PDA

Bekijk de volledige versie : Top Gun [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:01
Top Gun [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=52)

Christiaan Sauer
13-06-2002, 15:32
de film zelf is echt geweldig vind ik (heb em nu al weer behoorlijk wat jaartjes niet meer gezien). Maar als ik mijn set heb (wat hopenlijk wel snel is) ga ik em zeker eens huren. Geweldig al die Jets die overkomen.
Nu nog een SE met xtras

EDIT

ok, ik heb em dus gisteren gekocht, en echt geweldige film. Nix te klagen. Maar ik heb de duitse versie, en wat me opviel: je achterkanalen worden gewoon vrijwel niet gebruikt. In totaal misschien in 5 scenes, en die zijn niet allemaal even goed geplaatst tov het beeld. Heb je bv een jet die van rechts naar links komt hoor je hem pas links als die al veel verder naar rechts zit. Heeft iemand anders daar last van?

Niels Thijssen
28-01-2003, 14:47
Top Gun.... je moet er van houden maar is voor mij een "gouwe ouwe" die ik op DVD heb.

Blijft toch genieten van de (zeg maar) 80-er jaren sound en zo, en doet wederom prima voor een filmavondje.

Wat mij betreft had idd. er meer gebruik van de surround mogen zijn, en is hier en daar nog wel wat ruis op te zien maar dat vind ik voor een beetje nostalgie alleen maar goed.

Gabriel B.
15-02-2003, 15:35
Tony Scott op zijn best. Wel best niet teveel bij nadenken.
"He's on my six ! He's on my six ! I can't see him."
Straaljagers kosten een fortuin maar 10 Euro meer betalen voor een achterkijkspiegel is er niet bij. ;)

Philippe
15-02-2003, 16:11
Schitterende 80's actieknaller met een heerlijke soundtrack.

Richard B.
15-02-2003, 22:31
Tony Scott op zijn best. Wel best niet teveel bij nadenken.
"He's on my six ! He's on my six ! I can't see him."
Straaljagers kosten een fortuin maar 10 Euro meer betalen voor een achterkijkspiegel is er niet bij. ;)

Ik weet vrij zeker dat de meeste straaljagers wel degelijk een soort achteruitkijkspiegels hebben. Ik heb ff ge-googled naar plaatjes van de cockpit van de F14 maar wat ik vond bood helaas geen uitsluitsel: http://www.voodoo.cz/tomcat/u/cpt1.gif .

Gabriel B.
21-02-2003, 21:03
Ik heb nooit het einde begrepen :
Waarom nemen de Top Gun-rookies het op tegen de Russen ? Waar zijn in godsnaam alle andere piloten uit het Amerikaanse leger ?

Lex v/d Moolen
21-02-2003, 21:20
Ik heb nooit het einde begrepen :
Waarom nemen de Top Gun-rookies het op tegen de Russen ? Waar zijn in godsnaam alle andere piloten uit het Amerikaanse leger ? In de Perzische Golf ?

Gabriel B.
21-02-2003, 21:31
In de Perzische Golf ?
Ouch, Lex ! Heel (6) !!! :D

Reinier Gunther
22-02-2003, 22:35
Ik denk dat ik deze film al 15 keer gezien heb, echt geweldig.

Ik heb ook de soundtrack cd en die klinkt heerlijk als je zomers 160 over de peage in frankrijk rijdt.

Christiaan Sauer
03-01-2004, 01:39
IK zat net even te kijken naar deze prachtige film (waar blijkbaar niemand naar kijkt als ik het aantal reacties zo eens bekijk (6)).
Daarnet dus even met mijn db meter gekeken: en tijdens de flyby bij de toren: over het geheel VOOR de flyby 75 db, tijdens de flyby kwamen we toch een zeer ruime 88 db. Hoezo subkiller? :mrgreen: