PDA

Bekijk de volledige versie : Dumbo Special Edition: verkeerde DVD in hoes?



WiCKMaN
12-08-2007, 19:24
Goedenavond,

Gisteren kocht ik bij Intertoys Dumbo Special Edition.

Toen ik de DVD vandaag in de DVD-speler stopte, viel me op dat de afbeelding en het logo op de disc zelf niet overeen kwamen met de hoes. Deze zijn namelijk afkomstig van de oudere DVD-versie die al langere tijd op de markt is.

Ook zijn de trailers die op de DVD staan allemaal al zeer verouderd (Hunchback 2, Keizer Kuzco en nog een aantal oudere). Verder verwijst niets op de DVD naar 'Special Edition'.

Ben ik slachtoffer geworden van een verpakkingsfout? De hoes was namelijk wel gesealed.

Hoe hoort de disc eruit te zien?

Alvast bedankt!

Remco

Frank
12-08-2007, 19:30
Als ik het goed begrepen heb is de nieuwe DVD van Dombo identiek aan de vorige uitgave. De DVD heeft helemaal niets nieuws te bieden, behalve een andere cover.

Daniƫl V.
13-08-2007, 11:26
Nou, dat is wel een lachertje dan... veel ergere gevallen van gemakzucht ben ik volgens mij nog niet tegengekomen. Nou ja, ik heb Dombo zelf nog nooit gehad, dus deze ga ik toch wel halen. Maar als je vol enthousiasme je oude versie hoopt te vervangen voel je je toch even dubbel en dwars genaaid. :roll:

Peter van 't Wout
13-08-2007, 11:59
Beetje JAMMER dat ze geen geremasterde versie uitbrengen met beter beeld en geluid......
Zoals o.a. Bambi en De Kleine Zeemeermin,gemiste kans!!!




Maar ga deze toch maar aanschaffen want ik heb ze nog niet,wil de echte CLASSICS ooit compleet hebben!

Frank
13-08-2007, 12:00
Je wordt inderdaad genaaid. Volgens de cover heeft de DVD nu wel Disney's FastPlay, maar dat zal wel niet kloppen als de oude release er in zit. Er is bonusmateriaal beschikbaar om van de release een SE te kunnen maken, maar daarvan is voor Nederlandse release geen gebruik gemaakt.

Maver21
13-08-2007, 12:02
Ik heb deze ook gehaald gister maar idd een beetje jammer dat het precies dezelfde uitgave is. Nou ja ik had hem nog niet dus dat maakt voor mij niet zo veel uit. Ik wil ook mijn classic collectie een keer compleet hebben alleen de Out of Print dvds zijn zo ontzettend duur of je moet geluk hebben dat je ze nog tegenkomt in een winkel zoals blokker of bij een 2e hands dvd winkel waar mensen hun dvds kunne brengen.

Afgelopen weekend nog wel Pinokkio Speciale uitvoering gevonden bij Blokker voor 16 euro, dat zijn leuke dingetjes

Hugo R
13-08-2007, 12:04
Ik zat nog licht te twijfelen of ik deze moest aanschaffen, maar daar ben ik nu wel helemaal van af.

WiCKMaN
14-08-2007, 17:54
Ik heb deze ook gehaald gister
Heb je ook de afbeelding van de oude cover op de disc zelf staan? Want ik vind het nog steeds een vreemd gezicht, de oude cover + oude logo zonder vermelding 'Special Edition'.

dunedain
14-08-2007, 21:49
Mis grote gaten met disney classics, denk dat ik vanaf het begin ga sparen met Blu-Ray discs.