PDA

Bekijk de volledige versie : Fugitive, The [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
23-07-2007, 23:24
Fugitive, The [Blu-ray Disc]

HD uitgave van deze klassieke actiefilm met Harrison Ford en Tommy Lee Jones.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3030)

Zoolander
23-07-2007, 23:33
Bekeken vanuit de optiek dat dit een High Definition uitgave is, is de kwaliteit van het beeld toch niet optimaal, maar altijd zichtbaar beter dan bij de gewone DVD uitgave.

Nou, dat klinkt niet echt als een aanbeveling. Wellicht dat we bij Blue Ray ook het verschijnsel krijgen dat we steeds weer een iets betere versie te zien krijgen om ons opnieuw (en opnieuw!) tot een aankoop te verleiden. En een dubbele bitrate voor de soundtrack is natuurlijk ook een lachertje gezien het verschil in capaciteit tussen Blue Ray en DVD.

Rogier Burghout
24-07-2007, 07:17
En een dubbele bitrate voor de soundtrack is natuurlijk ook een lachertje gezien het verschil in capaciteit tussen Blue Ray en DVD.

Vind ik ook, vandaar dat ik BD's met dit soort DD tracks niet ga kopen. Alleen BD's met Dolby TrueHD, LPCM of DTS HD. DAN hoor je pas echt verschil...

Gerben van der Leun
13-08-2007, 11:01
Bij het originele deel stond er een grote schrijffout op de cover. Is dit nog steeds?

Richard B.
01-03-2009, 17:11
Typisch dat de BD-versie een MPEG-2 transfer heeft gekregen terwijl de HD DVD een VC-1 transfer heeft. Van die laatste versie vond ik het beeld in ieder geval prima. Het had misschien nog beter gekund, maar ik was erg tevreden.

Het is nog steeds een erg spannende film trouwens. Vreemd genoeg schijnen ze nu bezig te zijn met een remake. :???:

Lex v/d Moolen
01-03-2009, 17:16
Typisch dat de BD-versie een MPEG-2 transfer heeft gekregen terwijl de HD DVD een VC-1 transfer heeft. Van die laatste versie vond ik het beeld in ieder geval prima. Het had misschien nog beter gekund, maar ik was erg tevreden.

Het is nog steeds een erg spannende film trouwens. Vreemd genoeg schijnen ze nu bezig te zijn met een remake. :???:
Terwijl deze dacht ik ook al een remake was?
Vond deze qua beeldkwaliteit ook niet echt bijzonder.

Richard B.
01-03-2009, 17:40
Terwijl deze dacht ik ook al een remake was?
Ja, mij is de logica erachter ook niet duidelijk. Sowieso al omdat deze film er nog helemaal up-to-date uitziet. Hij is nog maar net 15 jaar oud. :-?

Zie o.a. hier (http://www.cinemablend.com/new/The-Fugitive-Getting-Remade-Yet-Again-12025.html) voor wat minimale info over deze "remake van een remake".

Arnold van Oostrum
01-03-2009, 21:25
Typisch dat de BD-versie een MPEG-2 transfer heeft gekregen terwijl de HD DVD een VC-1 transfer heeft. Van die laatste versie vond ik het beeld in ieder geval prima. Het had misschien nog beter gekund, maar ik was erg tevreden.Dit is ook een fout in de recensie, beeld is VC-1. Recensie is gecorrigeerd en screenshots zijn toegevoegd.