PDA

Bekijk de volledige versie : wie weet n adres voor n satelietonvanger incl pvr



natascha
17-08-2007, 17:30
Ik heb n hdd recorder gekocht bij blokker, alles doet prima. Maar ik kan daarmee dus niet naar 1 zender kijken en een andere opnemen. Het blijkt dat je hiervoor een satellietontvanger nodig hebt met pvr/dvr twin tuner. klopt dit?

Zo ja wie weet waar deze evt. 2de hands te koop zijn. voor weinig geld. aangezien ik dus met een hdd recorder zit waar niets mee kan doen! er moet wel een smartcard in kunnen.

bedankt!

natascha
19-08-2007, 18:14
Dat gaat dus niet als je een satellietontvanger hebt!!!!!! Dan neemt hij aleen op waar je op dat moment naar kijkt, verander je van zender dan neemt hij automatisch die andere zender ook op....

Helaas heb ik dit dus ook te laat ontdekt grrrrrrrrr

Mr_Parker
19-08-2007, 19:39
In de meeste wat grotere steden zijn er vaak elektro zaakjes die oa schotels en ontvangers hebben, zij kunnen je vast verder helpen. Mede omdat ik niet weet in welke regio ik moet zoeken voor winkels voor je kan ik je niet preciezer verder helpen, maar ook niet omdat ik er zelf niet al te veel ervaring mee heb.

natascha
20-08-2007, 07:38
Ja, die winkels zijn er wel. Ook in Eindhoven waar ik dus geweest ben, alleen kost daar zo'n apparaat maar liefst 300,=. Dit is dus echt veel te duur voor mij. Daarom ook mijn vraag hier, wie weet zo'n apparaat voor weinig te koop?

Mr_Parker
20-08-2007, 12:32
Ik denk dat je dan eens op sites als marktplaats moet gaan kijken...