PDA

Bekijk de volledige versie : Scart is goed HDMI slecht



stevie1972
09-09-2007, 09:53
Ik ben sinds kort in het bezit van een sharp 46" full HD LCD.
Echt prachtig beeld.
Ben ook in het bezit van de sony HD 950 dvd/hd recorder.
Heb hem eerst via de scart aangesloten en een dvd opgezet met een openhaard, mooi beeld.
Daarna HDMI aangeloten en scart los gehaald openhaard krijgt in de flammen strepen heel erg digitaal.Allerlei instellingen geprobeerd echter geen verbetering.
Weet iemand of dit normaal is, zo niet wat kan ik er aan doen?

Richard23
12-09-2007, 18:23
Hdmi Aansluiting Is Goed Heb Het Voor Me Ps3 Me Xbox360 En Me Hd-dvdspeler Heb Nergens Problemen Mee Het Eenige Wat Er Bij Jou Kan Zijn Is Dat Je Hdmi Kabel Niet Goed Is Of De Aansluiting Van De Hdmi In Je Tv Is Niet Goed Of Bij Je Hddvd/recorder. Zou Dat Maar Eens Na Kijken

Alexander D
12-09-2007, 19:19
Hdmi Aansluiting Is Goed Heb Het Voor Me Ps3 Me Xbox360 En Me Hd-dvdspeler Heb Nergens Problemen Mee Het Eenige Wat Er Bij Jou Kan Zijn Is Dat Je Hdmi Kabel Niet Goed Is Of De Aansluiting Van De Hdmi In Je Tv Is Niet Goed Of Bij Je Hddvd/recorder. Zou Dat Maar Eens Na Kijken

Wellicht moet jij de les 'leestekens in de Nederlandse taal' nog eens nakijken....;)

Richard23
13-09-2007, 18:43
Wellicht moet jij de les 'leestekens in de Nederlandse taal' nog eens nakijken....;)


Hahah

even snel getypt.

hstadman
13-09-2007, 19:38
Lijkt mij NIET normaal. Normaal gesproken moet digitaal beter het signaal weergeven dan analoog(scart). Mischien is de conversie niet helemaal lekker ofzo(plug - chipset).

Heb je ook de mogelijkheid om dezelfde kabel en type tv uit te proberen ergens anders? kun je zien of dat ook strepen geeft.

hstadman
13-09-2007, 19:39
Hdmi Aansluiting Is Goed Heb Het Voor Me Ps3 Me Xbox360 En Me Hd-dvdspeler Heb Nergens Problemen Mee Het Eenige Wat Er Bij Jou Kan Zijn Is Dat Je Hdmi Kabel Niet Goed Is Of De Aansluiting Van De Hdmi In Je Tv Is Niet Goed Of Bij Je Hddvd/recorder. Zou Dat Maar Eens Na Kijken

:confused: :?: :-( :o :-P :idea: :arrow: 8) :lol: :bier:

stevie1972
13-09-2007, 20:42
Ik heb onder tussen wel een idee opgedaan.
Ik heb gemerkt dat dvd die ik zelf gebrandt heb in een slechte kwaliteit dit soort strepen achter laat(downloaden). Met DVD's die goede kwaliteit hebben ziet het beeld er ook super uit. Ik denk dus dat de kwaliteit van de DVD de oorzaak is(slecht rippen). Laat ik het hier maar op houden.

Maar ieder geval bedankt(y) (y) (y) (y)

stevie1972
13-09-2007, 20:43
Ik ben sinds kort in het bezit van een sharp 46" full HD LCD.
Echt prachtig beeld.
Ben ook in het bezit van de sony HD 950 dvd/hd recorder.
Heb hem eerst via de scart aangesloten en een dvd opgezet met een openhaard, mooi beeld.
Daarna HDMI aangeloten en scart los gehaald openhaard krijgt in de flammen strepen heel erg digitaal.Allerlei instellingen geprobeerd echter geen verbetering.
Weet iemand of dit normaal is, zo niet wat kan ik er aan doen?

Ik heb onder tussen wel een idee opgedaan.
Ik heb gemerkt dat dvd die ik zelf gebrandt heb in een slechte kwaliteit dit soort strepen achter laat(downloaden). Met DVD's die goede kwaliteit hebben ziet het beeld er ook super uit. Ik denk dus dat de kwaliteit van de DVD de oorzaak is(slecht rippen). Laat ik het hier maar op houden.

Maar ieder geval bedankt(y) (y) (y) (y)

Alexander D
14-09-2007, 08:14
Succes dan en rip ze.