PDA

Bekijk de volledige versie : Welke Disney Cartoon films zijn het echt waard?



Bull Terrier
17-07-2007, 15:01
Naar mijn mening blijft Disney leuk voor jong en oud, ik en mijn vriendin zijn de laatste tijd een beetje opzoek naar echt leuke Disney films, de cartoons dan he, niet met mensen erin.

Dus films als

Lion King
Beauty And The beast

kan iemand een lijst geven van welke films het kijken waard zijn? Er zijn er zoveel.

Prince of Egypt was ook geloof ik Disney, nou ja...dat soort films o.a. dus.

freaky
17-07-2007, 15:03
Naar mijn mening blijft Disney leuk voor jong en oud, ik en mijn vriendin zijn de laatste tijd een beetje opzoek naar echt leuke Disney films, de cartoons dan he, niet met mensen erin.

Dus films als

Lion King
Beauty And The beast

kan iemand een lijst geven van welke films het kijken waard zijn? Er zijn er zoveel.

Prince of Egypt was ook geloof ik Disney, nou ja...dat soort films o.a. dus.

Prince of Egypt is niet van Disney, maar van Dreamworks.

Aanrader vind ik Aladdin, The Little Mermaid, Peter Pan, Snowwhite And The Seven Dwarfs, Bambi, Cinderella, Lady & The Tramp, ......... Noem maar op, vroeger waren ze bijna allemaal goed van Disney.

Lagomorph
17-07-2007, 15:29
Prince of Egypt is niet van Disney, maar van Dreamworks.

Aanrader vind ik Aladdin, The Little Mermaid, Peter Pan, Snowwhite And The Seven Dwarfs, Bambi, Cinderella, Lady & The Tramp, ......... Noem maar op, vroeger waren ze bijna allemaal goed van Disney.

Heej, vergeet Jungle Book niet he.
Das toch wel een pareltje op zicht!

Evil Hobbit
18-07-2007, 00:24
Alle Disney Treasures met geanimeerde shorts.

Fontane
18-07-2007, 11:14
Mijn topper is absoluut Aladdin! Ik vind deze film echt de beste Disney film tot nu toe, de sfeer in de film is gewoon zo heerlijk!

Ik hoop echt dat ze de Aladdin series nog een keer gaan uitgeven op DVD, maar volgens mij geeft Disney bijna (helemaal) niks van hun series uit op DVD. (Wat stom eigenlijk)

Patrick van den Hul
18-07-2007, 11:21
Mijn topper is absoluut Aladdin! Ik vind deze film echt de beste Disney film tot nu toe, de sfeer in de film is gewoon zo heerlijk!

Ik hoop echt dat ze de Aladdin series nog een keer gaan uitgeven op DVD, maar volgens mij geeft Disney bijna (helemaal) niks van hun series uit op DVD. (Wat stom eigenlijk)

Aladdin is al lang als SE uit en de trilogie is als het goed is ook vrij goedkoop te krijgen.

Hugo R
18-07-2007, 12:06
Aladdin is al lang als SE uit en de trilogie is als het goed is ook vrij goedkoop te krijgen.
Ik denk dat hij de korte tekenfilms van op tv bedoelt.

Peter Neefs
18-07-2007, 15:00
Ik vind persoonlijk Snowwhite and the Seven Dwarfs, Aladdin, The Jungle Book, Peter Pan, Beauty and the Beast, The Lion King en The Little Mermaid de beste Disneyfilms tot nu toe...alhoewel de rest ook zeker het bekijken waard zijn hoor :D

Bull Terrier
21-07-2007, 16:58
thanks mensen, gisteren had ik nog met een kameraad het erover dat ik net 101 Dalmations gekeken had met mijn vriendin en die vond dat nogal dom en raar...op een leeftijd als 25 nog naar Disney films kijken....ik zie het probleem niet :P

InfinitusImmortalitas
21-07-2007, 18:10
thanks mensen, gisteren had ik nog met een kameraad het erover dat ik net 101 Dalmations gekeken had met mijn vriendin en die vond dat nogal dom en raar...op een leeftijd als 25 nog naar Disney films kijken....ik zie het probleem niet :P

Ik zie het probleem ook niet. Disney films zijn voor jong en oud.

Richard B.
21-07-2007, 18:59
thanks mensen, gisteren had ik nog met een kameraad het erover dat ik net 101 Dalmations gekeken had met mijn vriendin en die vond dat nogal dom en raar...op een leeftijd als 25 nog naar Disney films kijken....ik zie het probleem niet :P

Als je oud genoeg bent dan kom je er achter dat Disney films ook voor volwassenen heel leuk zijn. Maar die kameraad van jou is dan kennelijk nog iets te jong. :wink:

BrianB
21-07-2007, 22:29
thanks mensen, gisteren had ik nog met een kameraad het erover dat ik net 101 Dalmations gekeken had met mijn vriendin en die vond dat nogal dom en raar...op een leeftijd als 25 nog naar Disney films kijken....ik zie het probleem niet :P

Ik zie het probleem ook niet (ben alleen 19). En ik ben niet alleen fan van Disney, maar ook de Aardman-films en die van Don Bluth zijn favorieten. Ook Jim Henson staat hoog bij mij (zijn wel geen tekenfilms, maar met poppen werken is toch ook animatie). Maar inderdaad, je wordt gauw raar aangekeken.