PDA

Bekijk de volledige versie : Crew Request



Anonymous
09-05-2002, 09:26
Hallo Allemaal.. Hier is Edwin :D:D

Even een vraagje: Wanneer kan ik weer gewoon onder mijn eigen naam posten ??

Even ter opfrissing: Ik werd geblocked door de activiteiten van een van mijn "forum medewerkers".. Die heeft zijn excuses aangeboden, en kon weer posten..

Inmiddels bestaat het andere forum niet eens meer, en heb ik enige tijd geleden een email met mijn excuses gestuurd naar Eric, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen, en kan ook nog steeds niet posten ??

Dus bij deze nog even in het openbaar :D

Mijn excuses voor de ophef en de ongeregeldheden die mede door mijn toedoen enkele weken geleden het dvd.nl forum troffen.
Mijn vriendelijke verzoek om mij een tweede kans te geven, en het verleden te laten rusten, door mijn account weer op active te zetten..

Groeten
Edwin vd Zwaard

Alex Bel-Gy-Bel
09-05-2002, 09:34
Dag Edwin, ik hoop dat het lukt.;)

Succes!!!

Jaded
09-05-2002, 12:12
Even vermelden dat het andere forum niet meer bestaat omdat er technische problemen waren, dus niet wegens leegloop of desinteresse.

Nathan Strik
09-05-2002, 12:23
Wat mij betreft ben je welkom, maar ja... ik ga er niet over.

R. Schaap
09-05-2002, 12:40
Edwin, van mij mag je terugkomen.

Het lijkt mij onnodig om jou te blijven weren. Ik hoop dat Eric er ook zo over denkt.

Wat er op andere forums gedaan wordt mag toch niet gezien worden als een reden om je hier te blijven weren denk ik. Zolang niemand voor een ander forum reclame maakt, moet het kunnen lijkt me.

Groet 'Het Schaapje'

Dave
09-05-2002, 12:49
Ik hoop ook dat alles weer goedkomt tussen Eric en jouw en dat je mag terug komen.

Anonymous
09-05-2002, 13:11
THankx for the support allemaal :)
Maar helaas nog geen reactie van een crewlid.. Ik hoop dat die ook nog even (het liefst positief)..

Ik wacht geduldig af..
Groeten
Edwin vd Zwaard



PS. De toelichting van Jaded is correct, wegens technische problemen is dat forum opgeheven omdat mijns inziens een volledige herstart, wat de enige oplossing was, niet succesvol zou blijken.. Dit slechts ter info.

Anonymous
09-05-2002, 16:22
Kan niet achterblijven met de post uiteraard , maar ik vind als er
eentje een ban for life verdiend dan ben ik het wel omdat ik begonnen ben met de PM's en ook de meeste verstuurd heb
dus ik hoop dat we gewoon voor vele allebei welkom zijn en
dat we het verleden kunnen laten rusten...

Sander Dubbeldam
09-05-2002, 17:51
volgens mij zijn ze in heftig beraard. :D :D :D

Remco Out
09-05-2002, 17:54
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, maar als het aan mij ligt dan ben je welkom Edwin. Sterkte.

Anonymous
10-05-2002, 08:38
Nog steeds niets ??

Kom op crew, even een kleine reactie kan toch geen kwaad ??

Groeten
Edwin

Louis Bouduin
10-05-2002, 08:44
We leven niet lang genoeg om lang kwaad op iemand anders te zijn. We leven niet eens lang genoeg om iemand lang te laten wachten.

R. Schaap
10-05-2002, 08:50
leven we eigenlijk wel lang genoeg om onze hele dag hier te slijten.....zouden we niet eigenlijk wat nuttigers moeten gaan doen.............

Louis Bouduin
10-05-2002, 08:54
leven we eigenlijk wel lang genoeg om onze hele dag hier te slijten.....zouden we niet eigenlijk wat nuttigers moeten gaan doen.............

Zoals naar een DVD gaan kijken bijvoorbeeld?

R. Schaap
10-05-2002, 08:55
Eric, je bent nu online.....wil je aub reageren. Al is het alleen maar een puntje....dan weten we in ieder geval dat je het leest.

Eric van Ballegoie
10-05-2002, 08:55
Ik heb de afgelopen dagen zeer veel problemen gehad met mijn internetverbinding thuis (Chello), vandaar dat ik nu pas tegen deze thread aanloop. Ik mail Edwin hier persoonlijk over, dit gaan we niet verder via het forum doen.

EDIT:

Na een mailwisseling met Edwin is zijn account weer geactiveerd en kan hij gewoon weer posten op het forum.