PDA

Bekijk de volledige versie : The Royal Tenenbaums



Rochan
08-05-2002, 10:23
Dit wordt volgens onderstaand bericht een Criterion editie

Buena Vista have teamed up with Criterion Collection to release what looks to be an excellent package for a very good movie, The Royal Tenenbaums. The movie will be presented with an anamorphically enhanced transfer and will boast both English DD5.1 & DTS5.1 soundtracks.

The extra features, spread over two discs, will include an audio commentary by Director Wes Anderson, a making-of featurette, an art direction & production design featurette, interviews, behind-the-scenes footage, some deleted scenes & outtakes, The Peter Bradley Show excerpt including interviews, some portraits by artist Albert Maysles, some trailers and a collectable multi-panel booklet.

The release date is set to be July 9th and the SRP will be $29.95.
Buena Vista have teamed up with Criterion Collection to release what looks to be an excellent package for a very good movie, The Royal Tenenbaums. The movie will be presented with an anamorphically enhanced transfer and will boast both English DD5.1 & DTS5.1 soundtracks.

The extra features, spread over two discs, will include an audio commentary by Director Wes Anderson, a making-of featurette, an art direction & production design featurette, interviews, behind-the-scenes footage, some deleted scenes & outtakes, The Peter Bradley Show excerpt including interviews, some portraits by artist Albert Maysles, some trailers and a collectable multi-panel booklet.

The release date is set to be July 9th and the SRP will be $29.95.
:cool:

Bron www.dvddebate.com

Rochan
09-05-2002, 09:42
En zo gaat de verpakking/cover eruit zien. See attachment.

Bron www.ign.com.

:cool:

F. Philipsen
09-05-2002, 20:00
die dvd-cover heeft wel wat, iets artistieks misschien, lijkt op zich wel een beetje op die van rushmore (tevens criterion).

Pepijn Wildbret
09-05-2002, 20:15
Misschien domme vraag, maar is wordt dit een regio 2 uitgave? En zo niet, komt er ook een regio 2 SE?

Rochan
09-05-2002, 20:27
Misschien domme vraag, maar is wordt dit een regio 2 uitgave? En zo niet, komt er ook een regio 2 SE?

Nee het is de Regio 1 uitgave. Ik weet niet eens of er uberhaupt Criterion edities van films in R2 uitkomen.:confused:

Marco
09-05-2002, 21:40
En zo niet, komt er ook een regio 2 SE? Is mogelijk. Maar voorlopig niet. Sommige Buena Vista Criterions zijn/worden alsnog hier uitgebracht door Buena Vista zelf. Te weten Armageddon en The Rock.

Mogelijkheid 2: Videofilm express is ook een mogelijkheid, aangezien hun een deal met Criterion hebben gemaakt om een aantal Criterion DVD's uit te brengen. Maar de kans is groter dat het Buena Vista HE gaat worden.

boudewijn
09-05-2002, 22:05
ik ga die film alleen al kopen omdat ik zo'n hoes in mijn collectie wil. de film nog steeds niet gezien trouwens, wel veel goede verhalen gehoord.

F. Philipsen
11-05-2002, 15:58
Do the right thing van Spike Lee heeft volgens mij ook alle features die de criterion edition bevat. Ik weet verder niet welke maatschappij deze heeft uitgebracht.

Rochan
04-07-2002, 21:49
Op onderstaande link wordt de Critertion 2 disc versie van de film besproken aangevuld met screen shots.

Bron www.ign.com
:cool:
Royal Tennenbaums (http://dvd.ign.com/articles/363/363970p1.html)

JayLunar
04-07-2002, 22:20
Ik wil 'm misschien kopen. Zal ik 'm kopen? :rolleyes: :o :confused:

Rochan
04-07-2002, 22:33
Ik wil 'm misschien kopen. Zal ik 'm kopen? :rolleyes: :o :confused:

Wat ik er van gelezen heb wil deze uitgave wil hebben, dus ik ga het zeker kopen:cool: :cool: :D :cool:

JayLunar
05-07-2002, 11:19
De DVD ziet er zo (http://www.dvdshrine.com/previews/show.shtml?id=327) uit :)

Rochan
05-07-2002, 11:30
De DVD ziet er zo (http://www.dvdshrine.com/previews/show.shtml?id=327) uit :)

Echt Coool . een lust voor het oog. Ik ga hem gelijk bestellen:cool: :D

Matt D
09-07-2002, 14:12
ik ga deze ook deze avond bestelen, ziet er helemaal in orde uit

Serge
09-07-2002, 20:42
Had hem vorige week al besteld. Als alles goed gaat, heb ik hem deze week.

Rochan
09-07-2002, 22:49
Had hem vorige week al besteld. Als alles goed gaat, heb ik hem deze week.

Geld voor mij hetzelfde:cool: :D :cool:

Matt D
16-07-2002, 12:48
heb gisteren deze dvd ontvangen, ziet er wel dik in orde uit op eerste zicht, meer commentaar als ik film en extra's heb doorworsteld

Serge
16-07-2002, 15:06
Had hem vorige week al besteld. Als alles goed gaat, heb ik hem deze week.

We zijn nu een week verder en nog steeds is de dvd niet verstuurd bij DVD Boxoffice. Bizar. Eens een mailtje sturen zie...

Rochan
16-07-2002, 15:18
We zijn nu een week verder en nog steeds is de dvd niet verstuurd bij DVD Boxoffice. Bizar. Eens een mailtje sturen zie...

Ik wilde die van mij afgelopen zaterdag ophalen, bleek de winkel dicht te zijn wegens vakantie, moet ik nou tot 8 augustus wachten:mad: :( :mad:

JayLunar
16-07-2002, 15:49
Mijn exemplaar is vandaag binnengekomen. Ik had 'm bij DVDsoon besteld :)

Reinbo
20-07-2002, 08:23
Ik heb hem gisteren bekeken en was verbijsterd over de slechte beeldkwaliteit. Digital Edge Enhancement waar een dvd uit 1998 jaloers op zou zijn. het leek wel of ik drie dubbel zat. Heel raar dat Criterion zoiets uitbrengt. Ik zal ze er een mailtje over sturen.

mijn dvd collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Reinbo)

Rochan
20-07-2002, 09:11
Ik heb hem gisteren bekeken en was verbijsterd over de slechte beeldkwaliteit. Digital Edge Enhancement waar een dvd uit 1998 jaloers op zou zijn. het leek wel of ik drie dubbel zat. Heel raar dat Criterion zoiets uitbrengt. Ik zal ze er een mailtje over sturen.

Wat raar, als ik op de recensie afgaat op de verschillende sites, dan is het beeldkwaliteit goed. Ik heb het zelf nog niet gezien (moet hem nog binnenkrijgen). Ik hoop niet dat het zo is:confused:

Jeroen Titulaer
25-07-2002, 14:58
Heb inmiddels de dvd ook bij mij in de kast staan....

Inderdaad had ik meer verwacht van de beeldkwaliteit van deze
Criterion disc.....

Groeten,

Jeroen.

Rogier Burghout
26-07-2002, 14:10
Ik heb hem gisteren bekeken en was verbijsterd over de slechte beeldkwaliteit. Digital Edge Enhancement waar een dvd uit 1998 jaloers op zou zijn. het leek wel of ik drie dubbel zat. Heel raar dat Criterion zoiets uitbrengt. Ik zal ze er een mailtje over sturen.

mijn dvd collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Reinbo)

en, al een mailtje terug gehad?

Rochan
13-08-2002, 21:05
Heb vandaag eindelijk de film in mijn bezit. De dvdverpakking is al een lust voor het oog:D Nou maar hopen dat de film niet zal tegenvallen, maar dat zal wel niet want een van actrices speelt in de film:D En dit is mijn eerste Criterion versie, dus zo kritisch zal ik niet over het kwaliteit van het beeld zijn:rolleyes:

Matt D
14-08-2002, 00:22
heb de dvd ook in mijn bezit, nog nt bekeken, moest het beeld tegenvallen dan is het toch maar mooi bewijs dat criterion (ten onrechte?) suf gehypet is

Matt D
27-10-2002, 20:23
paar maanden later sinds mijn vorige post in deze topic en ik ben er eindelijk toe gekomen om deze dvd te bekijken : en ja hoor het beeld suckt dus volledig, een echte schande , het beeld is één en al geflikker (aliasing) criterion topkwalteit? niet dus :(

Tim Weisselberger
27-10-2002, 20:32
hier is ie ook binnengekomen... moet zeggen dat de cover veel weg heeft van een kinderboek... aaah jeugdsentiment.

Richard B.
29-10-2002, 12:34
paar maanden later sinds mijn vorige post in deze topic en ik ben er eindelijk toe gekomen om deze dvd te bekijken : en ja hoor het beeld suckt dus volledig, een echte schande , het beeld is één en al geflikker (aliasing) criterion topkwalteit? niet dus :(

Vaag zeg. Lijkt wel een beetje op dat verhaal van die R1 versie van Reservoir Dogs die ook al zulk vreemd beeld had. Is dit een nieuwe trend ofzo? Of lopen er in de VS een paar beeld-enhancement-technici rond die een brilletje nodig hebben? ;)

Rogier Burghout
29-10-2002, 13:23
Heb em al gekeken maar geen enkel probleem met het beeld. Verder vond ik de film wel humor, lekker zwart allemaal. Hackman speelt echt meesterlijk! :D

Matt D
29-10-2002, 13:55
Heb em al gekeken maar geen enkel probleem met het beeld. Verder vond ik de film wel humor, lekker zwart allemaal. Hackman speelt echt meesterlijk! :D

geen enkel probleem met het beeld???? uhm je kan er toch moeilijk naast kijken dat het beeld echt vol zit van flikkerende beeldvlakken, strange dat je er geen last van had

Rochan
29-10-2002, 15:09
geen enkel probleem met het beeld???? uhm je kan er toch moeilijk naast kijken dat het beeld echt vol zit van flikkerende beeldvlakken, strange dat je er geen last van had

Ik had er ook geen last van Matthias. Vond wel dat de kleuren niet zo helder waren, maar denk dat het wel een beetje bij de film past.:rolleyes:

JeroenDeluxe
15-11-2002, 18:13
die beeldlijnen vielen mij ook al op, maar ik dacht dat het te maken had met het NTSC-formaat...