PDA

Bekijk de volledige versie : Action Collection



Tomb
05-09-2007, 20:29
Hallo,
Heb vele jaren geleden de Action Collectie gespaard op VHS. Ben deze collectie jammerlijk kwijt gespeeld (samen met mijn volledige dvd collectie door huisbrand...).

Mijn vraag is nu of deze collectie ooit is uitgekomen op dvd? Vond het best een leuke collectie met leuke jaren-80 action movies. Zou deze anders wel aanschaffen.

Judge_Dredd
05-09-2007, 21:04
Voor zover ik weet zijn een aantal films weer uitgebracht in de action collection op DVD. Van Stallone en Steven Seagal zijn er een aantal uitbracht in Action Collection.

Ik zelf ben niet zo kapot van de Action Collection. Ik heb liever de orginele hoesjes dan die rode action collection hoesjes.

intexor
06-09-2007, 12:23
Ik geloof dat ook onder andere Heat en US Marshalls in de action collection zitten. Voor het overige zijn het vooral Stallone en Seagel films inderdaad. Ze zijn zeker nog te vinden, maar de meeste films zullen ook wel met gewone cover verschenen zijn en ik denk niet dat er op DVD nog titels zijn toegevoegd die nog niet in de action collection op VHS zaten (het zijn allemaal jaren '80 en '90 actiefilms).

Judge_Dredd
06-09-2007, 13:08
Ze zijn zeker nog te vinden, maar de meeste films zullen ook wel met gewone cover verschenen zijn

De films zijn inderdaad ook met gewone cover te vinden. Maar meestal zijn dat nog snap case. En die vind ik irritant :)