PDA

Bekijk de volledige versie : The Host Hd DVD werkt nu wel



Wim S.
11-08-2007, 15:46
Ik heb de HDDVD The Host gekocht, deze schijnt regiovrij te zijn maar ik kom tot het menu en dan als ik iets wil doen loopt ie vast.

Ook heb ik problemen met de terminator 2 hd-dvd r2 NL, daar kan ik nergens dts selecteren?

inmiddels opgelost door een firmware update!

Pieter Kleine
11-08-2007, 23:01
Speel je hem toevallig af met powerdvd?

Wim S.
11-08-2007, 23:16
nee met een hd dvd player van de xbox 360.

Pieter Kleine
11-08-2007, 23:55
En je hoort geen Engelse soundtrack?

Wim S.
11-08-2007, 23:58
met t2 hoor ik wel een engelse soundtrack.

met de host kom ik in het menu maar kan niets doen zodra ik iets doe slaat ie vast.

Pieter Kleine
12-08-2007, 00:23
T2 heeft volgens de cover maar één Engelse soundtrack en dat is de dts hd audio track. Dus deze hoor je dan. Wat geeft jou receiver aan?

Wim S.
12-08-2007, 00:35
Ik krijg wel geluid en het klinkt ook goed alleen komt er op mijn receiver geen dts te staan, wat ik normaal wel heb met een dvd disc via de dvdspeler.

Pieter Kleine
12-08-2007, 00:38
Ik heb geen x-box 360, maar het zou kunnen zijn dat deze de dts hd decodeert en dan als pcm naar de receiver stuurt en dat je daarom geen dts indicatie krijgt. Mogelijk moet je even kijken in het menu. In mijn ps3 kunnen je lpcm of bitstream selecteren als audio out. Mogelijk is jouw x-box niet ingesteld op bitstream.

Franklin
12-08-2007, 00:47
Ik krijg wel geluid en het klinkt ook goed alleen komt er op mijn receiver geen dts te staan, wat ik normaal wel heb met een dvd disc via de dvdspeler.

DTS geeft de 360 automatisch niet aan (HD-DVDS). Ik gebruik ook een hddvd player van de 360.
Je kunt wel tijdens het afspelen via je remote dts instellen voor de 360. Gekke is dat hij dan zelfs doly 5.1 ook gewoon aangeeft als dts.

Deze optie is door MS toegevoegd in een update voor de hd dvdplayer.

Wim S.
12-08-2007, 00:50
DTS geeft de 360 automatisch niet aan (HD-DVDS). Ik gebruik ook een hddvd player van de 360.
Je kunt wel tijdens het afspelen via je remote dts instellen voor de 360. Gekke is dat hij dan zelfs doly 5.1 ook gewoon aangeeft als dts.


en welke toets gebruik jij daarvoor?

Franklin
12-08-2007, 00:59
en welke toets gebruik jij daarvoor?


Tijdens het afspelen van een hd dvd druk je op Display van je afstandsbediening.
Dan verschijnt er een balk onderin. Kies vervolgens de 4 optie van links `Digital audio settings`

Je komt dan in een menu waar je dts kunt selecteren.

Digital Stereo
Dolby Digital 5.1
DTS
WMA Pro

Wim S.
12-08-2007, 11:57
Ik heb geen x-box 360, maar het zou kunnen zijn dat deze de dts hd decodeert en dan als pcm naar de receiver stuurt en dat je daarom geen dts indicatie krijgt. Mogelijk moet je even kijken in het menu. In mijn ps3 kunnen je lpcm of bitstream selecteren als audio out. Mogelijk is jouw x-box niet ingesteld op bitstream.


Dat zou best mogelijk kunnen zijn, maar geen idee waar ik dat zou moeten selecteren in de xbox instellingen ga straks 's even zoeken.

Inmiddels heb ik het probleem met de dvd The Host opgelost, door het uitvoeren van een nieuwere driver werkt ie nu perfect. T2 moet ik nog even proberen.

Nu heb ik weer een ander probleem ik kan niet op xbox live komen ondanks de verbindingen goed uit de test komen?

Wim S.
13-08-2007, 11:05
Tijdens het afspelen van een hd dvd druk je op Display van je afstandsbediening.
Dan verschijnt er een balk onderin. Kies vervolgens de 4 optie van links `Digital audio settings`

Je komt dan in een menu waar je dts kunt selecteren.

Digital Stereo
Dolby Digital 5.1
DTS
WMA Pro

Nadat ik de nieuwe firmware heb uitgevoerd schijnt dit wel te werken.

TJ Weissel
13-08-2007, 11:09
Jup, met deze films ook hier geen problemen ;)

Wim S.
13-08-2007, 11:14
Trouwens ik was net even het geluid van T2 aan het checken maar ik vind de DD5.1 beter klinken dan de DTS track, veel voller.

Edwin V
13-08-2007, 14:28
Trouwens ik was net even het geluid van T2 aan het checken maar ik vind de DD5.1 beter klinken dan de DTS track, veel voller.
De DTS instelling op de X-Box vind ik voor alle HD DVD's minder. heb de X-Box dus nog gewoon op DD5.1 staan.