PDA

Bekijk de volledige versie : Resident Evil S.E.



Rochan
08-05-2002, 18:33
Voo diegenen die niet kunnen wachten tot het hier gereleast wordt (moet volgens mij hier nog in de bioscoop komen). 30 Juli verschijnt R.E. in de States. Heb een tijdje geleden de trailer van de de film gezien en het zag er wel goed uit.

Resident Evil
The zombies are storming DVD this July, here's the release date and package art!

May 06, 2002 - Columbia TriStar just announced Resident Evil for release on July 30, and the disc will be a full special edition packed with commentary, featurettes, and more.

More elaborate details on the special features are still on the way, but the DVD will sport anamorphic video and a Dolby Digital 5.1 soundtrack (no DTS) for a MSRP of $27.95. Also, the DVD will apparently only be the theatrical cut (not the rumored Director's cut) as the running time of the disc is the same 101 minutes as the original theatrical version.
Bron www.ign.com.
See attachment voor de cover (Is nog zwart wit)

:cool:

Dennis Veldhuizen
08-05-2002, 19:30
yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, yes, !!!!! :D:D:D

Nathan Strik
08-05-2002, 22:40
Geweldige zombiefilm... deze ga ik bijna zeker kopen!!! :D :D

YEAH!!!!!

Marco
08-05-2002, 23:13
30 Juli, das heel leuk. Want de film wordt 1 Aug (onder voorbehoud) in de de Nederlandse bioscopen verwachten. Dus kan je nagaan hoe lang je moet wachten op de NL DVD versie.

Rochan
09-05-2002, 09:44
En zo ziet de cover er in kleure eruit. Is wel mooi hoor: See attachment.

Bron www.dvdfile.com


:cool:

Roland
09-05-2002, 11:29
Volgens mij wordt dit de officiele hoes:


http://www.dvdexpress.com/product_movies.asp?type=Movie&PRODUCTNUMBER=40223

Dennis Veldhuizen
09-05-2002, 11:37
En zo ziet de cover er in kleure eruit. Is wel mooi hoor: See attachment.

Bron www.dvdfile.com


:cool:

vet! :D

Dennis Veldhuizen
09-05-2002, 11:38
Volgens mij wordt dit de officiele hoes:


http://www.dvdexpress.com/product_movies.asp?type=Movie&PRODUCTNUMBER=40223

dat is de bioscoop poster :)

John Sital
09-05-2002, 11:59
Ik heb deze film laatst gezien, valt enorm tegen, slap verhaal, slappe dialogen en het budget voor actiescenes was zeker op want er was haast geen actie/vechtscene te bekennen en als ze er al waren dan was het binnen 2 tot 3 minuten weer afgelopen,wel aardige special effects maar zeker niet de moeite waard om te kopen, beter huren dan deze overhypte film te kopen, maar dat is mijn mening. Laat blade 2 maar op r1 komen...

Dadaveke
09-05-2002, 15:06
Ik moet Resident Evil echt wel hebben . Super vette film.Heb hem laatst gedownload en moet hem dus zeker hebben

Roland
09-05-2002, 15:09
dat is de bioscoop poster :)

Dit is de internationale film poster:

http://www.movieposter.com/cgi-bin/viewPIDn.pl?pid=A70-15864

Deathnote
09-05-2002, 15:31
Ik ga m toch ook lekker kopen hoor :P
Ik had hem een tijdje geleden al gedownload :o en de film viel me 100% mee.
hebbuh hebbuh hebbuh al is het alleen maar om Milla :D

Franklin
23-05-2002, 18:40
Ik heb deze film laatst gezien, valt enorm tegen, slap verhaal, slappe dialogen en het budget voor actiescenes was zeker op want er was haast geen actie/vechtscene te bekennen en als ze er al waren dan was het binnen 2 tot 3 minuten weer afgelopen,wel aardige special effects maar zeker niet de moeite waard om te kopen, beter huren dan deze overhypte film te kopen, maar dat is mijn mening. Laat blade 2 maar op r1 komen...

Ben het helaas met je eens. Inderdaad slap verhaal. Special effects ook niet erg heftig. Blade 2 heb ik inmiddels op vcd en wil deze 100% op dvd hebben. De eerst Blade fantastisch, maar Blade 2 veel heftiger.

Rob P.
23-05-2002, 20:47
dat is de bioscoop poster :)

Feitje: Ontworpen door een fan, hoofdprijs van de prijsvraag was dat deze poster echt in de VS gebruikt zou worden..

Dennis Veldhuizen
23-05-2002, 21:24
Feitje: Ontworpen door een fan, hoofdprijs van de prijsvraag was dat deze poster echt in de VS gebruikt zou worden..

I know en die gast heeft vette geldsom voor gehad :)

Marco
11-07-2002, 23:15
In DVDland is dit niet de 1e keer dat er later alsnog andere S.E.('s) van dezelfde film wordt uitgebracht. Zo ook met Resident Evil. En aangezien deze film is/wordt uitgebracht door Columbia Tri Star, dan denk ik dat er wel iets meer aan zit te komen.

Paul Anderson in gesprek met Empire Online (http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?4018) over Resident Evil 2 en natuurlijk over de aankomde DVD('s)

But a more imminent treat for Resident Evil fans is the DVD release, which should contain more than enough goodies to keep viewers entertained. “There was a different ending to start with,” says Anderson, “so that’ll be on the disc. There’ll be a lot of additional commentary, a lot of documentary stuff on the visual effects. We did a special feature where I got together with Marilyn Manson and we talk about scoring the movie, which is an additional shoot that we did, so there’ll be a tonne of stuff. In America they’re doing two versions, the first version is the regular movie with director’s commentary and trailers and stuff like that but then later in the year there’s going to be a special, special edition with… well there’s so much stuff it’ll be on two DVDs.”

Ik heb Resident Evil gecanceld en wacht af op de 2 disk versie :)

geoffrey3001
01-08-2002, 13:00
Ik heb hem gisteren ontvangen, maar nog niet gekeken (moet eigenlijk nog eerst 15 andere films bekijken die ik ook heb ontvangen en nog niet heb gezien :-)). Wel ongelofelijk dat je hem al zo snel kan krijgen op regio 1. Eergisteren 51st state gezien en daar was ook nog een trailer van Resident Evil, die hier pas in het najaar gaat draaien. Lang leve de online dvd stores :-).

geoffrey3001
01-08-2002, 13:05
Originally posted by Marco
Ik heb Resident Evil gecanceld en wacht af op de 2 disk versie :)

Waar heb jij gelezen over de 2 disk versie? Ik kan hier niets over vinden. De versie die ik heb ontvangen (via Play.com) is 1 disk, maar de extra's zitten er wel allemaal bij.

Gerrit
01-08-2002, 13:15
Waar heb jij gelezen over de 2 disk versie? Ik kan hier niets over vinden. De versie die ik heb ontvangen (via Play.com) is 1 disk, maar de extra's zitten er wel allemaal bij.

Op Empire Online (http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?4018)

Je had trouwens ook de zoek-functie kunnen gebruiken:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9084&highlight=resident+evil

geoffrey3001
01-08-2002, 14:32
Ik zie het. Zat te slapen kennelijk :D Het zal mij toch benieuwen wat er allemaal nog meer op komt te staan. De 1 dvd versie heeft toch ook al aardig wat. Maar goed, als het echt de moeite waard is, dan kan ik hem vast nog wel aan iemand verkopen via e-bay :)

Deathnote
15-08-2002, 11:14
Keb m eindelijk binnen :D
Wauwie wat een beeld en geluid zeg.
Ik heb net ff 5 minuten zitten kijken.
Ik had al in diverse reviews gelezen dat het een mooi beeldje was en ook nog aardig klonk maar dit had ik niet verwacht :)

al met al zeer tevreden met mijn aankoop. Nu dan maar een maandje wachten totdat ik m echt in de bios kan zien :P

Jeroen Driessen
15-08-2002, 11:24
Ik zie het. Zat te slapen kennelijk :D Het zal mij toch benieuwen wat er allemaal nog meer op komt te staan.Gaat het hier niet over een DC en nog meer extra's?? Ik wacht ook op deze, want ben erg benieuwd naar deze film en de soundtrack van Marilyn Manson...

Dave
23-09-2002, 07:12
Is er ook al iets bekend over de nderlandse release?

Wie hem releast
Wanneer
en een SE versie net als de States?

Marco
08-10-2002, 21:12
Columbia heeft bekend gemaakt dat er een Superbit versie van Resident Evil komt. Dat houdt dus in dat een DTS track erop komt te staan. Releasdatum 17 december.

Ik vermoed dat de beruchte S.E. waar Empire Online en Paul Anderson (http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?4018) het over hadden in de ijskast is gezet :(

Voor de goede orde, ik heb het over de 2 disc versie en niet de Superbit versie. Uit het laaste stukje van Empire Online (http://www.empireonline.co.uk/news/news.asp?4018): "In America they’re doing two versions, the first version is the regular movie with director’s commentary and trailers and stuff like that but then later in the year there’s going to be a special, special edition with… well there’s so much stuff it’ll be on two DVDs"

Misschien dat de 2 disc S.E. komt in de tijd dat Resident Evil: Nemesis in de (US) bioscopen is uitgebracht. Maar dan praat ik wel over zomer 2003.

Charley Baak
22-10-2002, 13:00
Heb hem alweer een tijdje binnen.
Erg vermakelijk, zeker met wat vrienden en wat knabbels.

badtzje
03-05-2003, 21:14
Is er nou een verschil tussen de 1-disc regio 1 versie en de 2-disc regio 2 NL versie (die hier bij de recensies staat)? :confused:

Alexander V
04-05-2003, 10:15
De R2NL heeft in ieder geval een DTS track, maar of die (veel) beter is als de R1 DD track weet ik niet. Ik weet wel dat de DTS op de R1 superbit geen hoorbaar verschil heeft bij mij tov de DD track op de standaard R1.

Marco
04-05-2003, 14:01
De R2NL heeft in ieder geval een DTS track, maar of die (veel) beter is als de R1 DD track weet ik niet. Ik weet wel dat de DTS op de R1 superbit geen hoorbaar verschil heeft bij mij tov de DD track op de standaard R1.Denk het wel. Het verschil is iig met de bitrates groot ;) De R2 NL DTS track heeft een full bitrate van 1509 kb/s.

Niels Simons
04-05-2003, 14:03
ik heb zowel de regio1 als de regio2 gehad,en DTS vond ik toch wel iets mooier...
op de een of andere manier nog meer in de film gezogen.

maar,de regio1 is weer veel goedkoper...

voor zover ik had gezien geen verschil in de extra's.

mazzel,niels

badtzje
04-05-2003, 14:13
Ok

Dank jullie wel. Inderdaad is de R1 versie veel goedkoper, ik denk dat ik maar voor die ga. :D

Ash
05-05-2003, 17:46
De R2 NL heeft tevens nog een paar kleine extra's extra, namelijk een B-Roll en wat korte Cast & Crew Interviews.