PDA

Bekijk de volledige versie : Dark Shadows - Depp als vampier?



mark t
27-07-2007, 08:42
Volgens variety (http://www.variety.com/article/VR1117969246.html?categoryid=13&cs=1) gaat Johnny Depp aan een film-versie van Dark Shadows (http://www.imdb.com/title/tt0059978/) werken. Ik ken de originele serie niet, maar het schijnt in bepaalde kringen nogal een cult-fenomeen te zijn.

Korte beschrijving:
Over 1,225 episodes, "Dark Shadows" was a highly atmospheric, spooky soap that featured gothic horror staples like vampires, monsters, witches, werewolves, ghosts and zombies.

Zoals het er nu uitziet, gaat Depp zich als producer en ik neem aan als hoofdrolspeler met het project bezighouden.

Peter Neefs
30-07-2007, 14:51
Klinkt interressant, ben ook niet bekend met de originele serie (daar ben ik een beetje te jong voor :wink: ) maar het klinkt allemaal goed.

mark t
02-06-2008, 14:51
Het wordt steeds waarschijnlijk dat Depp gaat meespelen: De film wordt kennelijk (http://www.iesb.net/index.php?option=com_content&task=view&id=4997&Itemid=99) geschreven door John August (http://www.imdb.com/name/nm0041864/) als project voor Tim Burton als regisseur. August heeft eerder al projecten voor Burton gewerkt: Corpse Bride (http://www.imdb.com/title/tt0121164/), Charlie and the Chocolate Factory (http://www.imdb.com/title/tt0367594/) en Big Fish (http://www.imdb.com/title/tt0319061/).

Gaberiel-2
02-06-2008, 15:00
Burton en Depp samen is altijd goed... laat maar komen... Burton mag wel weer eens een keer iets maken in de stijl van Sleepy Hollow... :)

Patrick van den Hul
02-06-2008, 15:19
Burton en Depp samen is altijd goed... laat maar komen... Burton mag wel weer eens een keer iets maken in de stijl van Sleepy Hollow... :)

Ik vond Sweeney Todd ook wel een beetje een film als Sleepy Hollow.

Gaberiel-2
02-06-2008, 15:26
Ik vond Sweeney Todd ook wel een beetje een film als Sleepy Hollow.Heb ik nog niet gezien... zodra deze dvd afgeprijst is moet ik hem maar een keer aanschaffen... ;)

intexor
02-06-2008, 15:50
Ik vond Sweeney Todd ook wel een beetje een film als Sleepy Hollow.

Maar daar zat je dan weer met het musical-aspect dat zeker niet iedereen zal aanspreken. Qua stijl lijken de twee films wel sterk op elkaar, en ik zou het ook zeker niet erg vinden om Depp nog eens terug te zien in de rol van vampier in een film met zo'n atmosfeer als Sleepy Hollow of Sweeney Todd.

KILLER
02-06-2008, 17:45
Oeh! Tim Burton doet ook mee? Ik vond "Demon Barber" echt heel goed gedaan!

Cinemaniac
02-06-2008, 18:39
Burton en Depp vormen een gouden team! Van mij mogen ze samen in de toekomst veel meer films gaan maken :)

Dennis Vansant
04-06-2008, 12:24
Pllleeeaaaasseeee laat dit waar zijn :)

Ik zit al erg lang op mijn honger als het op goeie vampierfilms aankomt. Soms leuke, originele vondsten, maar meestal is het mensonterende rommel (Underworld!)

Patrick van den Hul
04-06-2008, 13:09
Pllleeeaaaasseeee laat dit waar zijn :)

Ik zit al erg lang op mijn honger als het op goeie vampierfilms aankomt. Soms leuke, originele vondsten, maar meestal is het mensonterende rommel (Underworld!)

Hoe is Interview with a Vampire eigenlijk?

Die behoort al vele maanden tot mijn kijkachterstand.

intexor
04-06-2008, 13:29
Hoe is Interview with a Vampire eigenlijk?

Die behoort al vele maanden tot mijn kijkachterstand.

Ik vond die niet erg interessant (om niet te zeggen: best saai, ondanks de aanwezigheid van heel wat sterren in de cast). Maarja, ik vond dan 30 Days Of Night dan wel weer een zeer goede vampierenfilm, en dat zullen waarschijnlijk ook weinigen met mij eens zijn.

Dennis Vansant
04-06-2008, 13:32
Hoe is Interview with a Vampire eigenlijk?

Die behoort al vele maanden tot mijn kijkachterstand.
Uniek, in de zin dat het vooral een erg verhalende film is. Zoals de titel al doet vermoeden zijn het grotendeels twee personen die met elkaar praten :)

De rat uitknijpen in het glas om dan zijn bloed te drinken vond ik overigens best leuk :p (geen echte spoiler btw, maar leuk filmelementje waar je misschien liever door verrast wilt worden :p)

Ik vond John Carpenter's Vampires! erg leuk en origineel in zijn opzet. No nonsense, gewoon lekker vampieren afslachten. De manier waarop ze te werk zijn (in feite net als insectenverdelgers, kil en professioneel) is ook leuk om zien. Erg onderschatte film imo.

Patrick van den Hul
04-06-2008, 14:37
Bedankt heren, de film gaat dan toch nog een keer in de speler. Was even aan het twijfelen of die in de verkoop ging zonder te kijken, maar voor een keertje kan het vast geen kwaad :)

Milan
04-06-2008, 22:20
Bedankt heren, de film gaat dan toch nog een keer in de speler. Was even aan het twijfelen of die in de verkoop ging zonder te kijken, maar voor een keertje kan het vast geen kwaad :)

Persoonlijke mening: ik vind Interview with the Vampire een prachtige film en vind vooral Tom Cruise erg goed als Lestat. Dus ga 'm vooral zien. Misschien niet de meest spectaculaire film die je ooit zult zien (alhoewel de film wel z'n momenten heeft wraak van Louis) maar hij is vooral mooi. Soundtrack vind ik ook erg goed.

Dat je 'grootendeels' 2 personen tegen elkaar ziet praten vind ik ook wel meevallen, zijn maar 3 of 4 stukjes. Ben erg benieuwd wat je er van vind!

Peter Neefs
05-06-2008, 07:37
Ik heb wel zin in een vampierenfilm van Burton met Depp als vampier!! Homelijk gaat het inderdaad een ebetje in de stijl van Sweeney Todd en Sleepy Hollow zijn...

Tim Burton en Johnny Depp = meesterlijke combinatie! Werkelijk elke film van Burton met Depp in de hoofdrol vind ik schitterend!

Hopelijk krijgen we van Dark Shadows snel een trailer of wat artwork/screenshots te zien...

Gaberiel-2
05-06-2008, 09:22
Hoe is Interview with a Vampire eigenlijk?

Die behoort al vele maanden tot mijn kijkachterstand.Superfilm... één van de films die mij het meest heeft verrast (en wel in positieve zin)... hele sterke rollen van Pitt, Cruise en Dunst en een geweldig scenario... a must see (en must have) naar mijn mening...

Peter Neefs
05-06-2008, 09:25
Superfilm... één van de films die mij het meest heeft verrast (en wel in positieve zin)... hele sterke rollen van Pitt, Cruise en Dunst en een geweldig scenario... a must see (en must have) naar mijn mening...Ik sluit me volledig bij je mening aan! Stop die dvd snel in je speler Patrick, je zal er geen spijt van krijgen!

Patrick van den Hul
05-06-2008, 12:47
Ik heb zo'n gevoel dat dit vandaag nog gaat gebeuren.

Maar laten we nu weer ontopic gaan! ;)

mark t
24-07-2009, 13:58
De release van Alice in Wonderland (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58423) ligt nog in de verre toekomst, maar Tim Burton heeft nu officieel bekendgemaakt (http://www.joblo.com/arrow/index.php?id=17551) dat Dark Shadows z'n volgende film wordt.

Overigens wil dat volgens mij nog niet zo veel zeggen. Alice in Wonderland is nog niet af, dus voorlopig zal het nog wel even duren voordat hij concreet aan de slag kan met Dark Shadows. Bovendien staat de agenda van Depp ook redelijk vol met projecten (4e Pirates-film, Lone Ranger, eventueel Gilliam's nieuwe poging om z'n Don Quixotte-project van de grond te krijgen, de verfilming van Shantaram, enz.).

hstadman
24-07-2009, 14:37
De release van Alice in Wonderland (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58423) ligt nog in de verre toekomst, maar Tim Burton heeft nu officieel bekendgemaakt (http://www.joblo.com/arrow/index.php?id=17551) dat Dark Shadows z'n volgende film wordt.

Overigens wil dat volgens mij nog niet zo veel zeggen. Alice in Wonderland is nog niet af, dus voorlopig zal het nog wel even duren voordat hij concreet aan de slag kan met Dark Shadows. Bovendien staat de agenda van Depp ook redelijk vol met projecten (4e Pirates-film, Lone Ranger, eventueel Gilliam's nieuwe poging om z'n Don Quixotte-project van de grond te krijgen, de verfilming van Shantaram, enz.).

Alice in wonderland staat gepland voor maart 2010...zo lang gaat het dus niet meer duren.

mark t
24-07-2009, 17:15
Alice in wonderland staat gepland voor maart 2010...zo lang gaat het dus niet meer duren.Nog bijna driekwart jaar. Dat vind ik toch behoorlijk lang. Zeker nu ik de trailer heb gezien...

BrianB
24-07-2009, 19:36
Nog bijna driekwart jaar. Dat vind ik toch behoorlijk lang. Zeker nu ik de trailer heb gezien...

Was slechts de teaser, de trailer moet nog komen. En aangezien deze film ook nog de nodige CGI bevat, zullen ze die maanden hard nodig hebben.

Mattia dH
14-08-2009, 13:38
Elke vampierfilm heeft al zo zijn eigen stijl. Maar Burton aan een Vampierfilm met Depp nog in de hoofdrol ook moet wel iets heel speciaals worden, ik denk dat zijn filmstijl ideaal is voor een groot mysterieus bloedzuigend spektakel.

Peter Neefs
22-09-2011, 15:36
Johnny Depp has been spotted in costume as Barnabas Collins on the set of the currently-shooting Dark Shadows.

http://1.bp.blogspot.com/-Ej2eAVrDj-8/TnHIXtlJpII/AAAAAAACJrE/OInulsKg5zo/s1600/Johnny+Depp+Barnabus+Collins.jpg

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=82067

InfinitusImmortalitas
22-09-2011, 17:00
Tim Burton heeft een herkenbare stijl.
Eéntje waar ik langzamerhand op uitgekeken raak..

Marc T.
23-09-2011, 11:57
Tim Burton heeft een herkenbare stijl.
Eéntje waar ik langzamerhand op uitgekeken raak..

Idem. Elke keer hetzelfde liedje.

M-EX(treem)
23-09-2011, 12:29
Ziet er goed uit:

http://img2.timeinc.net/ew/i/2011/09/22/dark-shadows_810.jpg

InfinitusImmortalitas
24-09-2011, 19:44
Burton, Burton, Burton, bluh.. Maar alles is beter dan Twilight natuurlijk.
Als er vampierenfilms zijn waar ik kotsmisselijk van wordt dan zijn het die wel.

mark t
27-09-2011, 14:53
Empire Magazine (http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=32089) heeft nog twee extra foto's van de opnames.

RobinB
16-03-2012, 20:54
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=4cVcpz8H3Pk&feature=player_embedded

Rogier Burghout
17-03-2012, 08:08
Zo te zien zit er veel zwarte humor in. Ik dacht er eerst niet veel van (meer van hetzelfde) maar de sfeer in de trailer vond ik toch wel grappig. Wie weet een rantsl een keertje...

Symphony X
17-03-2012, 10:29
Tot de 40 seconden dacht ik bij mijzelf 'dit gaat wat worden'...toen kwam de rest van de trailer voorbij...

Wordt in ieder geval geen bioscoopbezoek.

Jeroen D
17-03-2012, 10:38
Deze sla ik ook over........

Franklin1975
18-03-2012, 14:06
Ziet er wel mooi uit (als altijd bij Burton).

hstadman
18-03-2012, 17:20
Dit gaat waarschijnlijk(hopenlijk) beter worden dan zijn laatste animatie project, frankenweenie...

De trailer ziet er goed uit.

@MarkT en InfinitusImmortalitas:

Tim Burton heeft een herkenbare stijl maar het is divers genoeg om ook weer verschillend te zijn. Dit lijkt in ieder geval niet op Sleepy Hollow bijv.


Ziet er goed uit:

http://img2.timeinc.net/ew/i/2011/09/22/dark-shadows_810.jpg

mark t
18-03-2012, 17:28
@MarkT en InfinitusImmortalitasHeb je 't tegen mij?

hstadman
18-03-2012, 17:37
Onder andere, ik vind de films van burton divers genoeg om ze niet allemaal over een kam te scheren. Moet wel zeggen dat de frankenweenie animatiefilm mij niet zo erg trekt, waar de 2 voorgangers dat wel deden.


Heb je 't tegen mij?

mark t
18-03-2012, 17:57
Onder andere, ik vind de films van burton divers genoeg om ze niet allemaal over een kam te scheren. Moet wel zeggen dat de frankenweenie animatiefilm mij niet zo erg trekt, waar de 2 voorgangers dat wel deden.Scroll nog eens naar boven en lees even wie wat precies heeft gezegd. Ik denk dat je m'n bijna naamgenoot in gedachten hebt.

hstadman
18-03-2012, 18:12
Je hebt gelijk. :oops: Ik bedoel inderdaad marC t.;)
Scroll nog eens naar boven en lees even wie wat precies heeft gezegd. Ik denk dat je m'n bijna naamgenoot in gedachten hebt.

mark t
18-03-2012, 18:34
Je hebt gelijk. :oops: Ik bedoel inderdaad marC t.;)Geen probleem. Ik vond het alleen raar omdat ik niks tegen Burton heb. Ik vond een aantal van z'n latere films tegenvallen, maar ik kijk wel altijd naar z'n films uit en heb redelijke verwachtingen van zowel Frankenweenie als deze. 't Kan weer tegenvallen, maar het zou ook zo maar kunnen dat het weer een of twee van z'n leukere films worden.

DJR
19-03-2012, 15:19
Tot de 40 seconden dacht ik bij mijzelf 'dit gaat wat worden'...toen kwam de rest van de trailer voorbij...

Wordt in ieder geval geen bioscoopbezoek.

Ik had precies hetzelfde, echt heel erg jammer...

Dai
10-05-2012, 13:37
Jeetje mina, er zat een scene in de film die onverwacht, onnodig, onzinnig, onlogisch en nog meer dan die woorden, om de stomheid van die scene te beschrijven. Iemand roepte in de bios, NEE!! Wel een goede omschrijving. Zonder die scene een 6+ met scene een 5-.

DVD Watcher
10-05-2012, 18:23
Recensie : Dark Shadows

http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/180f989.jpg

Regie: Tim Burton | Cast: Johnny Depp (Barnabas Collins), Michelle Pfeiffer (Elizabeth Collins Stoddard), Eva Green (Angelique Bouchard), Johnny Lee Miller (Roger Collins), Chloë Grace Moretz (Carolyn Stoddard), Helena Bonham Carter (Dr. Julia Hoffman), Jackie Earle Haley (Willie Loomis), Bella Heathcote (Josette DuPres/Victoria Winters), Gulliver McGrath (David Collins) e.a. | Speelduur: 112 minuten | Jaar: 2012

De soap Dark Shadows, die halverwege de jaren zestig van start ging in de Verenigde Staten, hield het bijna vijf jaar en ruim twaalfhonderd afleveringen vol. Centraal stonden de beslommeringen van de teruggetrokken Collins-familie die in een kast van een huis woonde in het naar hen vernoemde Collinwood.

In de achttiende eeuw stichtte de uit Groot-Brittannië geëmigreerde familie het vissersplaatsje. De serie won aan populariteit toen Barnabas Collins zijn intrede deed. Hij was dan ook geen alledaags personage. Barnabas was namelijk een vervloekte vampier en de beruchtste voorouder van de huidige Collinsjes.

Er zijn meerdere pogingen in verschillende decennia gedaan om de soap nieuw leven in te blazen. Een van de grootste fans is Tim Burton; een eigenzinnig filmmaker aan wie je met een gerust hart een remake kunt toevertrouwen.

Voor de casting hoefde Burton ook niet lang te zoeken. De hoofdrol van de getormenteerde Barnabas Collins ging naar – wie anders – Johnny Depp. Dark Shadows markeert alweer de achtste samenwerking tussen Burton en Depp. De hoofdrol van gezinshoofd Elizabeth Collins wordt vertolkt door Michelle Pfeiffer, zelf ook een groot fan van de originele serie.

Burton castte vrouwlief Helena Bonham Carter als huispsychiater Julia Hoffman die geplaagd wordt door een niet aflatende kater, en Chloë Moretz als verveelde puberdochter Carolyn. De dames wonen in het immense landhuis samen met Elizabeths broer Roger en diens zoon David, die overal de geest van zijn overleden moeder ziet. Het zootje wordt compleet gemaakt door de zonderlinge huismeester Willie Loomis.

Burton trapt af in sfeervolle gotische Sleepy Hollow-stijl als hij in de gehaaste proloog de historie van Barnabas schetst. Deze zet met zijn ouders voet aan Amerikaanse wal in 1752, waar hij tot over zijn oren verliefd wordt op de mooie Josette.

Hiermee breekt Barnabas echter het hart van zijn voormalige scharrel, de heks Angelique Bouchard. Als Josette zich door Angeliques betovering van het leven berooft, komt Barnabas erachter dat de heks hem in een vampier heeft veranderd.

Hij zal eeuwig moeten blijven treuren om het verlies van zijn geliefde Josette. We springen vervolgens naar de seventies, compleet met hippies in een Volkswagenbusje en passende soundtrack. De jonge Victoria Winters is in de trein op weg naar de familie Collins om te solliciteren als kindermeisje voor de eigenzinnige David. Het zal echter niet lang duren voor Barnabas weer zijn gezicht laat zien.

De verwikkelingen in de eerste helft van Burtons vijftiende lange speelfilm zijn heerlijk (melo)dramatisch en doen daarmee recht aan de campy reputatie van de oorspronkelijke serie zonder er een parodie van te maken.

Een groot deel van Burtons compacte remake wordt gedreven door amusante en spitsvondige dialogen. Depp wordt in zijn weergaloze vertolking geconfronteerd met allerlei zaken die de ruim twee eeuwen oude vampier maar moeilijk kan begrijpen. Zijn misplaatste archaïsche taalgebruik en merkwaardige interactie met zijn omgeving en nageslacht zorgen voor vele hilarische taferelen.

Eigenlijk is het verwonderlijk dat dit plotelement zo lang leuk blijft en vooral dat Depp nog steeds wegkomt met zijn kaartenbak vol excentrieke typetjes. Zijn invulling van Barnabas Collins doet nog het meest denken aan zijn rol als snoepfabrikant in Charlie and the Chocolate Factory, maar dan met een Britse tongval.

Visueel is Dark Shadows weer om van te smullen, zoals we van Burton mogen verwachten. Dit wordt vooral duidelijk in de adembenemende opening, compleet met kolkende oceaan en onheilspellende luchten.

In het lange, door dialoog gedreven middenstuk kan visualist Burton, van oorsprong tekenaar, wat minder zijn ei kwijt. Hij moet het dan vooral hebben van de geestige oneliners en de uitstekende vertolkingen, waarbij Eva Green als de snode maar nog immer smoorverliefde Angelique speciale vermelding verdient. Burton tracht dit op te lossen door her en der toch wat fysieke scènes in the voegen en zo de vaart er enigszins in te houden.

Zo komt het tot een wel heel bijzonder treffen tussen Angelique en Barnabas. Barnabas zelf is vooral uitermate komisch, maar deinst er niet voor terug om zijn dorst naar bloed te lessen. Burton houdt het echter ook acceptabel voor jeugdige kijkers. Hij is nooit de filmmaker geweest die zijn toevlucht hoefde te zoeken tot expliciete gorigheid.

Dat we hier te maken hebben met een zeer uitzonderlijke familie wordt al duidelijk als we met ze kennis maken door de ogen van Victoria. Burton doet de Collins aanvankelijk voorkomen als een gemiddelde disfunctionele familie.

Dark Shadows is dan ook zeker niet, anders dan je wellicht uit de trailer zou kunnen opmaken, een nieuwe The Addams Family. Toch kleven er wel wat schoonheidsfoutjes aan. Zo kun je bij de verkeerde belichting de dikke lagen make-up op Depps gezicht zien zitten.

Ook kabbelt het tweede bedrijf wat te veel, wat gelukkig wordt goedgemaakt door een groots opgezette finale met een niet al te verrassende ontknoping. Het is echter een knappe prestatie dat schrijver Seth Graham-Smith de essentie van de oorspronkelijke serie heeft weten te vangen in amper twee uur tijd. Maar dan wel met de geheel eigen smoel van Tim Burton, die na het matige Alice in Wonderland weer terug in vorm is.

Bron : Filmtotaal.nl

mark t
10-05-2012, 18:30
Ik geloof dat je zo onderhand compleet filmtotaal aan het kopiëren bent naar deze site. In dit geval is het niet echt iets nieuwswaardigs (ik neem tenminste aan dat het niet je eigen mening is). Het lijkt me toch niet de bedoeling om recensies van elke filmsite woord voor woord hierheen te kopiëren. Anders kunnen we wel aan de gang blijven.

DVD Watcher
10-05-2012, 18:39
Ik geloof dat je zo onderhand compleet filmtotaal aan het kopiëren bent naar deze site. In dit geval is het niet echt iets nieuwswaardigs (ik neem tenminste aan dat het niet je eigen mening is). Het lijkt me toch niet de bedoeling om recensies van elke filmsite woord voor woord hierheen te kopiëren. Anders kunnen we wel aan de gang blijven.

Zolang je nette dingen plaatst, mag iedereen plaatsen.

Het zijn tenslotte film-gerelateerde dingen, waar jij misschien niks aan hebt of van vind, maar een ander wel.

Iedereen bepaalt wat ie plaatst, dus ik ook.

Ik kan wel weer wat roepen, maar dan krijg je alleen maar negatieve reacties, dus dat doe ik niet.

Dat het van Filmtotaal afkomt doet er niet toe, het heeft allemaal te maken met waar het in geplaatst word, dus ik doe niks verkeerd.

En als jij het niks vind, kijk of lees je toch niet ;)

mark t
10-05-2012, 18:58
Zolang je nette dingen plaatst, mag iedereen plaatsen.

Het zijn tenslotte film-gerelateerde dingen, waar jij misschien niks aan hebt of van vind, maar een ander wel.

Iedereen bepaalt wat ie plaatst, dus ik ook.

Ik kan wel weer wat roepen, maar dan krijg je alleen maar negatieve reacties, dus dat doe ik niet.

Dat het van Filmtotaal afkomt doet er niet toe, het heeft allemaal te maken met waar het in geplaatst word, dus ik doe niks verkeerd.

En als jij het niks vind, kijk of lees je toch niet ;)Het gaat er niet om of het nette dingen zijn of niet of dat je iets doet wat volgens de regels niet mag. Ik zie alleen de toegevoegde waarde niet van het volledig kopiëren van filmrecensies. Je kunt het hele topic wel gaan vullen met dit soort besprekingen (via rottentomatoes vind je er over deze film al 73), maar het is niet jouw mening en het heeft volgens mij verder geen nieuwswaarde. Dus waarom zou je?

Bovendien, ook al heb ik niet zo'n hoge dunk van filmtotaal, ze zullen het wellicht aardiger vinden dat mensen het artikel op hun eigen site lezen. Die lui hebben waarschijnlijk ook graag wat traffic op hun site.

Maar goed, laat je vooral door mijn mening niet tegenhouden.

hstadman
10-05-2012, 19:22
Wat was die scene dan, die de film naar beneden haalt? Ben eigenlijk wel benieuwd.


Jeetje mina, er zat een scene in de film die onverwacht, onnodig, onzinnig, onlogisch en nog meer dan die woorden, om de stomheid van die scene te beschrijven. Iemand roepte in de bios, NEE!! Wel een goede omschrijving. Zonder die scene een 6+ met scene een 5-.

DVD Watcher
10-05-2012, 19:33
Het gaat er niet om of het nette dingen zijn of niet of dat je iets doet wat volgens de regels niet mag. Ik zie alleen de toegevoegde waarde niet van het volledig kopiëren van filmrecensies. Je kunt het hele topic wel gaan vullen met dit soort besprekingen (via rottentomatoes vind je er over deze film al 73), maar het is niet jouw mening en het heeft volgens mij verder geen nieuwswaarde. Dus waarom zou je?

Bovendien, ook al heb ik niet zo'n hoge dunk van filmtotaal, ze zullen het wellicht aardiger vinden dat mensen het artikel op hun eigen site lezen. Die lui hebben waarschijnlijk ook graag wat traffic op hun site.

Maar goed, laat je vooral door mijn mening niet tegenhouden.

Dat jij dat ziet, mag en kan, jouw mening.

Hier op deze site staat genoeg info, die van andere sites af komt.

Dat je zegt dat ze het wellicht aardiger vinden als mensen het artikel op hun site lezen, slaat nergens op.

Ten eerste plaats ik er altijd de bronvermelding bij, en dat filmtotaal vernoemd word op een filmsite, is alleen maar gratis promotie.

Dat jij daar de waarde niet van inziet van het plaatsen van artikelen hier van filmsites, kan ik niks aan doen, en slaap er ook niet minder om.

Sommige mensen komen misschien niet op die site, en vinden het wellicht toch fijn om te lezen.

Maar ik plaats de artikelen, omdat ik de mensen er kennis mee wil laten maken.

En wat ik plaats of wie dan ook van waar, is de afweging die je maakt als persoon.

En ik ga gewoon door met artikelen plaatsen, als ik denk dat ik ze wil plaatsen.

Als de mensen er niks om geven of het zogenaamd nutteloos vinden, of wat dan ook, dan kijken ze maar dr overheen, en reageren ze niet.

Maar het gaat over Dark Shadows oorspronkelijk, dus ik ga daar over verder, en hier stop ik mee.

Dit is een off topic discussie die hier niet plaatshoort.

(y)

hstadman
10-05-2012, 19:38
Je mag een artikel hier op dvd.nl plaatsen, mits je een bronvermelding erbij zet. Dat is in dit geval gebeurd, niets aan de hand lijkt me.


Dat jij dat ziet, mag en kan, jouw mening.

Hier op deze site staat genoeg info, die van andere sites af komt.

Dat je zegt dat ze het wellicht aardiger vinden als mensen het artikel op hun site lezen, slaat nergens op.

Ten eerste plaats ik er altijd de bronvermelding bij, en dat filmtotaal vernoemd word op een filmsite, is alleen maar gratis promotie.

Dat jij daar de waarde niet van inziet van het plaatsen van artikelen hier van filmsites, kan ik niks aan doen, en slaap er ook niet minder om.

Sommige mensen komen misschien niet op die site, en vinden het wellicht toch fijn om te lezen.

Maar ik plaats de artikelen, omdat ik de mensen er kennis mee wil laten maken.

En wat ik plaats of wie dan ook van waar, is de afweging die je maakt als persoon.

En ik ga gewoon door met artikelen plaatsen, als ik denk dat ik ze wil plaatsen.

Als de mensen er niks om geven of het zogenaamd nutteloos vinden, of wat dan ook, dan kijken ze maar dr overheen, en reageren ze niet.

Maar het gaat over Dark Shadows oorspronkelijk, dus ik ga daar over verder, en hier stop ik mee.

Dit is een off topic discussie die hier niet plaatshoort.

(y)

DVD Watcher
10-05-2012, 19:40
Je mag een artikel hier op dvd.nl plaatsen, mits je een bronvermelding erbij zet. Dat is in dit geval gebeurd, niets aan de hand lijkt me.

Idd, wordt elke keer netjes gedaan door me (y)

Dai
10-05-2012, 19:46
Wat was die scene dan, die de film naar beneden haalt? Ben eigenlijk wel benieuwd.

Omschrijving van die scene
Opeens zonder aanleiding gaat Helena Bonham Carter,Johny Depp pijpen. Sloeg nergens op. Uiteraard niet in beeld gebracht. Carter gaat naar beneden en we zien alleen het midden van Depp. Die scene paste echt niet in de film

hstadman
10-05-2012, 19:52
Ok, dank je.;) Waarschijnlijk een poging van Burton om te choqueren.
Mischien Heeft ie advies gehad van Paul Verhoeven:lol:


Omschrijving van die scene
Opeens zonder aanleiding gaat Helena Bonham Carter,Johny Depp pijpen. Sloeg nergens op. Uiteraard niet in beeld gebracht. Carter gaat naar beneden en we zien alleen het midden van Depp. Die scene paste echt niet in de film

John Sital
15-05-2012, 10:23
Omschrijving van die scene
Opeens zonder aanleiding gaat Helena Bonham Carter,Johny Depp pijpen. Sloeg nergens op. Uiteraard niet in beeld gebracht. Carter gaat naar beneden en we zien alleen het midden van Depp. Die scene paste echt niet in de film

ach ik stoorde mij er niet aan:lol:

Wat ik wel vaag vond was die scene met die hippies, en dan met name wat er gebeurde toen gespreke voorbij was.
Voor de rest aardige film.