PDA

Bekijk de volledige versie : combinatie



sjoerd2009
04-09-2007, 22:23
Ook ik ben maar gestopt met reviews lezen, werd er even helemaal gek van.

De keuze is of gaat worden de Denon 2808 als deze uit komt, de speakers gaan worden Mordaunt Short, ik ben gaan luisteren in 4 studies en deze combinatie vond ik het mooist, ook het design vond ik mooi.
heet iemand ervaring met deze combinatie? zo ja en hoe ervaarde jullie het geluid?


oja wat zijn goed luidspreker kabels? van hul c122?

Alexander D
05-09-2007, 09:34
Sjoerd,

Het gaat erom dat jij het een mooie combinatie vindt. Het zijn in ieder geval allebei kwalitatief goede merken.

Veel mensen vinden Marantz met Mordaunt Short mooier maar dat is helemaal persoonlijk.

Edgar Smit
06-09-2007, 15:06
Sjoerd, als jij het het mooist vind klinken, dan heb je van ons toch geen bevestiging nodig? Jij moet er naar luisteren, wij niet en het is jouw geld niet ons geld. Dus als jij die combinatie het mooist vind, dan moet je die gewoon kopen en ervan genieten en je niet gek laten maken dat het allemaal ngo beter en mooier zou kunnen etc etc.

Van den hul maak tgoede kabels, net als QED, Nordost en nog veel meer merken. Begin gewoon met een relatief eenvoduige maar goede kabel die je je kunt permitteren.

Gerco Stuivenberg
06-09-2007, 22:41
Goede combi.(y)
Die twee kunnen mekaar goed aanvullen.

De kabel die je wilt gebruiken, kun je denk ik beter kiezen wanneer je de set thuis al een tijd in gebruik hebt. Dit beschouw je dan als een "upgrade".

Wanneer je eerst een goedkopere kabel gebruikt met bvb. 2,5mm2 aders, zou je kunnen horen of er nog problemen zijn met de weergave in de luisterruimte bij jou thuis. Middels de "upgrade" zou je deze dan kunnen beperken.;)