PDA

Bekijk de volledige versie : The Punisher 2

BassFace
04-08-2007, 13:17
Eindelijk is het dan bevestigd dat de Punisher 2 eraan komt !

Het slechte nieuws is dat Tom Jane niet meer meedoet :

It was confirmed on AICN and Freewebs.com/herohype that the reason of Tom Jane's pulling out was due to the character.

"Im writing to tell you that I regretfully and painfully had to pull out of P2. I cant tell you how completely broken up I am about it. What I won't do is spend months of my life sweating over a movie that I just don't believe in. Ive always loved the Marvel guys, and wish them well. Meanwhile, Ill continue to search for a film that one day might stand with all those films that the fans have asked me to watch."Ray Stevenson zal in The Punisher 2 de rol van Frank Castle op zich nemen

van http://latinoreview.com/news.php?id=2559

He is a relativly unknown actor, similiar to Tom Jane. I'm a die-hard Punisher fan so I will put my blind faith in this movie until I see it. Tom Jane may not have been physicaly perfect for the role entirely, he was little short, but he beefed up and put everything he had into the character. Tom Jane was a fan of the Punisher and wanted to see the character treated with all the respect he deserves. If I had the chance I would pick TJ over anyone out there.

That said I think Ray Stevenson should be given a chance. From the little I've heard of him he is a very good actor and at 6"4 is the perfect size for the Punisher. My only probelm with TJ is they didnt quite get the hair or height right but his performance sqaushed that little nit-pickery. IF Stevenson can live up to TJ's performance I think he will make a great Punisher. Physically he is just about perfect, with some bulking up and training he will be just the right for the part. Its just the acting, direction, and script that is in question now lol. Alot of people were knocking TJ before the movie came out and he proved alot of people wrong. Now we got a guy who looks very close to how I've seen Frank Castle drawn, they are finally putting him in New York, where he has operated most of his career, and the movie has been basicly green lit, these are all very good things. With some luck this should turn out better than the original. It will take some getting used to not having TJ in Frankie's shoes, but I think we might see a good Punisher film yet.

En Lionsgate heeft nu ook officieel de komst van het vervolg bevestigd:

http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6118

Lionsgate Release Confirms Punisher 2 Details
Source: Lionsgate August 1, 2007

A new press release from Lionsgate this morning confirms that The Punisher 2 will be directed by Lexi Alexander, will star Ray Stevenson and will start shooting in Montreal this October. The press release follows:

As part of the continued growth of its television and motion picture production businesses, Lionsgate, the leading independent filmed entertainment studio, today announced a four-year, $400 million filmed entertainment slate financing agreement with Societe generale de financement du Quebec (SGF), the provincial government's investment arm that has a $2 billion investment portfolio. As part of its continued effort to promote production of foreign films and television series in Quebec, SGF will finance up to 35% of production costs of television and feature film productions shot in Quebec for a four-year period for an aggregate investment of up to $140 million. The transaction will encompass a broad range of future Lionsgate television and feature film productions in the Province of Quebec, including the planned October 2007 production of Lionsgate's next Punisher film, starring Ray Stevenson (from HBO's hit series Rome) and directed by Oscar ® nominee Lexi Alexander.

"We are delighted to partner with SGF in the financing of our growth," said Lionsgate Co-Chairman and Chief Executive Officer Jon Feltheimer. "This transaction reflects our commitment to form innovative and cost-effective alliances to continue expanding our television and motion picture production."

"SGF is pleased to participate with Lionsgate in this exciting venture which will have a significant impact on Quebec's filmed entertainment industry," said SGF's Chairman of the Board, President and General Manager, Pierre Shedleur. "We anticipate the creation of more than 6,700 full-time equivalent jobs, generating total wages of $270 million".

Minister of Economic Development, Innovation and Export Trade, Raymond Bachand, saluted this key investment. "This investment will be highly beneficial for Quebec's filmed entertainment industry. Foreign productions are vital for the growth of this sector and for the continued development of the industry's workforce in Quebec."

Lionsgate noted that the agreement maintains its historic commitment to major production initiatives in Canada. Under the arrangement, SGF will finance up to 35% of the budgeted costs of television and feature film productions shot in Quebec. The announcement follows Lionsgate's May 2007 formation of a $400 million, 23-picture theatrical slate financing agreement led by Goldman, Sachs & Co., JP Morgan Chase and Jefferies & Co. as well as SGF's investment in the $212,5 million financing of Joel Silver's Dark Castle slate in 2006.

On the Lionsgate side, the deal was orchestrated by Lionsgate General Counsel and EVP Corporate Operations Wayne Levin, EVP Structured Finance Mark Manuel, and the law firms Heenan Blaikie LLP and O'Melveny & Myers LLP. The deal was referred to Lionsgate through John Burke of the law and lobbying firm Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP.

On the SGF side, the deal was driven by SGF's Legal Counsel Donna Benedek, and Senior Vice-President, Investments Support and Management, Yves Bourque. Joey Mastrogiuseppe of the law firm Fraser Milner Casgrain, LLP and Kaye Scholer, LLP advised SGF.

Het filmen van de sequel zou beginnen in oktober van dit jaar. Wat we nog niet zeker weten is of deze film verder zal gaan op de eerste Punisher (die met Lundgren laten we even buiten beschouwing als zijnde de eerste). Het kan even goed gaan om een reboot zoals ze met de Incredible Hulk doen nu met Edward Norton.

(http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6118)

Lorre
04-08-2007, 13:57
Kijk er minder naar uit. Thomas Jane vond ik geweldig als The Punisher.

TJ Weissel
04-08-2007, 14:02
Lol, een actiefilm door 'n ex freefightster gemaakt.... zal vast 'n waardige sequel worden :D

nee... ik sla over denk ik.

Aloys
04-08-2007, 14:04
De eerste vond ik niet heel denderend, maar dat komt ook door het personage op zich.

Hoe zou je het vinden als Batman simpelweg een shirt aandeed met het Bat logo erop?

The Punisher vond ik geen mooi personage, en in de eerste film zat bijna alleen zijn oorsprong.

MiguelTegen
04-08-2007, 16:01
Slechter dan de vorige kan 't in ieder geval niet worden... Zelfs de film met Dolph Lundgren en Jeroen Krabbé was nog beter te doen...

Cinemaniac
04-08-2007, 16:25
Slechter dan de vorige kan 't in ieder geval niet worden... Zelfs de film met Dolph Lundgren en Jeroen Krabbé was nog beter te doen...

Helemaal mee eens!

BassFace
04-08-2007, 18:11
Ik snap niet wat iedereen tegen de punisher had. Maarja smaken verschillen. Ik kijk in ieder geval uit naar een tweede deel, alleen spijtig dat het nu weer een andere hoofdrolspeler is. Ik ben ook zeer benieuwd of het een vervolg wordt op de eerste.

John Sital
05-08-2007, 08:08
Ik snap niet wat iedereen tegen de punisher had. Maarja smaken verschillen. Ik kijk in ieder geval uit naar een tweede deel, alleen spijtig dat het nu weer een andere hoofdrolspeler is. Ik ben ook zeer benieuwd of het een vervolg wordt op de eerste.

thomas jane was niet mans genoeg om de punisher te zijn, pas tegen het einde ging ie los:???:

MiguelTegen
05-08-2007, 19:34
Ik heb verder niets tegen het personage (integendeel; ik heb jaren de comics gelezen), alleen de uitermate tenenkrommende films waarin die nu 2x is opgedoken, daar word ik naar van...

pavago
05-08-2007, 22:25
ze moeten gewoon een bad ass mo-fo als punisher casten dan is het probleem opgelost

BassFace
06-08-2007, 11:37
Ik las ergens dat de reden dat Tom Jane weg is gestapt van de Punisher 2, is omdat hij het karakter in het script niet gewelddadig genoeg vond, te weinig bloed, te weinig gore, te weinig zoals de punisher medogenloos is in sommige comics. Het script zou teveel Hollywood-mainstrean geweest zijn. Dus dan moeten we voor de sequel zeker niet meer geweld verwachten (helaas). Maar ik ga toch maar afwachten totdat de film er is voordat ik mijn oordeel vel.

BassFace
10-08-2007, 09:27
En nog meer info over P2, inclusief plot spoilers.

Lexi Alexander will direct the movie, which begins filming this fall in Montreal for a 2008 release. Ray Stevenson (Rome) will play the title role, taking over from Thomas Jane. The screenplay was written by Nick Santora, Kurt Sutter, Matt Holloway and Art Marcum.

The film is currently casting supporting roles; check out plot information below for more on who's who.

As expected, the villain of the piece is indeed Billy Russo, a.k.a. Jigsaw. In the comics, Jigsaw was a gunman for the Maggia crime family, but in the movie he works for his uncle, Gaitano Cesare -- a wheelchair-bound Mafia don whom Billy openly despises (it's mutual). Jigsaw runs the waterfront docks of New York City and his facial disfigurement remains the handiwork of The Punisher. Despite the inclusion of a supervillain such as Jigsaw, the tone of the piece is definitely still one of gritty realism.

Jigsaw is expecting a lucrative "biological" shipment in from a Romanian crimelord, Cristu Bulat. The deal rubs Cesare the wrong way since he correctly suspects that Jigsaw is looking to sell the item to a Muslim terrorist cell in Queens once he gets it. This isn't the only plotline involving Jigsaw, however. More on that shortly.

Frank Castle remains on the run from the law, although the NYPD aren't exactly overeager to catch him since he's helping to rid the streets of scumbags. The hunt for The Punisher heats up once FBI Special Agent Luke McDonald becomes the bureau's liaison to the NYPD on the Castle case. Luke is obsessed with catching The Punisher for very personal reasons. Luke is partnered with a seemingly sorry excuse for an NYPD detective, the hard-drinking Martin Soap.

It turns out that during his one-man war on crime Frank unintentionally killed an undercover FBI agent, Nick Donatelli, McDonald's ex-partner. (There's a little more fueling Luke's vendetta than that, though.) Frank is remorseful over the agent's death, but he's not quitting his campaign against organized crime. We suspect, though, that he may have a bit of a death wish, punishing himself for his own crimes.

This heavy-handed theme of penance is driven home by Castle's ally, Dante, a former gangbanger and ex-con who used his stash of drug money to open a legit business (an arcade in Harlem) for families to patron.

These different storylines converge when Jigsaw targets Donatelli's widow Angie and her child Gracie for execution. A hostage standoff brings out both the cops and Frank. Jigsaw also happens to be raising an army of multi-ethnic criminals, all of whom are keen on taking down The Punisher. Then there's the biological shipment sale that Frank Castle has to stop.http://movies.ign.com/articles/811/811279p1.html

Lorre
10-08-2007, 15:29
Had ook gelezen dat Thomas Jane het afgetrapt is vanwege het script te teveel neigde naar de softe kant. Vind het enorm jammer want de eerste film vond ik toch wel goed. De eerste was noodzakelijk vond ik en had graag gezien dat na de emotionele periode en zijn payback dat we nu de echte wreker aan het werk konden zien.

BassFace
15-08-2007, 20:26
De werktitel is ondertussen geweizigd naar "Welcome back, Frank" naar de titel van de Marvel Knights series van 2000

En ze zijn bezig met het casten van de andere acteurs:

The remaining lead characters include the main villain Billy Russo/Jigsaw, LBJ/Looney Bin Jim (Jigsaw's brother), Nicky Donatelli (undercover FBI agent serving as Jigsaw's right hand man), his wife Angela Donatelli, FBI agent Luke MacDonald, Det. Martin Soap, and Microchip (The Punisher's armorer).
(http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6207)

Lorre
15-08-2007, 20:36
Titel zuigt al vind ik.

Aloys
15-08-2007, 21:44
Hilarische titel, het kan nu net zo goed een vervolg op Donnie Darko of Once Upon A Time In The West zijn oid (Frank)

BassFace
16-08-2007, 09:37
Welja als je weet dat The Dark Knight even als werktitel had "Rory's first kiss", dan vind ik deze toch zo hilarish niet. Vergeet niet dat het een WERKtitel is he.

Verder nog wat meer informatie over de belangrijke rollen in de film en zoals ze ze gaan casten:

THE PUNISHER: WELCOME BACK FRANK,
CAST, Ray Stevenson
EXEC PROD, Oliver Hengst, John Sacchi, Michael Paseornek
PROD, Gale Anne Hurd, Ari Arad, Kevin Feige, Jeremy Latcham
AP, Wolfgang Shamberg, Ernst August Schnieder;
DIR, Lexi Alexander; S
CR, Nick Santora, Art Marcum, Kurt Sutter, Matt Holloway.

Breakdown—

Billy Russo / Jigsaw: 30s, tragically vain and quick to anger. Billy is a pretty-boy mobster known as "Billy The Beaut." Billy is his own worst enemy when it comes to career advancement -- so he's got a little something going on the side. When The Punisher interrupts his operation, Billy winds up horribly mutilated. Now known as Jigsaw, he conspires with his even-crazier brother to end The Punisher's reign of rough justice. Lead;

Luke MacDonald: Late 20s-Early 30s. Luke is a steely-eyed FBI agent, built like a cruiserweight. A man with the stern, hard-headed demeanor of a young Frank Castle, he makes it his life's work to bring The Punisher to justice. Lead;

Detective Martin Soap: Early 30s, Soap is a local police detective in Long Island, and like Luke, he has made it his mission to catch The Punisher - only Martin is hopelessly inept, easily distracted, an apparent dim bulb who can be lured away by a jelly doughnut. Totally immune to insults that might lead him to adjust his clunky behavior, Soap fumbles his way through every aspect of his investigations - but in fact, he's not dumb at all, he's just following an agenda all his own. Lead;

LBJ: Mid-Late 30s, the brother of Billy Russo, known as Loony Bin Jim, he is a man of average size, first seen wrapped in a strait jacket; wiry, almost reptilian, he doesn't seem big enough to cause trouble for The Punisher - but his blood chemistry is violently out of whack, so flooded with adrenaline and testosterone that he's got to create his own private killing field just to let off steam. Volatile, unstable, and usually just plain crazy, LBJ is a homicidal maniac who joins forces with his mutilated brother, and together the two men have themselves a party. Lead;

Angela Donatelli: Early-Mid 30s. Angela is the mother of 5 year old Grace, and she's the wife of undercover FBI agent Nicky Donatelli. Lead;

Microchip: Late 30s-Early 40s. An overweight man wearing glasses, Microchip is Frank's armorer, one of the few people who knows Frank's secret identity as The Punisher. Far too unathletic to go into combat himself, and the sole caretaker for his mom, who is crippled by Alzheimer's and needs constant care, Microchip uses his array of Internet connections to assemble The Punisher's stockpile of illicit weapons. Lead;

Nicky Donatelli: Early-Mid 30s. Nicky is Billy Russo's right hand man - he's considerably brighter but less ruthless than the rest of the soldati in the crime family. Castle regards him as just another underworld killer but in fact, Nicky is an undercover FBI agent.

http://www.moviehole.net/reviews/20070815_casting_breakdowns_for_punishe.html

Aloys
16-08-2007, 10:04
Welja als je weet dat The Dark Knight even als werktitel had "Rory's first kiss", dan vind ik deze toch zo hilarish niet. Vergeet niet dat het een WERKtitel is he.

Rory´s First Kiss was om de pers etc. te misleiden, dezelfde functie als die de titel Intimidation Game had bij Batman Begins.

BassFace
23-08-2007, 17:53
Lexi Alexander, regisseur van P2, schreef recent op haar blog http://www.lexialexander.com/

A new Warrior is born, and why I love Magic Mountain!

Pre-production to me always feels like the ride up a hill on a major rollercoaster, right before the big drop. There are suddenly little airplanes in your stomach and you ask yourself why on earth you agreed to jump on this ride. You look at the people sitting next to you and you wonder how they will react when you puke on them. Will they be mad? Disgusted? Amused? Or will they be classy and supportive and puke with you, merely to demonstrate their allegiance? What is your crew made of? The truth is, I love the joy of the drop too much to pass on a good rollercoaster, no matter what. There are plenty of good people around me and I feel strongly that this ride in particular will lead to great rewards.

By now, everybody knows that the new PUNISHER is a remarkable actor named RAY STEVENSON. I can't find enough words of praise to describe this formidable actor and true Gentleman. Ray's name came up on a list that the folks at Marvel handed me. I, shamefully, was not aware of Ray's work so I rented the first season of ROME. It took me no longer than 5 seconds from the time Ray came onto the screen, to know that he is FRANK CASTLE. I can't remember the last time an actor has impressed me so much with merely an expression. Maybe Meryl Streep? Brando? I know these are grand names, but I'm not exaggerating. Ray Stevenson is a grand actor. He is also one of the most committed people I have ever met. Currently he is staying at the home of his trainer and my fight choreographer, Pat Johnson. Johnson – the man, the myth, the legend – is, of course, responsible for the great fight scenes in Hooligans, as well as the boxing in my first short film, Johnny Flynton. His resume goes back 35 years and before then, he was the captain of the Chuck Norris fighting team and an undefeated World Karate champion. Currently Mr. Johnson is getting Ray in warrior shape and I think they spend something crazy, like five or six hours a day, just sweating. Thank God, Ray is extremely coordinated so he already looks like he was a competitive fighter himself.

For the past few weekends, Ray has also had major Military training with a bunch of badass Marines from a company called Gunmetal. I love Marines. In the first year I moved out to the US, I was asked to teach a little hand-to-hand combat seminar to a group of Marines at Camp Pendleton. That was before they had their own, now very famous, Martial Arts program. I quickly understood why the Germans called Marines "Teufelshunde." They have trained and continue to train Ray very well.

Matt Sigloch and Jon Barton, the guys who own GUNMETAL, take great pride in their work. They are especially invested in making Frank Castle as authentic as possible, since historically, Castle was a Force Recon Marine. So there you have it. Ray Stevenson is kicking major ass with the help of the best experts I could possibly find, I'm enjoying the rollercoaster ride and rubber pellets hurt like a mother!@#$ when your actor forgets that you are playing the role of a "friendly." Hopefully next time I can share some casting news!

Warmest,
Lexi

BassFace
30-08-2007, 22:55
mensen waren al aan het zeuren over de werktitel "welcome back Frank", wel ondertussen is de echte titel van de film bekend: Punisher: War Zone

The official publicity site for Lionsgate Films has revealed that the title for the Punisher sequel will be Punisher: War Zone. No release date for the Lexi Alexander-directed sequel was given; the film is only listed as "coming soon."

Earlier reports had pegged The Punisher 2 as being called The Punisher: Welcome Back, Frank. The Punisher: War Zone was also the name of a Marvel comic book series that ran from 1992-95, as well as the title for a previous film sequel screenplay penned by Jonathan Hensleigh, who also directed the 2004 Punisher film.

Ray Stevenson stars as Frank Castle in this film, succeeding Thomas Jane in the role. The screenplay was written by Nick Santora, Kurt Sutter, Matt Holloway and Art Marcum. Filming begins this fall in Montreal for a release sometime in 2008.En volgens dit artikel ( http://www.variety.com/article/VR1117969569.html?categoryid=13&cs=1 ) zou het mogelijk kunnen gaan om een volledige reset, in plaats van een vervolg op The Punisher '04.

BassFace
30-09-2007, 16:37
Ondertussen weer wat belangrijk casting nieuws:

There are not a lot of directors in the process of making a studio action film who can say that they don't have at least one bad actor somebody made them cast. I can say that. Still. (Knocking on every piece of wood as I speak).
I have the best cast on the planet. The movie Gods were watching over me.

Well, here is who I'm allowed to reveal:

Dash Mihok as Detective Martin Soap.
http://www.lexialexander.com/DashMihok2.png

Colin Salmon as Agent Paul Budiansky.
http://www.lexialexander.com/ColinSalmon2.png

T.J. Storm as Maginty.
http://www.lexialexander.com/TJStorm.png

Doug Hutchinson as Loony Bin Jim.
http://www.lexialexander.com/DougHutchinson2.png

Dominic West as Jigsaw.
http://www.lexialexander.com/DominicWest.png

Wayne Knight as Microchip.
http://www.lexialexander.com/WayneKnight.png

bron: http://www.lexialexander.com/

En dan is er nog een review van wat een uitgelekte versie van het script zou zijn. Ze zeggen ook dat het een reset is, zonder te handelen over onderwerpen als zijn gezin en dergelijke. http://www.collider.com/entertainment/reviews/article.asp/aid/5553/tcid/1

Don_Vince
13-06-2008, 09:27
Trailer Online:

Nobody was more soundly, and unjustly, punished in the first Punisher movie than the poor unsuspecting audience. With a new director, Lexi Alexander, and a new Punisher, Ray Stevenson, everybody is hoping that the new movie can turn the crusade of Frank Castle into a much more appealing prospect. IGN now has a teaser trailer for The Punisher: War Zone

http://uk.movies.ign.com/dor/objects/382367/punisher-war-zone/videos/punisher2_trailer_061008.html;jsessionid=3arxm38d8 no9d

DanielC
13-06-2008, 11:21
zo... wat een ***trailer zeg.. Die hoofdrolspeler is ook maar een raar figuur, en kan (dat zie ik nu al) voor geen meter acteren...

Roadster
13-06-2008, 13:09
zo... wat een ***trailer zeg.. Die hoofdrolspeler is ook maar een raar figuur, en kan (dat zie ik nu al) voor geen meter acteren...

Vond hem in rome het niet onaardig doen.

skunk
14-06-2008, 23:13
wat een klote trailer hoop dat de volgende trailer wat beter is.

Lorre
15-06-2008, 00:19
Trailer was idd niets waard. Ook de hoofdrolspeler weet me zeker niet te overtuigen. Ik mis Thomas Jane nu al...

John Sital
15-06-2008, 09:58
thomas jane keek in deel 1 de hele tijd alsof ie dringend naar de wc moest dus die mis ik niet, maar goed, actie in deel 2 afgaande van de trailer zal wel aardig zijn, in ieder geval meer als in deel 1.

Daniël V.
15-06-2008, 10:29
Trailer was idd niets waard. Ook de hoofdrolspeler weet me zeker niet te overtuigen. Ik mis Thomas Jane nu al...
Inderdaad, same here. Thomas Jane vond ik toch wat menselijker overkomen dan deze wannabe-Terminator. Jammer, ik had hem graag weer gezien in de sequel. Zoals hij aan het einde op die brug stond. 8) Ik dacht laat maar komen, die follow-up.

Nu maken ze er een C-film met een charismaloos figuur van, die de bioscoop hier vermoedelijk niet eens gaat halen...

Daan de G.
15-06-2008, 10:59
Same here, Thomas Jane was geweldig in het eerste deel! Dus deze laat ik lekker aan mij voorbijgaan...

John Sital
15-06-2008, 15:03
Inderdaad, same here. Thomas Jane vond ik toch wat menselijker overkomen dan deze wannabe-Terminator. Jammer, ik had hem graag weer gezien in de sequel. Zoals hij aan het einde op die brug stond. 8) Ik dacht laat maar komen, die follow-up.

Nu maken ze er een C-film met een charismaloos figuur van, die de bioscoop hier vermoedelijk niet eens gaat halen...

hm in de stripboeken was de punisher niet zo'n watje als thomas jane:wink:

Daan de G.
15-06-2008, 15:10
Thomas Jane heeft juist een perfecte uitstraling.. een tikkie emotieloos en dat is juist de bedoeling bij iemand waarvan de hele familie uitgemoord is ... Het script, dat is een ander verhaal ;)

Daniël V.
15-06-2008, 15:28
hm in de stripboeken was de punisher niet zo'n watje als thomas jane:wink:
Ik heb er toch geen watje in kunnen herkennen. "God's gonna sit this one out!" :razz: Rauw en berekenend, en uiteindelijk tot de tanden bewapend aan de slag. Ik sluit me op dat punt aan bij Daan de G.

Het mooie van de meeste comicverfilmingen is dat ze de adaptaties juist menselijker en geloofwaardiger neerzetten, geschikt voor een serieuze live-action film.

What would you prefer? Yellow spandex? :twisted:

Lorre
15-06-2008, 17:32
De eerste vond ik een goeie intro. Ik denk dat Thomas Jane pas in deel 2 minder emotionele momenten zou hebben en zich meer ging spitsen op de job die voor de hand lag. Maakte ik toch op aan het einde van de eerste film, maar nu ik de trailer van deze zie laat ik hem wss aan me voorbijgaan of deze zou enorm goeie reviews moeten krijgen. Nu zegt deze me totaal niets.

John Sital
15-06-2008, 19:12
Thomas Jane heeft juist een perfecte uitstraling.. een tikkie emotieloos en dat is juist de bedoeling bij iemand waarvan de hele familie uitgemoord is ... Het script, dat is een ander verhaal ;)

welk verhaal?:confused: maar goed, meningen verschillen gelukkig, actie zag er aardig uit in deel 2 afgaande op de trailer.

John Sital
15-06-2008, 19:13
Ik heb er toch geen watje in kunnen herkennen. "God's gonna sit this one out!" :razz: Rauw en berekenend, en uiteindelijk tot de tanden bewapend aan de slag. Ik sluit me op dat punt aan bij Daan de G.

Het mooie van de meeste comicverfilmingen is dat ze de adaptaties juist menselijker en geloofwaardiger neerzetten, geschikt voor een serieuze live-action film.

What would you prefer? Yellow spandex? :twisted:

als het zo nodig serieus moet zijn ga je film dan niet baseren op een comic, maar huur goede scriptschrijvers in om met iets origineels te komen.

Lorre
15-06-2008, 22:02
als het zo nodig serieus moet zijn ga je film dan niet baseren op een comic, maar huur goede scriptschrijvers in om met iets origineels te komen.

:roll:

Batman Begins was serieus,gebaseerd op een comic en dat word blijkbaar gesmaakt door het publiek. Je bent blijkbaar één van de enigste die dit vind. Een stripverfilming is meestal luchtig (Iron Man, Spider-Man,...), maar er zijn ook uitzonderingen waarbij dit niet zou werken. Nujja, elk zijn ding natuurlijk.

John Sital
16-06-2008, 16:43
:roll:

Batman Begins was serieus,gebaseerd op een comic en dat word blijkbaar gesmaakt door het publiek. Je bent blijkbaar één van de enigste die dit vind. Een stripverfilming is meestal luchtig (Iron Man, Spider-Man,...), maar er zijn ook uitzonderingen waarbij dit niet zou werken. Nujja, elk zijn ding natuurlijk.

ik bedoelde specifiek punisher met thomas jane, batman begins was ubercool(y)

Lorre
16-06-2008, 18:43
Uw vorige post leek voor mij toch in het algemeen. Nujja, vergissing dan.

KevinSmith
16-06-2008, 19:08
Vaag pak van die Punisher.. Een of andere col (als in coltrui) bij z'n hals, wat het een heel stijf aanzien geeft. Ja, de trailer is er wel eentje van de gemiddelde B-film: heel veel lawaai, tuff talk. Welcome to straight-to-video heaven ;)

John Sital
16-06-2008, 20:14
Uw vorige post leek voor mij toch in het algemeen. Nujja, vergissing dan.

ik had daniel v toch duidelijk gequote;-)

Lorre
16-06-2008, 21:14
Hij heeft het dan ook over de meeste comicverfilmingen als over The Punisher en dit terwijl jij de term in het algemeen gebruikt en niet richt op The Punisher zelf lijkt me zo. Ofwel is men begrijpend lezen wel erg ondermaats geworden.

Daniël V.
16-06-2008, 23:00
Wat mij tegenstaat aan deze nieuwe gast als Punisher is dat hij niet veel beter speelt dan een Matt Battaglia in Universal Soldier 2. Dat het een comicverfilming betreft betekent natuurlijk niet dat het belachelijke en ongeloofwaardige kolder moet worden. Een 1-dimensionale C-film. Dat is wat ik uit de trailer opmaak, en ik verwacht absoluut niks beters dan wat die trailer laat zien.

Thomas Jane in het eerste deel daarentegen liet de oorsprong van dit figuur zien, op een geloofwaardige manier. Hij speelt perfect een gebroken man die langzaam weer opkrabbelt, en een nieuw doel vind als stevig bewapende vigilante. Echt geen mietje. Dat concept leent zich perfect voor een primair rauwere en meer serieuze aanpak, met toch nog een comic-flavour. Die eerste film is wat dat betreft een prima origin-story. Oke, het script kon wat dieper en minder cliche dan het is geworden, maar het bederft de pret wat mij betreft niet.

Als je het over de superheldencomics hebt (waar Punisher dus niet bij hoort), daarin kun je inderdaad meer fantasie kwijt. Spider-Man, X-Men, Hulk, Fantastic 4, etc. Dan hoeft het inderdaad niet "serieus" te zijn. En toch presteren ze het in de meeste gevallen om daar goede serieuze verhalen van te maken, met A-list acteurs die het allemaal goed neerzetten.

In een notendop nog eens het enige wat hier van belang is. De echte Punisher (Tom Jane) is vervangen door een B-acteur, en het vervolg op de eerste wordt rechtstreeks videovoer. Dat vind ik jammer, want ik had graag de belofte van het einde op die brug ingelost gezien. Geen Universal Soldier 4.

Lorre
17-06-2008, 05:53
In een notendop nog eens het enige wat hier van belang is. De echte Punisher (Tom Jane) is vervangen door een B-acteur, en het vervolg op de eerste wordt rechtstreeks videovoer. Dat vind ik jammer, want ik had graag de belofte van het einde op die brug ingelost gezien. Geen Universal Soldier 4.

Ben ik volledig mee eens. Deel 1droei allemaal rond het accepteren van zijn nieuwe leven en het zoeken van wraak op diegene die zijn leven verpest hebben. Het einde vond ik dan ook geweldig omdat hij pas dan echt de stap gemaakt had om diegene die andere onrechtvaardigheid aandoen te straffen en op te jagen. Had dit graag in een deel 2 verder zien gaan hoe hij evolueerde. De film kan nog meevallen, maar ik heb er bitter weinig hoop op. Ahja, als deze tegenslaat voor Marvel zullen ze wel met iets anders op de proppen komen.

Patrick van den Hul
17-06-2008, 06:47
De echte Punisher (Tom Jane) is vervangen door een B-acteur,

Niet om vervelend te doen, maar is Thomas Jane niet ook een B-acteur?

kenc
17-06-2008, 07:44
Niet om vervelend te doen, maar is Thomas Jane niet ook een B-acteur?

Ik vind persoonlijk Thomas Jane geen B-acteur. Ergens hoop ik dat hij wat meer erkenning gaat krijgen.
Hij heeft toch al in veel goede films de hoofdrol gespeeld. Ik denk aan Deep Blue Sea, Dreamcatcher en dan The Punisher. Zoveel heeft hij er inderdaad nog niet gedaan, maar ik denk dat hij goed bezig is.

In The Mist speelde hij ook heel overtuigend. Ik denk dat we hem toch niet als B-acteur mogen aanschouwen... Misschien dat hij daardoor wat meer erkent wordt.

Patrick van den Hul
17-06-2008, 09:51
Ik vind persoonlijk Thomas Jane geen B-acteur. Ergens hoop ik dat hij wat meer erkenning gaat krijgen.
Hij heeft toch al in veel goede films de hoofdrol gespeeld. Ik denk aan Deep Blue Sea, Dreamcatcher en dan The Punisher. Zoveel heeft hij er inderdaad nog niet gedaan, maar ik denk dat hij goed bezig is.

In The Mist speelde hij ook heel overtuigend. Ik denk dat we hem toch niet als B-acteur mogen aanschouwen... Misschien dat hij daardoor wat meer erkent wordt.

Eigenlijk kunnen we concluderen dat hij ergens tussen B-acteur en A-list zit! ;)

kenc
17-06-2008, 10:09
Eigenlijk kunnen we concluderen dat hij ergens tussen B-acteur en A-list zit! ;)

Inderdaad :wink:

kenc
17-06-2008, 10:16
Hieruit kunnen we alleen maar besluiten dat we Thomas Jane nog meer gaan missen :grin:

John Sital
17-06-2008, 15:24
Hij heeft het dan ook over de meeste comicverfilmingen als over The Punisher en dit terwijl jij de term in het algemeen gebruikt en niet richt op The Punisher zelf lijkt me zo. Ofwel is men begrijpend lezen wel erg ondermaats geworden.

lijkt mij overduidelijk dat ik het alleen over de punisher had:mrgreen:
maar goed, who cares

RobinB
17-06-2008, 15:29
Had al een ruime voor gevoel dat een remake of vervolg zonder thomas Jane zwaar zou zuigen en de trailer maakte dat helemaal waar..

Peter Neefs
27-06-2008, 08:16
Nieuwe posters:

http://cache3.asset-cache.net/xc/81700930.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1934B869679A269F9CC44FEA65B0EBFE7A6 E30A760B0D811297

http://cache4.asset-cache.net/xc/81700921.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1934B869679A269F9CC8DCB284D6E5B1A27 E30A760B0D811297

maniac e
27-06-2008, 08:23
Ach dit kan best leuk worden helaas zal de film nooit een echte topper gaan worden.. + ik mis het punisher logo.

Marcel v/d H.
09-08-2008, 15:55
Trailer (http://www.apple.com/trailers/lions_gate/punisherwarzone/)

Ziet er uit als een behoorlijke b-film....

SinClair
10-08-2008, 11:50
Idd, dat word geen toppertje.
Ach ja, met een kissie bier goed te doen denk ik ;)

Noi-Procs
10-08-2008, 12:16
Die hoofdrolspeler doet me niet veel als the punisher. Misschien hadden ze een andere strip bad guy erin moeten duwen, of juist the punisher in een spider man film duwen. Van de punisher alleen een film maken is zowiezo moeilijk omdat hij niet echt een superheld is en geen high tech snufjes gebruikt.

intexor
11-08-2008, 17:25
Nog niet zo lang geleden de eerste Punisher-film eens gezien. Gelukkig is The Punisher niet de zoveelste belachelijke superheld en was het een meer dan aardige actiefilm. Thomas Jane was zeer geschikt voor zo'n rol. Of Ray Stevenson een goeie Punisher gaat zijn.. op basis van de trailer betwijfel ik het. Maar een leuke actiefilm moet dit zeker wel worden.

Rood
15-08-2008, 07:15
Punisher krijgt PG-13 rating (http://www.darkhorizons.com/news08/080814j.php)

Wat blijft er dan nog over van de film?

MiguelTegen
17-08-2008, 23:48
Genoeg voor een unrated director's cut dvd, gok ik...

intexor
18-08-2008, 16:11
Punisher krijgt PG-13 rating (http://www.darkhorizons.com/news08/080814j.php)

Wat blijft er dan nog over van de film?

Is vandaag alweer ontkend, zie hier: http://www.aintitcool.com/node/37965

intexor
23-02-2009, 13:58
Gisteren eindelijk bekeken en aangenaam verrast geworden! Lang geleden dat ik nog eens zoveel vermakelijk geweld zag passeren in 100 minuten tijd :-) Van de comics ken ik niets maar als actiefan was de no-nonsense stijl van deze film echt genieten. De villain was wel erg karikaturaal maar het was eigenlijk net goed om te zien dat ze zichzelf niet al te serieus nemen. Ray Stevenson was ook niet slecht als The Punisher. Of het allemaal trouw is aan het bronmateriaal kan ik niet zeggen maar uit wat ik lees op andere websites waren de Punisher fans ook zeer tevreden met deze film. En zelf wil ik er best ook nog wel zo eentje als deze zien ;-) Alleen jammer dat de film het zo slecht deed in de bioscoop, hopelijk doet hij het nog goed in de verhuur en verkoop zodat er nog een vervolg kan komen.

8/10.

Daan de G.
23-02-2009, 14:25
Volkomen mee eens, heerlijke film!! Het accent van Dominic West was trouwens hilarisch, zeker als je het vergelijkt met zijn andere film rollen! Als het aan Stevenson ligt komt er een vervolg, laten we het hopen :D

intexor
23-02-2009, 14:39
Volkomen mee eens, heerlijke film!! Het accent van Dominic West was trouwens hilarisch, zeker als je het vergelijkt met zijn andere film rollen! Als het aan Stevenson ligt komt er een vervolg, laten we het hopen :D

Ik ken Dominic West niet zo (moet nog altijd eens aan The Wire beginnen) maar dat overdreven dik "wiseguy" accent was hilarisch ja :-)

Daan de G.
23-02-2009, 15:07
New Yorks op zn best :p Ik ken hem naast the Wire ook uit films zoalst 300 en the Forgotten. Klinkt hij toch heel anders! Ook leuk om Percey Wedmore weer eens te zien in een film ;)

Ralfers
23-02-2009, 18:25
Is The Punisher 2 al uit? :shock: Dan heb ik iets gemist :p Dit is wel een film die ik wil zien :) En nu ik IMDb kijk, zie ik dat ie al sinds december in Amerika uit is (in de bios). Maar geen datum voor NL...?

intexor
23-02-2009, 18:33
Is The Punisher 2 al uit? :shock: Dan heb ik iets gemist :p Dit is wel een film die ik wil zien :) En nu ik IMDb kijk, zie ik dat ie al sinds december in Amerika uit is (in de bios). Maar geen datum voor NL...?

Ik heb hem via "andere wegen" bekeken, vraag me af of de film hier zelfs wel in de zalen komt?

Ralfers
23-02-2009, 18:38
Ik heb hem via "andere wegen" bekeken, vraag me af of de film hier zelfs wel in de zalen komt?

Foei! :p Nee, doe ik ook wel eens als het me te lang duurt voordat iets uitkomt :p

Maar direct op dvd mag van mij ook wel :) En anders importeer ik hem wel snel genoeg :)

pavago
23-02-2009, 22:59
ray stevenson vond ik toch wel wat beter dan thomas jane die ook niet slecht was. In warzone, was er teminste geen slap gelul(y) Verhaal was wel nul maar ach bij dit soort films moet je gewoon ff je verstand op nul zetten en je ht laten knallen

John Sital
07-03-2009, 20:25
gezien, erg brute film, goede actie, zo mogen er wel meer punisher films gemaakt worden

Noi-Procs
08-03-2009, 19:44
gezien, erg brute film, goede actie, zo mogen er wel meer punisher films gemaakt worden

Helemaal mee eens dat het een brute goeie actie film is alleen ik denk als je zo verder gaat met deel 3/4/5 enz enz dat het dan wat saai wordt. Het zou misschien ruig zijn om wat andere marvel knight heroes aan het verhaal toe te voegen en misschien dat dat ook wel de bedoeling is. De film is ook tevens de eerst marvel film die onder de marvel knight categorie valt

Cor H.
08-03-2009, 20:47
Hehehe...met free running cq. parcour kom je tegenwoordig niet ver meer!
Leuke film, prima Punisher.

RobinB
10-11-2010, 20:55
Ook gezien, en ik bevestig alles wat hierboven staat. Fantastische film, vooral de opening scene (dining scene) is echt fantastisch..hopelijk wordt er ooit nog een punisher film op deze manier uitgebracht..