PDA

Bekijk de volledige versie : Marc's home cinema



Marc T.
18-07-2007, 16:48
*knip*

Heb vandaag een foto gemaakt van mijn thuisbioscoop. Hope you like it. (y)


http://i76.photobucket.com/albums/j29/tripandfox/PC120071.jpg

Samsung LE37R81
Playstation3
Logitech Z-5500

TJ Weissel
18-07-2007, 17:28
Wat is de nieuwswaarde hier? :D

ps. ik raad ' 5.1 pc speakersetje ten alle tijden af, ten tweede. 'n PS3 als standaard DVD speler is natuurlijk ook niet alles (niet regiovrij/veel lawaai), verder heb ik zelf ook 'n scherm uit de S81 serie zeer over te spreken, en dankzij 2 HDMI poorten uitstekende connectivity voor je Macbook.

Marc T.
18-07-2007, 22:14
Wat is de nieuwswaarde hier? :D

ps. ik raad ' 5.1 pc speakersetje ten alle tijden af, ten tweede. 'n PS3 als standaard DVD speler is natuurlijk ook niet alles (niet regiovrij/veel lawaai), verder heb ik zelf ook 'n scherm uit de S81 serie zeer over te spreken, en dankzij 2 HDMI poorten uitstekende connectivity voor je Macbook.


Het 'probleem' is dus dat ik straks een PS3 heb staan waarop ik Blu-Ray films wil kijken. Dan heb ik een 5.1 set nodig voor het surround geluid en dus lijkt mij de Z-5500 een heel goede keus. Maar als je alternatieven hebt hoor ik het graag. (+/- 250 /300 euro)

Goed om te horen dat de Macbook er op aangesloten kan worden.

De PS3 maakt niet zo veel lawaai hoor btw ;)

Marc T.
19-07-2007, 15:36
Ik kan toch gewoon deze speakers aansluiten op de Playstation 3 of heb ik dan een receiver nodig?

http://www.pczaak.nl/catalog/images/Logitech%20Z-5500.jpg

Of adviseren jullie een andere 5.1 set voor bij de PS3? Ik wil namelijk wel leuk Blu Ray kijken met een surround sound erbij en dat kan mooi als ik de Z-5500 er op aansluit 8)

Ik heb op internet ook al leuke setjes gezien van JBL, Eltax etc. maar ik weet niet zo goed of dat wat is.

hstadman
19-07-2007, 16:11
Ik kan toch gewoon deze speakers aansluiten op de Playstation 3 of heb ik dan een receiver nodig?

http://www.pczaak.nl/catalog/images/Logitech%20Z-5500.jpg

Of adviseren jullie een andere 5.1 set voor bij de PS3? Ik wil namelijk wel leuk Blu Ray kijken met een surround sound erbij en dat kan mooi als ik de Z-5500 er op aansluit 8)

Ik heb op internet ook al leuke setjes gezien van JBL, Eltax etc. maar ik weet niet zo goed of dat wat is.

Dat kan, deze set is een van de betere PC sets verkrijgbaar. De nieuwe uitvoering is nog weer wat beter. ECHTER en dat bedoeld weissel, boekenplank speakers met een losse versterker zullen vele malen beter klinken!

Koop desnoods 2de hands.

Albert Kostwinder
19-07-2007, 16:25
De PS3 maakt niet zo veel lawaai hoor btw ;)

Hij is absoluut niet stil, daarom is mijn ps3 exit gegaan. :wink:

hstadman
19-07-2007, 16:38
Hij is absoluut niet stil, daarom is mijn ps3 exit gegaan. :wink:

Een van de redenen dat ik wacht tot er wat meer stand alone spelers op de markt komen.

Ik las net dat samsung binnenkort komt met een hybride speler die 400 euro gaat kosten!

Albert Kostwinder
19-07-2007, 17:00
Een van de redenen dat ik wacht tot er wat meer stand alone spelers op de markt komen.

Ik las net dat samsung binnenkort komt met een hybride speler die 400 euro gaat kosten!

Ik wacht op de Samsung bd-p1400 of 2400, of de Pioneer lx70 moet sterk dalen. ;-)

Marc T.
19-07-2007, 17:09
Dat kan, deze set is een van de betere PC sets verkrijgbaar. De nieuwe uitvoering is nog weer wat beter. ECHTER en dat bedoeld weissel, boekenplank speakers met een losse versterker zullen vele malen beter klinken!

Koop desnoods 2de hands.

Wat is de nieuwe uitvoering dan? Ik kan hem zo snel niet vinden op internet.

Thnx voor de uitleg (y)

hstadman
19-07-2007, 17:16
Wat is de nieuwe uitvoering dan? Ik kan hem zo snel niet vinden op internet.

Thnx voor de uitleg (y)

Dezelfde als de oude maar er was een aardingsprobleem(plopjes) die ze onder protest van vele bezitters eindelijk hebben gefixed! Dus, als je nu een nieuwe set koopt, heb je de nieuwe aangepaste set! Het typenummer is hezelfde gebleven!

Voor het geld klinken ze erg goed maar geen concurrentie voor echt goede boekenplank speakers!

hstadman
19-07-2007, 17:20
Ik wacht op de Samsung bd-p1400 of 2400, of de Pioneer lx70 moet sterk dalen. ;-)

Voorkeur zou voor mij uitgaan naar de pioneer. Pioneer maakt mooie producten. Samsung zit kwa kwaliteit daar wel wat onder.

Marc T.
19-07-2007, 17:52
Dezelfde als de oude maar er was een aardingsprobleem(plopjes) die ze onder protest van vele bezitters eindelijk hebben gefixed! Dus, als je nu een nieuwe set koopt, heb je de nieuwe aangepaste set! Het typenummer is hezelfde gebleven!

Voor het geld klinken ze erg goed maar geen concurrentie voor echt goede boekenplank speakers!

Thnx, ik heb er net inderdaad een heel artikel over gelezen. Mooi dat ze het gefixed hebben. Ik denk dat ik met deze set een goede prijs/kwaliteit verhouding in huis haal. :)

Albert Kostwinder
19-07-2007, 20:25
Voorkeur zou voor mij uitgaan naar de pioneer. Pioneer maakt mooie producten. Samsung zit kwa kwaliteit daar wel wat onder.

Ben ik het absoluut niet met je eens. Dat was ooit zo. Nu kun je een samsung rustig naast een pioneer zetten en hoef je je niet meer te schamen. ;)

Marc T.
12-12-2008, 17:24
Kick: Foto toegevoegd :D