PDA

Bekijk de volledige versie : Live Free or Die Hard - UNRATED!!!



Cinemaniac
05-09-2007, 18:02
Fox Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Live Free or Die Hard on 20th November 2007. Bruce Willis returns as wise-cracking super-cop Detective John McClane in the fourth instalment of the Die Hard series which is helmed by director Len Wiseman (Underworld). Justin Long, Timothy Olyphant, Cliff Curtis, Maggie Q and Mary Elizabeth Winstead also star.

The film will be available in both PG13 Full Screen and Unrated Widescreen single-disc editions ($29.98 SRP each) as well as a Two-Disc Unrated Edition ($34.98 SRP). Features are detailed below…

Single-Disc editions…

English DD5.1 Surround
French and Spanish Dolby Surround
English, French and Spanish subtitles
Commentary by Bruce Willis, Director Len Wiseman and Editor Nicolas De Toth
Music Video - “Die Hard” by Guyz Nite
Behind-the-Scenes with Guyz Nite
Two-Disc Unrated Edition…

English DD5.1 Surround
French and Spanish Dolby Surround
English, French and Spanish subtitles
Commentary by Bruce Willis, Director Len Wiseman and Editor Nicolas De Toth
Music Video - “Die Hard” by Guyz Nite
Behind-the-Scenes with Guyz Nite
Analog Hero in a Digital World: Making of Live Free or Die Hard documentary
”Prelude”
“Casting and Characters”
“Attack of the Franchise”
“Texture and Tone”
“Unimaginable Feats”
“The World of D.I.”
“The Cutting Room”
“Sound and Fury”
“Eye Candy”
“Symphonic Boom”
Yippee-Ki-Yay Mother F*****! - One-on-One Conversation with Bruce Willis & Kevin Smith (23 minutes)
Fox Movie Channel Presents Fox Legacy
Theatrical trailer
The film will also be available on Blu-ray Disc (http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=65814).

http://img504.imageshack.us/img504/4343/protectedimage5pv3.jpg

Daniël V.
05-09-2007, 19:38
Juist!!! :D Deze film hoort niet PG-13 te zijn. Het is Die Hard, GVD. :-P Nu maar hopen op een R2 release.

Chris W
05-09-2007, 21:25
Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film. Voor de rest weinig hoop op verbeteringen. Of FOX moet ala AVP digitaal bloed gaan toevoegen dat er dus totaal niet uit ziet en juist meer stoort dan dat het iets verbeterd

Daniël V.
06-09-2007, 11:58
Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film. Voor de rest weinig hoop op verbeteringen. Of FOX moet ala AVP digitaal bloed gaan toevoegen dat er dus totaal niet uit ziet en juist meer stoort dan dat het iets verbeterd
Er werd ook aardig wat "shit" en "damn it" gezegd, waar gewoon royaal het F-woord geschreeuwd hoort te worden. Daarnaast heb je nog de regel bij PG-13 dat je moet laten zien dat een bad guy niet dood is, maar veilig op de grond land. Hopelijk worden hier een paar zaken toegevoegd waaruit blijkt dat McClane niet op de A-Team-tour gaat. :wink: Ik vond het een hele goede actiefilm, lekker old-skool, zoals je ze tegenwoordig niet meer tegenkomt, maar die puntjes vielen me wel op. Vooral omdat er van tevoren al zo vaak over bericht was.
Het zou me niks verbazen als Bruce Willis en regisseur Len Wiseman hierop hebben geanticipeerd bij het maken van de film, en voor de DVD een fullblooded Die Hard 4.0 voor kunnen schotelen. Zoals het hoort in deze franchise.

TheGodfather
09-09-2007, 19:02
Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film.
Daarmee ben ik al tevreden :twisted:

Cinemaniac
25-09-2007, 16:50
De 2-Disc versie:

http://img514.imageshack.us/img514/7523/livefreeordiehard2discrks3.jpg

Ralfers
25-09-2007, 22:39
wow, dat vind ik nou een hele goeie cover :o

de 8-disc quadrilogy die op EzyDVD staat ziet er trouwens ook erg leuk uit :roll:

Lorre
26-09-2007, 07:23
Idd, die 2 disc cover is af. (y)

Lagomorph
26-09-2007, 08:45
$29.98?!?
$34.98?!?

Is de dollar nou gewoon zo weinig waard of zijn dvd's gewoon zo duur in Amerika? :shock:

DanielC
27-09-2007, 10:07
$29.98?!?
$34.98?!?

Is de dollar nou gewoon zo weinig waard of zijn dvd's gewoon zo duur in Amerika? :shock:

dvd's zijn duur in Amerika... ik schrok ervan toen ik in New York kwam...

Rogier Burghout
27-09-2007, 10:14
Mooie cover idd, maar de auto landt niet onder de helicopter maar er toch echt pal bovenop....Maar goed, was deze versie ook niet met een DTS track? Hoort ook in de dvd reeks natuurlijk...

Lagomorph
30-09-2007, 01:27
Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film.


Er werd ook aardig wat "shit" en "damn it" gezegd, waar gewoon royaal het F-woord geschreeuwd hoort te worden. Daarnaast heb je nog de regel bij PG-13 dat je moet laten zien dat een bad guy niet dood is, maar veilig op de grond land. Hopelijk worden hier een paar zaken toegevoegd waaruit blijkt dat McClane niet op de A-Team-tour gaat.

Kregen wij in Nederland niet sowieso al de Unrated editie in de bios?
Ik had het er laatst met een vriend van mij over die de film heeft gezien, en hem is geeneen van die veranderingen opgevallen.

TheGodfather
03-10-2007, 20:08
Vind de cover van de 1 disc eigenlijk cooler :D

Ralfers
03-10-2007, 22:44
Vind de cover van de 1 disc eigenlijk cooler :D

maar dat geeft niet, daar kun jij ook niks aan doen :twisted:

(grapje ofcourse :roll: )

TheGodfather
04-10-2007, 16:30
maar dat geeft niet, daar kun jij ook niks aan doen :twisted:

(grapje ofcourse :roll: )
:mrgreen:

Daniël V.
04-10-2007, 16:55
Kregen wij in Nederland niet sowieso al de Unrated editie in de bios?
Ik had het er laatst met een vriend van mij over die de film heeft gezien, en hem is geeneen van die veranderingen opgevallen.
Als ik er van tevoren niks over had gelezen was het mij denk ik ook niet opgevallen. Onwetendheid is zalig zullen we maar zeggen. Zeker vergeleken met de vorige drie Die Hard's wordt in deze 4e wel erg op het taalgebruik gelet. + die regel van de bad guys die het overleven of off-screen sterven. Dat viel mij heel erg op toen ik hem in de bios zag.

Zeer rated PG-13 dus. ;) Niet dat het mijn pret drukte. Nog steeds een vette actiefilm. 8-) Ik vond het alleen wat uit de toon met de rest van de serie.