PDA

Bekijk de volledige versie : Bound



Jeroen Groot
08-05-2002, 13:16
Volgens mijn informatie vandaag gereleased: Bound (de debuutfilms van The Wachowski Brothers, beter bekend als de regisseurs van The Matrix).

Heeft iemand hem al zien liggen in de winkels?
En voor welke prijs?
Heeft ie nou DTS of niet (zou eerst wel zo zijn, maar zag laatst dat ie geen DTS zou krijgen)?

Renzo Verschoor
10-05-2002, 01:19
Volgens mijn informatie vandaag gereleased: Bound (de debuutfilms van The Wachowski Brothers, beter bekend als de regisseurs van The Matrix).

Heeft iemand hem al zien liggen in de winkels?
En voor welke prijs?
Heeft ie nou DTS of niet (zou eerst wel zo zijn, maar zag laatst dat ie geen DTS zou krijgen)?

Dit wil ik eigenlijk ook wel weten, zat gisteren the Matrix Revisited te kijken en ik ben nu wel benieuwd.

Edit: FRS heeft hem 2x.
Import 12 euro
Gewoon 20 euro (met skyradio actie 15).

Bij de gewone staat geen info.

R. Schaap
10-05-2002, 01:20
HEBBEN HEBBEN HEBBEN

Ik heb alleen geen info verder, dus mijn bijdrage aan deze thread blijft bij iets onzinnigs.

Jeroen Groot
10-05-2002, 08:45
Dit wil ik eigenlijk ook wel weten, zat gisteren the Matrix Revisited te kijken en ik ben nu wel benieuwd.

Edit: FRS heeft hem 2x.
Import 12 euro
Gewoon 20 euro (met skyradio actie 15).

Bij de gewone staat geen info.
Echt waar? Hij is net uit! Dat zou goed nieuws zijn. Jammer dat er zo weinig info staat bij de FRS.

:( :mad: Je krijgt er dus geen 25% korting op

R. Schaap
10-05-2002, 10:50
www.bseendvd.nl 21,55 euro

Renzo Verschoor
10-05-2002, 11:38
Echt waar? Hij is net uit! Dat zou goed nieuws zijn. Jammer dat er zo weinig info staat bij de FRS.

:( :mad: Je krijgt er dus geen 25% korting op

Ik heb alleen snel gezocht op de site van FRS. Toen gaf hij hem 2 keer aan.

Maar ik weet trouwens niet of hij in de database van Skyradio staat.

PS. Je kon hem wel bestellen.

Luchtgordijn Bogey
10-05-2002, 21:36
MM Rdam Alexander - EUR 23.99 - vr 10-5

Wat details over deze uitvoering:
- 4:3 (!) geschikt voor alle beeldformaten. Ik zag geen opmerking over aspect ratio, dus is vermoedelijk pan/scan
- dolby surround (!)
Verder geen extra's

Een uitgave voor de toch weer behoorlijk kwakkelende RCV. De uitgave en verpakking deed me een beetje denken aan "Boondock Saints". Laatsgenoemde is ook dolby surround, ook zonder extra's maar nog wel (niet-anamorphic) widescreen, en lag bij introductie bij MediaMarkten voor een vergelijkbare (in mijn ogen hoge, gezien het normale prijspeil van RCV en het gebodene) prijs.

Alsof er een soort sub-divisie van RCV bestaat die extra slechte uitvoeringen voor te hoge prijzen uitbrengt.

Ik vond de film (een tijdje geleden op tv) overigens behoorlijk geslaagd. Ik zou echter even over de grens gaan shoppen voor een betere versie, want in Nederland zullen we wel weer met deze 'troepversie' opgescheept zitten de komende tijd.

Ernest Hamstra
27-09-2002, 09:12
De enige echte goede versie (1.85:1 Anamorphic Widescreen, Dolby Digital 5.1, Audiocommentaar van de Wachowski Brothers en de cast) is nu bij Play (http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=4881) te koop voor £ 7.99 (was £ 14.99). Dat is ca. € 12,50 inclusief verzenden.

Het ontbreekt bij deze versie overigens aan Nederlandse Ondertiteling, maar die lever ik graag in voor de overige specificaties...
(De RCV-release heeft 4:3 Pan & Scan, Dolby Digital 2.0 en géén extra's)

Klik hier (http://www.dvdtimes.co.uk/reviews/region2/bound.html) voor een review van dit meesterwerkje.

nomore
31-03-2003, 22:10
£14.99 Delivered bij www.play.com, R2, Widescreen 1.85:1 Anamorphic, English - Dolby Digital (5.1)
Special Features : Original Theatrical Trailers Cast and crew biographies
Director's and Actors' Audio Commentary Production Featurette Interactive Menu Scene Access



€14,99 bij FRS, staan alleen geen specs bij :(

pavko
01-04-2003, 22:47
ik wacht wel tot ik hem weer voor £ 7,99 kan kopen bij Play of een van diens collega's op het internet. De Nederlandse RCV-poging komt er bij mij niet in. Hoe eerder RCV failliet is, hoe liever. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een goede versie (US/UK) te voorzien van een NL-hoesje en ondertitels? Zij raken daarbij echter heel vaak 4 geluidsporen kwijt en bijna 50% van het beeld. Je zou het haast diefstal noemen.


:evil:

JaapM
07-09-2003, 18:33
£5,99 bij play

Caledonians
10-04-2005, 12:35
Bol.com: € 12,99
BseenDVD: € 21,55
DVD Outlet: € 21,49
DVDzone2: € 19,99
Free Record Shop: € 9,99
Proxis: € 13,79
Ro-Disc: € 9,99
Van Leest: € 9,99