PDA

Bekijk de volledige versie : Jvc Xv-E112 Is Slecht!!!!!!!!!!



mischa
05-05-2002, 08:53
Goed balen dit

Een JVC XV-E112 DVD speler gekocht (gloednieuw model) maar hij geeft alleen Composite Scart signaal door geen RGB

In de handleiding staat dat er een RGB/COMP schakelaar op het apparaat moet zitten, maar die zit er niet

Wat moet ik nu?

Klopt het boekje gewoon niet of heeft JCV een grove fout gemaakt

bmateijsen
05-05-2002, 11:08
nou volgens alle specificaties heeft deze RGB. Kan je dit niet in je menu selecteren of heb je toch een schakelaar achterop met de symbolen Y/C etc. achterop??

Tevens je tv moet wel een RGB signaal accepteren. Waarschijnlijk kan je dit gewoon in het menu selecteren van je tv, bij video-inputs.

Groet Bjorn

mischa
07-05-2002, 08:17
Hij weigert overigens ook om Deuce Bigalow Male Gigolow te draaien

Oakey
07-05-2002, 08:36
Hij weigert overigens ook om Deuce Bigalow Male Gigolow te draaien

Dat is dan weer een pluspunt van de speler :D

mischa
08-05-2002, 06:26
Even serieus, hoe kan dit en wat moet ik ermee?

Speedy
08-05-2002, 10:50
Bij mijn pioneer moet ik in de setup aangeven wat voor signaal er op de scart moet komen. Misschien heeft die JVC ook zoiets. En anders terugbrengen of omruilen voor een ander merk/type.

Job Genders
11-05-2002, 19:43
Je zou ook eens drie seconden de POWERbutton ingedrukt kunnen houden, op de seminar van JVC vertelden ze idd dat het niet in de handleiding stond om het domme volk niet gek te maken met dingen die ze niet hoefden te weten.

Ik de precieze info op het moment niet, maar probeer het even!

frankieboy
14-05-2002, 14:04
Ik ben benieuwd of je nou gevonden hebt hoe je die RGB signalen aanzet. Inderdaad in de handleiding staat dat er 2 schakelaars op de achterkant van de DVD speler zitten. 1 met de keuze RGB of S-video/video en 1 met de keuze comp. of Y/C. echter in werkelijkheid zit alleen de laatst genoemde schakelaar op de DVD speler.

Angelina
14-05-2002, 15:10
Ik heb deze speler ook en ik ben er zeer tevreden over.

Wat betreft je vraag....

Ik zou je achterkant van de DVD-speler eens bekijken als je dat nog niet gedaan hebt, zit een schakelaar naast de scart!!!!!!

Kijk eens verder dan dat je neus lang is....:D :D :D

frankieboy
15-05-2002, 07:37
Beste Angelina,

In de handleiding van de xv-E111 staat dat er 2 schakelaars op de achterkant naast de Scart zouden moeten zitten.

Er zit er echter maar 1-tje. De RGB- Video-S-Video schakelaar ontbreekt. Dit had je ook uit mijn vorige bericht kunnen lezen. Misschien moet je volgende keer iets verder lezen dan je neus lang is.. :-) voordat je voorbarige conclusies gaat trekken. :p :p