PDA

Bekijk de volledige versie : 2001 a space odyssey



Dane
03-05-2002, 18:09
Ik zag de limited edition van 2001, regio 4 liggen bij van leest, heeft iemand deze dvd en kun je er wat over vetellen??

bij voorbaat thnx.

Elwood.

Mark S
06-05-2002, 11:06
Deze heb ik daar ook gekocht. Het is een collectors versie in een dikke hardkartonnen box, eveneens R2, geen Ned subtitels.
Het is dezelfde gerestaureerde transfer als de normale versie, alleen zit er tevens een cd bij met de soundtrack, een ingelijst 70 mm Senitype filmframe, en een boekwerkje.
Het "Limited Edition" verhaal kun je met een korreltje zout nemen, hij is al bijna een jaar makkelijk verkrijgbaar.
Als het je puur om de film gaat, koop dan de gewone versie.
Scheelt heel veel geld. Deze zit wel in zo'n gruwelijk Warner doosje.
By play.com heb ik trouwens van a Clockwork Orange
een soortgelijke collectors versie gezien. Deze wil tzt nog een keer aanschaffen.

Dane
06-05-2002, 17:18
Deze heb ik daar ook gekocht. Het is een collectors versie in een dikke hardkartonnen box, eveneens R2, geen Ned subtitels.
Het is dezelfde gerestaureerde transfer als de normale versie, alleen zit er tevens een cd bij met de soundtrack, een ingelijst 70 mm Senitype filmframe, en een boekwerkje.
Het "Limited Edition" verhaal kun je met een korreltje zout nemen, hij is al bijna een jaar makkelijk verkrijgbaar.
Als het je puur om de film gaat, koop dan de gewone versie.
Scheelt heel veel geld. Deze zit wel in zo'n gruwelijk Warner doosje.
By play.com heb ik trouwens van a Clockwork Orange
een soortgelijke collectors versie gezien. Deze wil tzt nog een keer aanschaffen.

ok thnx, ik ga m zeker wel halen, mooi dat de soundtrack erbij zit, en dat stukje 70mm film vind ik ook wel stoer, en ik haal toch nooit van die klotesnappers van warner dus ik ga hem zeker wel ff halen, bij van leest liggen er al heel lang 2 van deze L.E.'s op de plank. L.E.'s houdt meestal toch niet zoveel in, de meeste zijn nog steeds wel te verkrijgen, ik kan de L.E. halen bij van leest voor €35 dus dat is nog wel te doen.

Mark S
06-05-2002, 22:41
35 Euro valt wel mee, ik heb er iets meer voor betaald.
Haal vantevoren ff dat krantje op bij Van Leest (Met Alanis Morisette op de voorkant), daar zitten kortingsbonnen in die op bepaalde dagen geldig zijn, je krijgt dan bij aankopen van boven de 25 euro nog korting!

Dane
06-05-2002, 23:37
35 Euro valt wel mee, ik heb er iets meer voor betaald.
Haal vantevoren ff dat krantje op bij Van Leest (Met Alanis Morisette op de voorkant), daar zitten kortingsbonnen in die op bepaalde dagen geldig zijn, je krijgt dan bij aankopen van boven de 25 euro nog korting!

Dat bedoelde ik ook eigenlijk, hij kost normaal 39.99, en met de €5 euro korting uit dat boekje dus 34.99, maar in ieder geval thnx:D