PDA

Bekijk de volledige versie : Tears of the Sun [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
22-07-2007, 21:11
Tears of the Sun [Blu-ray Disc]

Vooral de dynamische ongecomprimeerde PCM 5.1 soundtrack maakt indruk.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3025)

Olivier Laemont
23-07-2007, 11:51
Is dit de eerste versie die op DVD verscheen of de extended version? Wat is het verschil tussen deze 2 edities eigenlijk? Voegt de extended veel toe?

Arnold van Oostrum
23-07-2007, 12:11
Is dit de eerste versie die op DVD verscheen of de extended version? Wat is het verschil tussen deze 2 edities eigenlijk? Voegt de extended veel toe?
Op de BD schijf staat de gewone versie, dus NIET de verlengde versie. Verschil zit volgens mij in de toevoeging van extra dialoogscènes. Ken de extended versie niet, dus kan geen oordeel geven over de toegevoegde waarde.

Zoolander
23-07-2007, 23:36
Het karakter dat Bruce Willis neerzet verschilt niet zoveel met zijn John McClane karakter in de Die Hard films.


Maar dan wel een John McClane zonder een greintje humor.

jeanreno
05-06-2008, 08:52
Het beeld bij daglicht-opnames is inderdaad erg goed, maar de nachtopnames zijn niet overal even gedetailleerd en scherp. Bovendien zitten er een paar landschapopnames in met behoorlijk wat ruis/grain en (met name aan het begin) een lichte flikkering in de wolken/mist die boven de jungle hangen.

PLAGU3LORD
05-06-2008, 09:01
Dit is de allereerste Blu-ray die ik gekocht heb, november/december 2006. Ik ben vooral erg te spreken over het geluid (PCM 5.1), maar het beeld is ook zeker niet verkeerd.

Arnold van Oostrum
20-02-2009, 13:17
HD screenshots toegevoegd. Tevens paar kleine correcties in de recensie gemaakt.

Nyarlathotep
20-02-2009, 14:29
Heb deze film laatst gezien... Wat een enorm slechte film, en dan vooral het einde. Echt een typisch Amerikaanse "onze-soldaten-hebben-een-gouden-hartje" film :(

Raymond Gelmers
30-03-2009, 06:37
Heb deze film laatst gezien... Wat een enorm slechte film, en dan vooral het einde. Echt een typisch Amerikaanse "onze-soldaten-hebben-een-gouden-hartje" film :(

Ja, daar ben ik het in principe wel mee eens. Neemt niet weg dat het wel een mooi verhaal is was ook mooi neergezet is. Je moet jezelf wel even over die "amerikaans ubermentaliteit" heen kunnen zetten want anders stoor je je daar denk ik teveel aan om de film nog te kunnen waarderen. Er zitten toch wel een aantal erg wrede scenes in.
De film heeft mij wel geinteresseerd in / geattendeerd op alle ellende die zich toch ook nu nog dagelijks in Afrika afspeelt (genocide). De schaal niet ongelijk aan hetgeen zich hier in WO II heeft voltrokken.

Tarkus
06-04-2013, 20:07
Nog eens opnieuw bekeken deze film, het is en blijft een indrukwekkende prent.
Heb hem dit maal gezien op blu-ray, en zoals verwacht prachtige beelden.
Alleen een beetje spijtig dat het niet de director's cut is.

Commentaar 2009:
Altijd al een prima film gevonden. Een van de beste met Bruce Willis.
Bijzonder dramatisch en realistisch in beeld gebracht, helaas zou je zeggen, maar deze dingen gebeuren wel.
Net omdat de film zo schokkend is, is ie zo goed.
Kortom, een film die je gezien moet hebben.

De_Hollander
07-04-2013, 15:00
Zeker een prima film, veel tegenwoordige films zijn er niks bij.