PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuw topmodel van Pioneer, de SC-09TX



DaMan
09-09-2007, 10:50
Ik ben niet echt liefhebber van Pioneer AV-receivers (ben meer Onkyo liefhebber) maar deze receiver belooft wel erg veel mooie features.

The new flagship AV-receiver from Pioneer, the SC-09TX (http://www.hdtvinfo.eu/news/hdtv-articles/the-new-flagship-av-receiver-from-pioneer-the-sc-09tx.html)

Zo heeft die via HDMI 1.3 de mogelijkheid om te upscalen naar 1080p & heeft die div. audio-standaards aan boord, zoals Dolby TrueHD, DTS-HD & 't mooie THX loudness Plus (hiermee wordt 't geluidsniveau bij lagere volumes aangepast, zodat details nog hoorbaar zijn) Ook heeft die uitgebreide automatische inregelmogelijkheden, die Pioneer zo mooi MCACC noemt.

Goedkoop is deze receiver natuurlijk niet & zal voor de gelukkigen onder ons voor zo'n 5100 ($7000) Euro te koop zijn, deze winter.

Alexander D
09-09-2007, 11:14
Ze hebben zeker een naam hoog te houden met hun vlaggeschip en ze hadden al een tijdlang niets geintroduceerd dus ik ben hier wel nieuwsgierig naar. En hij ziet er erg mooi uit!

Trouwens, volgens mij haalt Onkyo heel veel techniek van Pioneer. ;)

DaMan
09-09-2007, 12:36
Ja, het was alweer zo'n 3 jaar geleden dat ze zo'n topmodel aankondigden. Ik denk trouwens niet dat Onkyo leentjebuur bij hun speelt, want ze ontwikkelen erg veel zelf.

Pioneer is meer 'n merk wat gespecialeerd is in Plasma schermen & Car-hifi.

Neemt niet weg dat ik dit persoonlijk 'n mooie receiver vind!

Alexander D
09-09-2007, 12:54
Ja, het was alweer zo'n 3 jaar geleden dat ze zo'n topmodel aankondigden. Ik denk trouwens niet dat Onkyo leentjebuur bij hun speelt, want ze ontwikkelen erg veel zelf.

Pioneer is meer 'n merk wat gespecialeerd is in Plasma schermen & Car-hifi.

Neemt niet weg dat ik dit persoonlijk 'n mooie receiver vind!

Dan moet je misschien maar eens wat research gaan doen. Onkyo koopt er veel in. ;)

DaMan
09-09-2007, 13:03
Bedoel je dan onderdelen, of technologie? Onderdelen kan ik me idd. wel voorstellen, aangezien Onkyo niet 'n echt grote fabrikant is, itt Pioneer. Als je bijvoorbeeld de aangekondigde HD DVD speler van Onkyo ziet, dan kun je zien dat ze heel veel van Toshiba betrekken :)

Alexander D
09-09-2007, 13:18
Bedoel je dan onderdelen, of technologie? Onderdelen kan ik me idd. wel voorstellen, aangezien Onkyo niet 'n echt grote fabrikant is, itt Pioneer. Als je bijvoorbeeld de aangekondigde HD DVD speler van Onkyo ziet, dan kun je zien dat ze heel veel van Toshiba betrekken :)

Onderdelen en technologie worden ingekocht. Daarnaast doet Onkyo ook zelf nog veel aan ontwikkeling.

DaMan
09-09-2007, 14:50
Ok, dan. Op zich niet zo verwonderlijk doordat 't zo'n klein bedrijf is vergeleken met Pioneer. Is natuurlijk ook niet zo gek, aangezien ze zich eigenlijk alleen op de audiomarkt storten (afgezien vd. (HD) DVD-spelers) Ik vind 't iig wel mooi dat ze zich niet net zoals veel merken zich op de meest vreemde markten storten, zoals bijvoorbeeld Sony doet...