PDA

Bekijk de volledige versie : Graag kabeladvies voor het volgende.....



Rob1979
05-08-2007, 11:27
Volgende week komt mijn nieuwe aanwinst binnen: een Pioneer Plasma PDP-4280 XA. Daarom ben ik nu druk bezig om de perfecte (subjectief) kabels te vinden om deze plasma aan de sluiten op mijn bestaande set.

Mijn vraag is welke kabels (merk/ type) heb ik nodig om deze plasma aan te sluiten op de volgende componenten? (Door het grote aanbod aan verschillende kabels en aansluitmogelijkheden zie ik door de bomen het bos niet meer):???:


Receiver Denon 1906
Denon DVD-1920 (heeft een HDMI 1.1 aansluiting) (Plasma heeft HDMI 1.3 aansluiting)
Digitale tuner (casema), moet ik nog kopen, had zelf gedacht aan een Humax. Misschien dat iemand een beter idee heeft?Alvast bedankt voor jullie reacties!!:-D

Master S
05-08-2007, 14:47
Ik raad je aan om eens op eBay te zoeken naar Monster Cable, normaal is dit merk heel duur als je het in de gewone audio/video winkel koopt, maar op eBay vindt je kabels van dit merk voor een redelijke prijs (y)

fotopeerke
09-08-2007, 11:41
Hoi,

kijk eens naar Ixos, bijvoorbeeld bij Hifisuplly.nl
Ik zou het volgende doen:
DVD-TV hdmi
TV-Receiver Hdmi of anders analoge interconnect (je hebt mi alleen het geluidssignaal nodig)
Digi-tuner - TV HDMI.

Zoveel mogelijk naar de TV digitaal laten gaan, want de TV moet anders het signaal weer omzetten van analoog naar digitaal.

Succes ermee.