PDA

Bekijk de volledige versie : Guide + probleem



*Jolanda*
19-07-2007, 19:09
Ik heb 2 weken geleden een sony dvd recorder gekocht.
Na een paar dagen werkte de guide en ik heb er mee opgenomen.
In de week erna ben ik de zenders gaan verplaatsen om ze gelijk met de televisie (analoog) .
Na een week had ik opeens geen programmas meer op guide+, wel de zenders stonden nog in volgorde en bij editor stonden alle zenders ook nog netjes op een rij.
Na een dag ben ik van alles gaan proberen en zag ergens staan dat de zender van de host wel op eurosport stond maar op de verkeerde zender.
Na een paar keer goede instellingen in te voeren was alles opeens weg, geen zenders meer bij de gids en niks meer bij editor.
.
Als ik kijk bij guide+ system info zie ik mijn poscode goed staan maar geen gegevens over de host terwijl ik die toch al een paar keer goed ingevuld heb.
Is het normaal dat alles weg gaat en moet ik nu gewoon geduld hebben?
Bvd Jolanda

P@trick_DVD
19-07-2007, 22:15
Dit probleem heb ik ook gehad in het begin met mijn Pioneer 530. Eerst de zenders automatisch laten instellen, hierna Guide Plus+. Alles werkte totdat ik de zenders van de interne tuner van de recorder ging verplaatsen.

De enige remedie is om Guide Plus+ opnieuw in te stellen. Dit kun je doen door de postcode te veranderen naar b.v. 0000 AA en hierna weer terug naar je eigen postcode. Je zult merken dat de Guide hierna helemaal leeg is (had je al gemerkt volgens mij). Na de recorder een dagje op standby te hebben laten staan moet alles weer geveuld zijn. Op mijn recorder werkte dit in ieder geval, maar aangezien jij een Sony hebt zou het iets anders kunnen werken bij jou. Mijn recorder zoekt het host channel namelijk automatisch op. Ik weet niet of de Sony's dit ook doen.

*Jolanda*
20-07-2007, 05:30
Ik heb dit gisteren inderdaad ook ergens gelezen en heb de postcode even op 0 gezet.
Vanmorgen zag ik weer zenders en een paar programmas staan.
Bedankt voor je reactie