PDA

Bekijk de volledige versie : TKA Star Wars, Star Trek en andere



dracuhl
16-07-2007, 11:51
Ik ben bezig om mijn collectie op te schonen en een soort van zomeropruiming te houden. Van veel dingen weet ik echter niet wat ze jullie waard zijn, maar ik moet hier nu eenmaal een prijs neerzetten. Ik hoop dat het redelijke prijzen zijn, anders hoor ik graag van jullie een andere prijs.

Voor foto's kunnen jullie me mailen op dracuhl@hotmail.com Heb ze op mijn pc staan, maar snap der niets van hoe dat hier werkt op de site te zetten.

Wat heb ik te koop:

-Star Wars Soundtrack 2 CD A New Hope. Origineel en in goede staat. 10 euro.

-Star Wars Kalender uit 1997. Hele mooie plaatjes, alleen staat er een paar kruisjes in de maand juli. 10 euro.

-Star Wars Risk the Clone Wars versie. Zo goed als nieuw. 30 euro.

-Star Wars fact files. Helemaal compleet 140 nummerss geordent in de mappen. 220 euro.

-Star Wars Republic Gunship. Van code 3 drie maanden oud en in hele goede staat. Doos heb ik er nog bij met case. gelimiteerd tot 2.500 stuks wereldwijd 299 euro.

-Star Wars Stardestroyer van AMT/ERTL met correllian gunship van micro machines. Is in gebouwde staat. 40 euro.

-Star Trek Enterprise D van AMT/ERTL in gebouwde staat met Bird of prey van micro machines. 50 euro.

-Star Trek Bird pf prey van AMT/ERTL met Runabout van micro machines in gebouwde staat. 40 euro.

-Firefly van de show/film Serenity. 30 euo.

-Babylon 5 space station in gebouwde staat. 25 euro.

-Aliens Sulaco in gebouwde staat 30 euro.

-Aliens narsicus 12,50 euro.

-Aliens Dropship van metaal met alien queen 150 euro. Optioneel 30 euro voor case.

-Aliens APC met 2 marine 45 euro.

-The munster Koach 1:18 nieuw in doos. 40 euro.

-Batman begins Thumbler 1:18 40 euro.

Nogmaals zit er iets bij voor je mail me dan en dan stuur ik je de foto's en de prijzen kunnen we altijd overhandelen.

dracuhl
17-07-2007, 13:28
Star Wars Risk is verkocht!

dracuhl
19-07-2007, 17:59
Star Wars Fact Files zijn NIET verkocht. Even berichtje gewijzigd

John Sital
04-08-2007, 16:33
heb je mail gestuurd inzake foto's van 3 items