20-07-2007, 11:03
Hebben jullie echt de illussie dat zo'n handtekeningenactie echt werkt?
Ik ken zelf geen voorbeelden van een geslaagde actie.
Zo'n actie heeft wel degelijk kans van slagen, zie hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=40097

heleen
20-07-2007, 15:26
Hallo,

als je niets probeert met aktie ondernemen dan weet je zeker dat er niets gebeurd. Ik weet dat ze aan het onderhandelen zijn om de high chaparral op dvd uit te brengen. kijk maar eens op de high chaparral website, daar kan je er alles over lezen.
Des al niet te min heb ik al heel vaak naar de omroepen geschreven en de website gemeld met het aantal handtekeningen om er druk op te zetten om de high chaparral uit te zenden. Het is nog niet gelukt. Dat komt waarschijnlijk omdat ik tot nog toe de enigtste bent die naar alle omroepen geschreven hebt. Daarom doe ik als nog een oproep om ook naar alle omroepen te schrijven

Heleen

Lex v/d Moolen
20-07-2007, 16:36
Zo'n actie heeft wel degelijk kans van slagen, zie hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=40097
En ik meen dat het bij De Zevensprong en Unit 13 ook heeft geholpen.

heleen
23-07-2007, 20:02
Hallo Lex,

Je hebt gelijk als je zegt dat de aktie wel degelijk kans heeft van slagen. De mensen moeten er gewoon voor vechten om een serie uitgezonden te krijgen. Maar veel mensen hebben er geen zin in en denken dan maar , ach het heeft geen zin. En dat vindt ik persoonlijk jammer. Met zijn allen bereiken we meer als dat we niets doen om een aktie te laten slagen.

Heleen

heleen
22-08-2007, 19:06
The High Chaparral reunie in Los Angelos

Ik ben maandag terug gekomen van de reunie. Het was geweldig om dit mee te maken.
Ook heb ik met verschillende akteurs gesproken waaronder Henry Darrow (manolito) het was fantastich. Het werd allemaal op de radio uit gezonden en komt op cd of dvd maar laat pas waarschijnlijk in december. Maar dvds van de hc is nog niets over bekent, helaas. Het enige is dat ze er wel mee bezig zijn met onderhandelen wanneer het op dvd komt.
Het was een geweldige ervaring de akteurs te ontmoeten. Ook heb ik met familie van cameron mitchel en leif erikson gepraat. Heel leuk.

Heleen

kit carson
20-01-2008, 05:30
The High Chaparral reunie in Los Angelos

Ik ben maandag terug gekomen van de reunie. Het was geweldig om dit mee te maken.
Ook heb ik met verschillende akteurs gesproken waaronder Henry Darrow (manolito) het was fantastich. Het werd allemaal op de radio uit gezonden en komt op cd of dvd maar laat pas waarschijnlijk in december. Maar dvds van de hc is nog niets over bekent, helaas. Het enige is dat ze er wel mee bezig zijn met onderhandelen wanneer het op dvd komt.
Het was een geweldige ervaring de akteurs te ontmoeten. Ook heb ik met familie van cameron mitchel en leif erikson gepraat. Heel leuk.

HeleenLeuk dat je op de reunie geweest ben en aan de andere kant jammer, dat deze serie nog steeds maar niet op DVD is.

heleen
17-02-2008, 11:08
Hallo kit,

Mocht je de aktie willen steunen om deze serie op dvd te krijgen dan kan je
via www.thehighchaparral.nl (http://www.thehighchaparral.nl) in het gastenboek tekenen. Het contact formulier is voor
eventueel vragen en de diskussie pagina is bedoeld om te kletsen over deze serie.

groetjes heleen

heleen
12-06-2008, 18:30
hier is een website van de high chaparral. De domein naam is veranderd.Voor wie het leuk vind deze foto serie te bekijken.

http://thehighchaparral.webklik.nl/
heleen

heleen
17-05-2011, 06:04
Hallo allemaal

die uitgeverij wilt de serie uitgeven als er voldoende animo voor is.Dus wie wilt mij helpen aan handtekeningen?Iedereen mag meedoen wel of geen fan.
Maar die handtekeningen zijn echt nodig.Zo zie je maar dat handtekeningen wel van invloed zijn om de serie uit te brengen.
Hoop op reacties.www.thehighchaparral.nl


Heleen

Bas83
02-12-2011, 12:07
Ik zie dat de DVD's is Duitsland wel verkrijgbaar zijn maar weet iemand of die het originele Engelse audio hebben?

Roger B.
02-12-2011, 12:24
Ik zie dat de DVD's is Duitsland wel verkrijgbaar zijn maar weet iemand of die het originele Engelse audio hebben?

Volgens Amazon.de wel:
http://www.amazon.de/High-Chaparral-1-Staffel-DVDs/dp/B003CWM600/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1322828497&sr=8-1 (http://www.amazon.de/High-Chaparral-1-Staffel-DVDs/dp/B003CWM600/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1322828497&sr=8-1)

Bas83
02-12-2011, 12:26
Ja zag ik maar ik vertrouw Amazon niet zo dus ik had gehoopt dat iemand hier de DVD's echt zou hebben zodat ik het 100% zeker weet :-D

peptalk
02-12-2011, 16:03
Als het niet klopt wat op hun site staat dan kun je ze gratis retourneren.

kit carson
04-12-2011, 12:48
Quote:
'Sprache: Deutsch (Dolby Digital 1.0), Englisch (Dolby Digital 1.0)'

Pieter Kleine
16-03-2012, 14:49
http://www.bol.com/nl/p/dvd/high-chaparral-the/1002004012136689/index.html#product_description

meer info:
http://www.art-s.nl/Paginas/ArtS_HighChaparral1.htm

Zo te zien seizoen 1, tot en met aflevering 24. Er missen dan nog 4 afleveringen van dat seizoen.

Kinsella55
04-04-2012, 15:26
Maar als je bij bol.com op de omslag klikt en hem uitvergroot staat er duidelijk 28 Episodes. Dus toch compleet.
Bij amazon.de hebben ze overigens al vier seizoenen. Wel Engels, maar niet ondertiteld.
Hopelijk maken ze deze serie in Nederland wel af en niet zoals met bjvoorbeeld Frasier, maar vijf seizoenen ondertitelen en dan stoppen. Of zoals met Young Indiana Jones. Na het eerste seizoen helemaal niks meer uitbrengen.

Kinsella55
04-04-2012, 15:27
Weet Heleen, de High Chaparral-kenner bij uitstek hier, ook of er ook een Blu Ray-versie gaat uitkomen?

heleen526
05-06-2012, 18:25
Hallo Kinsella

Dank je voor dat leuke compliment.Klinkt grappig. Nee daar heb ik niets over gehoord dat de High Chaparral op Blu Ray versie gaat uitkomen.Eerlijk gezegd ben ik er niet in thuis wat dat nou precies inhoudt die Blu Ray.

heleen526
05-06-2012, 18:29
Hallo Pieter.

Op mijn website www.thehighchaparral.nl in de nieuwsbrief staat de dvd ook afgebeeld met 28 afleveringen.Dus helemaal kompleet.

heleen526
15-06-2012, 18:33
Weet Heleen, de High Chaparral-kenner bij uitstek hier, ook of er ook een Blu Ray-versie gaat uitkomen?

Nee dat weet ik niet.Bovendien ben ik niet zo thuis met Blue ray en weet niet wat ik hier mee kan.

groetjes Heleen