PDA

Bekijk de volledige versie : Lost seizoen 3 Blu-Ray



misterfun
06-09-2007, 21:42
Weet iemand al meer info over deze uitgave ?

http://www.lostpedia.com/images/f/f2/S3_Bluray.jpg

Komt er ook een NL release en gaan er meer tvseries op BR uitgebracht worden voor NL ?

misterfun
06-09-2007, 21:45
http://www.lostcrazy.net/lost-season-3-dvd-to-be-released-on-blu-ray/

en dit:

http://www.blu-ray.com/news/?id=223

maar verder niets over een R2 nl release...

Hellboy
07-09-2007, 11:29
Wat een lelijke box zeg :S Blu-ray blauw met het groen van Lost er door heen :S

Jeg...

Henkske22
07-09-2007, 19:01
Wat een lelijke box zeg :S Blu-ray blauw met het groen van Lost er door heen :S

Jeg...
AMEN

BASIL
20-09-2007, 18:46
Geen BD momenteel bij ons :( volgens de PR van Buena Vista.

Brian2
21-09-2007, 09:40
Zijn de releases van Disney/Buena Vista region locked? Hij is maar $67 op Amazon.

BASIL
22-09-2007, 07:22
Zijn de releases van Disney/Buena Vista region locked? Hij is maar $67 op Amazon.

Backcatalogus meestal niet maar nieuwe produkten wel :(

Brian2
22-09-2007, 13:58
Hm, minder. Adviesprijs is $96,99, dus hij zal hier (als ie uitkomt) wel in de winkels liggen voor €89,99. €99,99 als we pech hebben.

BASIL
22-09-2007, 18:35
Hm, minder. Adviesprijs is $96,99, dus hij zal hier (als ie uitkomt) wel in de winkels liggen voor €89,99. €99,99 als we pech hebben.

Als :(

De kans is klein dat hij bij ons uitkomt. Reeksen op HD-DVD en BD komen niet gemakkelijk bij ons uit (Vb. Heroes is ook alléén in Amerika verkrijgbaar). De markt is veel te klein om zoiets bij ons te verkopen dat zoveel kost.

Brian2
22-09-2007, 21:00
Dat is het enige voordeel dat ik HD DVD ooit zal toekennen, tot nu toe zijn de releases regiovrij dus beter om te importeren.

Frenkel
23-09-2007, 09:58
Dat is het enige voordeel dat ik HD DVD ooit zal toekennen, tot nu toe zijn de releases regiovrij dus beter om te importeren.

Maar daar schieten we niets me op als de maatschapijen die regiocodering willen toepassen (in dit geval dus Buena Vista), om vanwege o.a. het ontbreken van regiocodering bij HD DVD, niets op HD DVD willen uitbrengen.

Hun denken lijkt een beetje: "Of regiogecodeerd,..Of helemaal niets"
Als zijn eventueel ooit HD DVD gaan uitbrengen zullen ze eisen dat er ook regiocodering zal worden toegepast bij HD DVD,... en dit hoort volgens Toshiba gewoon tot mogelijkheden.

Hopelijk laten ze heel dat regiocodeer gezeik is een keer vallen.

Pieter Kleine
23-09-2007, 15:18
Basil:


Reeksen op HD-DVD en BD komen niet gemakkelijk bij ons uit (Vb. Heroes is ook alléén in Amerika verkrijgbaar). De markt is veel te klein om zoiets bij ons te verkopen dat zoveel kost


Dit gaat me iets te kort door de bocht. Nederland is een kleine markt, maar Europa is een net zo grote markt als in de USA. Zo komt TOS in de HD-dvd versie ook in Europa en in Nederland op hd-dvd uit. Heroes op hd-dvd in Europa is voor volgend jaar al aangekondigd, aldus pers in Duitsland. November komt de deze serie in Australië uit de op hdv-dvd, wie weet mogelijk met nl-ot.

BASIL
23-09-2007, 23:50
Basil:


Dit gaat me iets te kort door de bocht. Nederland is een kleine markt, maar Europa is een net zo grote markt als in de USA. Zo komt TOS in de HD-dvd versie ook in Europa en in Nederland op hd-dvd uit. Heroes op hd-dvd in Europa is voor volgend jaar al aangekondigd, aldus pers in Duitsland. November komt de deze serie in Australië uit de op hdv-dvd, wie weet mogelijk met nl-ot.

Ik spreek niet van Europa of van Australië maar van de Benelux en Frankrijk. In deze landen is de markt zeer klein. Veel kleiner dan in Engeland en Duitsland. Dat heb ik tenminste ergens gelezen.

Inderdaad, die reeksen zullen ooit uitkomen maar niet onmiddelijk, niet zo snel dan in Amerika. Als de markt zo groot was dan in amerika, leg mij eens uit waarom er zo weinig titels uitkomen. Op de amerikaanse sites kan je alle titels kopen die ooit uitgekomen zijn en die zijn meestal in voorraad. Indien ze niet in vooraad zijn dan moet je niet te lang wachten. Als je dan op Franse of Belgische sites gaat dan vindt je maar een klein deel van wat er ooit uitgekomen is en dan moet je meestal lang wachten want de meeste titels zijn zelfs niet in voorraad. De sites wachten meestal totdat er iemand een titel besteld voordat ze die titel bij de verdeler gaan bestellen. Als ik naar de Fnac of de MediaMarkt ga, dan vindt je bijna niets in de rekken. De winkels hebben schrik om titels in voorraad te nemen. Ze durven geen risico's nemen. Ik ken iemand die bij MediaMarkt City 2/Brussel werkt en hij zegt dat ze bijna geen HD-DVD en BD verkopen.

De Duitsers hebben meer interest voor de nieuwe HD-formaten dan de Fransen, Belgen en Nederlanders. Ze brengen daar ook meer titels uit dan bij ons. Heroes is misschien daar wel voorzien. Maar wie zegt dat de verdeler voor de Benelux en die voor Frankrijk wel van plan zullen zijn om deze titel bij ons en in Frankrijk even snel uit te brengen dan in Duitsland of Engeland? Misschien heb je gelijk. En dat hoop ik. Maar ik vrees het tegendeel.

BASIL
24-09-2007, 09:25
Hm, minder. Adviesprijs is $96,99, dus hij zal hier (als ie uitkomt) wel in de winkels liggen voor €89,99. €99,99 als we pech hebben.

Met de sterke euro kost het momenteel 48,58€ op dvdpacific. Bij Mediadis wordt seizoen 2 verkocht aan 49,99€. Dus zal seizoen 3 even duur kosten. :shock:

Nu maar bidden dat het multizone is.

Pieter Kleine
24-09-2007, 10:10
Hm, we hebben het hier wel over de blu-ray versie en niet de dvd-versie. Dus die zal wel iets duurder worden.

Brian2
24-09-2007, 10:52
Ja, de prijzen hier zijn echt belachelijk. Hulde aan Amazon wat dat betreft, zelfs bij dingen die nog niet eens uit zijn halen ze al bijna standaard 30-35% van de adviesprijs af. Kunnen wij hier nog wat van leren.

BASIL
24-09-2007, 11:33
Hm, we hebben het hier wel over de blu-ray versie en niet de dvd-versie. Dus die zal wel iets duurder worden.

Ik vergelijk de prijs van de Blu-ray versie in amerika met de dvd versie in België.

In American kost de Blu-ray versie 48,58€ dwz iets goedkoper dan de dvdversie bij Mediadis.

TJ Weissel
24-09-2007, 11:51
TV Series zijn in de benelux dan ook schandalig hoog ad. prijs.

Newboy
24-09-2007, 22:38
De nieuwe Disney (Buena Vista) Blu-rays zoals Pirates en Cars zijn regiovrij. Dus hopelijk deze Lost seizoen 3 ook...

rtoonen
25-09-2007, 09:51
De nieuwe Disney (Buena Vista) Blu-rays zoals Pirates en Cars zijn regiovrij. Dus hopelijk deze Lost seizoen 3 ook...

Ik hoop het ook...
Indien regiovrij bestel ik hem meteen.

Brian2
25-09-2007, 10:43
Wat was ook alweer die site waarop werd bijgehouden welke releases ook in andere regio's afspeelbaar waren? Niet die oude, maar die nieuwe. Ben mijn bookmarks kwijt...

TJ Weissel
25-09-2007, 10:47
OST: COMPLETE THIRD SEASON (6PC) / LOST: COMPLETE THIRD SEASON (6PC)

Release Format: BLUE RAY

Release Company Name: TOUCHSTONE / DISNEY

Rating: TV14

Region: 1 (USA/Canada)

UPC: 786936747348

Release Date: 12/11/2007

Henkske22
25-09-2007, 10:54
Wat was ook alweer die site waarop werd bijgehouden welke releases ook in andere regio's afspeelbaar waren? Niet die oude, maar die nieuwe. Ben mijn bookmarks kwijt...

http://bluray.liesinc.net/

TJ Weissel
25-09-2007, 10:56
heb het idee dat de sites het simpelweg ook gewoon nog niet weten, veel informatie overlapt de DVD uitgave.

rtoonen
25-09-2007, 12:02
OST: COMPLETE THIRD SEASON (6PC) / LOST: COMPLETE THIRD SEASON (6PC)

Release Format: BLUE RAY

Release Company Name: TOUCHSTONE / DISNEY

Rating: TV14

Region: 1 (USA/Canada)

UPC: 786936747348

Release Date: 12/11/2007



deze regio-info klopt meestal van geen kant, BR gebruikt A of B regio's. Bovenstaande link is idd handig omdat de voorganger sinds augustus is opgehouden.

Bedankt en laten we hopen dat Lost hier ook snel bijkomt. Ik zie dat de Sopranos geen regiocode heeft, dus S6 part 2 ga ik binnenkort bestellen (mits engels ondertiteld).


Rob