PDA

Bekijk de volledige versie : Oceans Eleven!



Jeroen Klaassen
08-05-2002, 07:37
Eindelijk heb ik em! Oceans Eleven!
Besteld bij Play.com en binnen 8 dagen (zoals gewoonlijk) in huis! Wat schetst mijn verbazing; een kartonnen hoesje! :mad:

Betaal je 16 pond (zo'n € 26,50) en dan krijg je zo'n &%#*-hoesje! Voor de rest is de film natuurlijk top en zit er een leuke commentary track op met Brad Pitt, George Clooney enz. Ook zit er nog een 'making of' op. Ik had al de SVCD-versie van de film, maar wilde de echte DVD hebben, omdat ie zo tof is en toch wel benieuwd was naar de extra's en de Dolby Digital track. (had eerst stereo natuurlijk)

Ik wilde dus eventjes melden dat jullie em beslist moeten aanschaffen! :p

Jeroen

Robert Slegers
08-05-2002, 09:40
Ik wilde dus eventjes melden dat jullie em beslist moeten aanschaffen!


ga JIJ zeggen wat IK moet kopen:D (grapje)


bedankt voor de info
gr. berreke

Gabriël de Rop
08-05-2002, 10:10
Eindelijk heb ik em! Oceans Eleven!
Besteld bij Play.com en binnen 8 dagen (zoals gewoonlijk) in huis! Wat schetst mijn verbazing; een kartonnen hoesje! :mad:


Dat kon je verwachten; DVD is van Warner ==> kartonnen snapper-case. :(

Dave
08-05-2002, 10:15
Ik wacht wel op de Nl release, heb hem in de Bios gezien en vind hem echt goed...

Jeroen Klaassen
08-05-2002, 13:25
Dat kon je verwachten; DVD is van Warner ==> kartonnen snapper-case. :(

Ja, shit man. Was vergeten te kijken of t Warner Bros was! Maar goed, ik had em sowieso wel gekocht! Maar al die DVD's van Warner worden altijd vrij goedkoop en zal Ocean's Eleven als NL-versie goedkoper worden dan de US-versie...

Jeroen

Maarten van Krimpen
30-05-2002, 11:23
Ocean's Eleven?! Klotefilm!!!! De eerste helft van de film heb ik me dood zitten vervelen, de kluiskraak ging wel, maar voor de rest... niet aan te raden. Nee, geef mij maar iets van Jackie Chan, Rush Hour 2 of zo...

Jeroen Klaassen
30-05-2002, 11:27
Ocean's Eleven?! Klotefilm!!!! De eerste helft van de film heb ik me dood zitten vervelen, de kluiskraak ging wel, maar voor de rest... niet aan te raden. Nee, geef mij maar iets van Jackie Chan, Rush Hour 2 of zo...

Ben erg blij dat smaken verschillen!!!! ;)