PDA

Bekijk de volledige versie : DVD accesoires --> Insteekhoesjes?



Patrick van den Hul
30-08-2007, 18:34
Voor mailmydisc en soms ook voor ruilen via het forum, indien overeengekomen om zonder keep case te verzenden, zijn insteekhoesjes erg handig. Bovendien gebruik ik ze graag voor het uitlenen van DVD's. Zo beschadigd de verpakking ook niet en raakt de kast niet leeg.

Heb even gegoogled maar kan niets vinden. Iemand tips voor winkels, al dan niet online, die deze verkopen? Plastic of papier maakt niet uit, het gaat erom dat ze niet beschadigen tijdens verzending.

Monica Frijters
30-08-2007, 18:40
bij de meeste online zaken waar ze de dvd-r's verkopen hebben ze ook die sleeves;-)
bv: http://www.bigdennis.com/product_info.php?products_id=10936&language=nl
of http://www.iwonatec.nl/index.php?cPath=29_32

Patrick van den Hul
30-08-2007, 18:57
Bedankt Monica, maar de eerste rekent rond de 5 euro verzendkosten, de tweede een paar euro verwerkingkosten en 7,50! verzendkosten.

Zijn er ook 'gewone' winkels die dit verkopen? Of wellicht online aanbieders die gratis verzenden naar postkantoor/kiala punt.

Bettina
30-08-2007, 19:54
Ik meen dat ik die laatst bij de media-markt heb zien liggen.




Voor mailmydisc en soms ook voor ruilen via het forum, indien overeengekomen om zonder keep case te verzenden, zijn insteekhoesjes erg handig. Bovendien gebruik ik ze graag voor het uitlenen van DVD's. Zo beschadigd de verpakking ook niet en raakt de kast niet leeg.

Heb even gegoogled maar kan niets vinden. Iemand tips voor winkels, al dan niet online, die deze verkopen? Plastic of papier maakt niet uit, het gaat erom dat ze niet beschadigen tijdens verzending.

vince curtin
30-08-2007, 19:57
Hoi,
Ik heb ze onlangs bij een Dixons filial gekocht,
gr,vince.

Patrick van den Hul
30-08-2007, 22:00
Aha, ik wist niet dat die winkels dit soort dingen verkopen, zal eens kijken binnenkort!

Ludo Keeris
31-08-2007, 19:58
Ik weet niet hoeveel je er wilt hebben, maar BigDennis is erg goedkoop met die sleeves. Als je er twee pakjes van koopt, ben je incl. de 5 euro verzendkosten nog goedkoper uit dan veel 'gewone' winkels (afgezien dan nog van parkeergeld etc). Ik heb een tijdje terug 5 pakjes gekocht bij BigDennis en dan scheelt het erg veel (ik bewaar de meeste van mijn DVD's in zulke sleeves)

Patrick van den Hul
31-08-2007, 20:45
Ik weet niet hoeveel je er wilt hebben, maar BigDennis is erg goedkoop met die sleeves. Als je er twee pakjes van koopt, ben je incl. de 5 euro verzendkosten nog goedkoper uit dan veel 'gewone' winkels (afgezien dan nog van parkeergeld etc). Ik heb een tijdje terug 5 pakjes gekocht bij BigDennis en dan scheelt het erg veel (ik bewaar de meeste van mijn DVD's in zulke sleeves)

Inc. 5 euro verzendkosten nog goedkoper? Lijkt me sterk, tenzij je er 1000 koopt ofzo. Als ik er 200 zou willen (wat al meer is dan ik ooit nodig zal hebben), dan zijn de verzendkosten nog hoger dan de producten zelf.

bosmeneer
31-08-2007, 20:48
Of kijk eens op de markt (je weet wel: met kraampjes!), die zal ze ook wel hebben.
En als je vaste afnemer wordt krijg je vast korting ;)

Ludo Keeris
31-08-2007, 22:13
Inc. 5 euro verzendkosten nog goedkoper? Lijkt me sterk, tenzij je er 1000 koopt ofzo. Als ik er 200 zou willen (wat al meer is dan ik ooit nodig zal hebben), dan zijn de verzendkosten nog hoger dan de producten zelf.

Jawel, in verhouding zijn de verzendkosten hoog, maar de aanschafprijs van de hoesjes is een flink stuk lager dan ergens anders. Ik heb er toen een lang onderzoek naar gedaan. Bij gewone winkels kosten die hoesjes vaak meer dan 5 euro per 100. Dus de totaalprijs komt bij 200 stuks vaak lager uit dan in de winkel bij 200 stuks.

Patrick van den Hul
31-08-2007, 22:40
Jawel, in verhouding zijn de verzendkosten hoog, maar de aanschafprijs van de hoesjes is een flink stuk lager dan ergens anders. Ik heb er toen een lang onderzoek naar gedaan. Bij gewone winkels kosten die hoesjes vaak meer dan 5 euro per 100. Dus de totaalprijs komt bij 200 stuks vaak lager uit dan in de winkel bij 200 stuks.

Je hebt me overtuigd, ik ga ze daar dan maar bestellen... Scheelt weer een zoektocht naar een winkel ze verkoopt en op voorraad heeft.