PDA

Bekijk de volledige versie : Blood Diamond [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
19-08-2007, 13:29
Blood Diamond

De HD presentatie van deze indrukwekkende film biedt meer extra’s dan de DVD uitgave.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3048)

Werner
19-08-2007, 14:20
Dat is volgens mij de eerste BR waarbij de bonussectie beter voorzien is dan de DVD. Spijtig genoeg is het in het merendeel van de gevallen omgekeerd. :nono: :nono:

Daniël V.
19-08-2007, 15:55
Dat is volgens mij de eerste BR waarbij de bonussectie beter voorzien is dan de DVD. Spijtig genoeg is het in het merendeel van de gevallen omgekeerd. :nono: :nono:
Gewoon bij CD-WOW de R2UK bestellen. Die had ik binnen een week ik huis. Bovendien is Disc 2 Nederlands ondertiteld. Dat maakt het vraagteken waarom de 2-disc niet gewoon ook hier is uitgekomen nog groter...

Arnold van Oostrum
13-10-2007, 00:10
Informatie over de nu ook verkrijgbare HD DVD uitgave van Blood Diamond aan de recensie toegevoegd.


HD DVD
De film Blood Diamond is door Warner ook op HD DVD uitgebracht. De HD DVD heeft hetzelfde VC-1 gecodeerde beeld. Qua geluid mist de HD DVD de ongecomprimeerde PCM 5.1 track, maar heeft als alternatief een hoog resolutie Dolby TrueHD 5.1 audiotrack en een Dolby Digital Plus 5.1 audiotrack. Op het gebied van de extra’s biedt de HD DVD dezelfde extra’s als de BD versie plus nog iets meer. Dit meer is een In-Movie Experience, een extra waarbij je op 20 plaatsen tijdens de film extra uitleg van regisseur Edward Zwick krijgt. Een tweede HD DVD specifiek extra is de HD Connect, waarmee je met een internetverbinding toegang hebt tot kaarten van 12 conflictlanden en je online je mening kunt geven over HD titels van Warner.

Bettina
20-10-2007, 21:17
Erg goede film. Heb hem net op blu-ray gezien! Echt de moeite van het bekijken waard.

DiCaprio speelde echt goed, hij wordt een goed acteur!. O Connely vond ik ook erg goed spelen. Ik herken haar niet terug uit Labyrinth!

Gandalf the funny
14-07-2009, 14:52
net gezien. Een erg goede film met top acteerwerk!
Triest dat veel zaken ook echt zo (zijn ge)gaan....:x
Geweldig beeld en geluid! aanrader!

blraydvd
07-11-2010, 23:04
In 1 zin, Een machtig mooie film van een waargebeurd verhaal!!!
Erg triest dat deze gebeurtenissen hebben plaatsgevonden,
En nog steeds plaats vinden in sommige streken.

De hoofdrollen zijn zeer goed en ingrijpend gespeeld door de acteurs,
Met enkele harde en trieste momenten.
Wat je toch af en toe een traantje laat vloeien onder de gevoelige mensen onder ons :roll:

Het beeld en geluids kwaliteit is ook helemaal perfect!
Zeker het aanschaffen dik waard (y)


Greets Ferry, ...

Richard B.
11-07-2011, 17:40
Ik vond hem matig. Sowieso is het lastig om DiCaprio als "bad guy" te zien, en z'n transitie naar "good guy" is wat dat betreft helemaal niet overtuigend. De film is wat dat betreft erg voorspelbaar en een beetje teveel naar hem toe geschreven.

Visueel is ie trouwens wel erg mooi, en op zich is het helemaal geen slechte film om een keer te zien. Maar qua thematiek vind ik bijv. een vergelijkbare film als The constant gardener vele malen beter.