PDA

Bekijk de volledige versie : Guide+ vraagje



*Jolanda*
25-07-2007, 19:19
Ik kan net 5 niet terug vinden in de editor lijst van guideplus. Ik kan hem dus niet aan of uit zetten. Ik vraag me af hoe dat kan want nu kan ik niet opnemen.
In de lijst met programmas staat hij wel gewoon

*Jolanda*
26-07-2007, 05:45
De Dvd is goed ingesteld, alle zenders staan gelijk met de televisie. Ook in de pragramma lijst van guideplus staat alles goed, alleen als ik iets op wil nemen van net 5 komt er een klein beeldje van een andere zender. Als ik dan kijk bij editor van guide+ staan de zenders niet zo netjes op volgorde, net 5 staat er niet eens bij, zender 9 is overgeslagen, hoe moet ik dit oplossen?

Seth__Gekko
26-07-2007, 09:54
Merk/Model/Type?

*Jolanda*
26-07-2007, 16:56
Sony RDRHX750

P@trick_DVD
26-07-2007, 18:54
Vreemd.. bij mij staat ie netjes tussen Veronica en Tien. Je kunt de volgorde van de zenders in Guide Plus+ niet zelf bepalen. Dit staat vast. Je kunt alleen zenders aan of uit zetten en aangeven welke bron (interne tuner/decoder) gebruikt moet worden. Uit jouw verhaal leid ik af dat je gewoon de zenders van je recorder gebruikt.

De volgende zenders zou je moeten kunnen zien in de editor:
http://www.europe.guideplus.com/En/help/clu_nl.html

Als je Net5 er niet tussen hebt staan, dan lijkt het er op dat de download van zenders niet goed is gegaan. Je zou deze alsnog eens opnieuw kunnen laden door je postcode een keer te veranderen. Volgens mij heb je dit al eens eerder gedaan (probleem uit andere post). Maar heb je toen de recorder een dagje standby laten staan?

*Jolanda*
26-07-2007, 19:24
Ik heb de postcode even veranderd en goed gezet. Als dit niet lukt ga ik gewoon met het schema opnemen voor net5, morgen zie ik het wel weer.
Fijn dat dit forum er is, en dat jullie reageren.

*Jolanda*
27-07-2007, 11:35
Het is niet gelukt, alles komt voor hetzelfde terug dus zoder net 5 bij editor

Free6
17-08-2007, 13:20
Heeft iemand voor mij het internetadres van het Guide Plus systeem?

Ruud Vorstermans
15-09-2007, 06:45
http://www.europe.guideplus.com/

lauw67
15-09-2007, 16:36
Set up opnieuw uitvoeren is misschien een optie ,probeer dit eens.
Succes en laat het weten!

M.J. Bochanen
24-01-2008, 21:28
Hallo,

Ik ben al een tijdje het Guide plus systeem op gang te slingeren op mijn panasonic DMR-EH55.
Onder het Guide/sub menu moet je editor kunnen kiezen, echter hij geeft alleen het kopje set-up.
Heeft er iemand een idee hoe ik de editor weer terug kan halen, want zonder de editor kun je ook de zenders niet goed zetten.

Help wie weet hier iets over.