PDA

Bekijk de volledige versie : Wild, The [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
15-08-2007, 15:07
Wild, The

High definition laat elk detail van deze digitale animatiefilm haarscherp zien.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3044)

Marcel Hoeve
15-08-2007, 18:36
Arnold,
Ik heb de normale DVD-uitgave van The Wild en deze onlangs op mijn nieuwe 37-inch HD-ready Panasonic plasma (zitafstand 3 meter) bekeken en ik was toen al enorm onder de indruk van de scherpte, detailrijkdom en kleurweergave. Ik heb mijn twijfels of een BluRay-versie op mijn TV en bij mijn kijkafstand dit nog kan verbeteren. Kun jij aangeven op welke apparatuur (schermformaat, kijkafstand) jij deze BluRay-versie bekeken hebt?

SuperDre
15-08-2007, 19:06
En hier hebben we dan ook de BD seller company.. ofwel disney.. veel mensen willen toch graag disneyfilms hebben..

Maar oh oh oh, waarom zetten ze hier dan nog al die nasynchronisaties op in 2 uitvoeringen? 1 goeie uitvoering is meer dan genoeg voor nasynchronisatie....
Daarentegen, zal ik me er toch niet zo druk over maken of het nu 16bit of 24bit PCM is, ik hoor het verschil toch niet...

Arnold van Oostrum
15-08-2007, 19:44
Arnold,
Ik heb de normale DVD-uitgave van The Wild en deze onlangs op mijn nieuwe 37-inch HD-ready Panasonic plasma (zitafstand 3 meter) bekeken en ik was toen al enorm onder de indruk van de scherpte, detailrijkdom en kleurweergave. Ik heb mijn twijfels of een BluRay-versie op mijn TV en bij mijn kijkafstand dit nog kan verbeteren. Kun jij aangeven op welke apparatuur (schermformaat, kijkafstand) jij deze BluRay-versie bekeken hebt?De DVD is inderdaad ook heel mooi en op jouw 37" HD ready scherm zou ik in dit geval tevreden zijn met de DVD uitgave en niet upgraden. Je zult bij directe vergelijking een verschil kunnen zien, maar bij gewoon kijken op 3 meter zal het verschil niet of nauwelijks zichtbaar zijn.

Harrie van Geleuken
08-10-2007, 13:58
De DVD is inderdaad ook heel mooi en op jouw 37" HD ready scherm zou ik in dit geval tevreden zijn met de DVD uitgave en niet upgraden. Je zult bij directe vergelijking een verschil kunnen zien, maar bij gewoon kijken op 3 meter zal het verschil niet of nauwelijks zichtbaar zijn.

In aansluiting hierop...Ik gebruik een Pioneer plasmascherm 43 inch en mijn vraag is of je dan wèl verschil zal zien of is dit ook minimaal t.o.v. de gewone dvd ?

SuperDre
08-10-2007, 18:37
In aansluiting hierop...Ik gebruik een Pioneer plasmascherm 43 inch en mijn vraag is of je dan wèl verschil zal zien of is dit ook minimaal t.o.v. de gewone dvd ?

het is natuurlijk ook afhankelijk van welke resolutie die 43inch plasma is.. Maar sommige mensen vinden amper verschil, ik persoonlijk vindt het verschil (zeker op de grotere tv's) vergelijkbaar met VHS-dvd (en in mate 4:3 letterbox dvd's vs Anamorphic dvd's)

Harrie van Geleuken
08-10-2007, 20:25
het is natuurlijk ook afhankelijk van welke resolutie die 43inch plasma is.. Maar sommige mensen vinden amper verschil, ik persoonlijk vindt het verschil (zeker op de grotere tv's) vergelijkbaar met VHS-dvd (en in mate 4:3 letterbox dvd's vs Anamorphic dvd's)

Deze plasma speelt het beste met een resolutie van 720p

SuperDre
09-10-2007, 08:22
Deze plasma speelt het beste met een resolutie van 720p

dan is het verschil zeker vergelijkbaar met 4:3 letterbox vs anamorphic..

blraydvd
09-11-2010, 23:25
Prachtig gemaakte animatie door Disney,
Maar daar blijft het dan ook wel een beetje bij :roll:

De enigste leuke momenten zijn met de bij personages,
Zoals de kroks, en de Klipdas (degene met die grappige stem)
En bij de hoofdrollen heeft de koala zo af en toe zijn grappen.
Maar voor de rest zit er weinig inhoud in, ...

Maar zeker een lust voor het oog op je HD scherm (y)


Greets Ferry, ...