PDA

Bekijk de volledige versie : Star Wars Attack of the clones



Pieter
09-05-2002, 16:59
Net de videoclip van Starwars II gezien en wat recensies gelezen, de ene nog positiever dan de andere, ze spreken over de beste special effects allertijden en de eindscene moet het mooiste gevecht in de filmgeschiedenis worden,
Ben ik de enige die hier naar uitkijkt?

Marco
09-05-2002, 17:05
Jezus nu al een topic over de R1 versie van AOTC. Ben je niet wat te vroeg ;) Maar nu het toch over de DVD hebben. De 'geruchtenmachine' loopt lekker gesmeerd.

Lucasfilm is indeed working on a 2-disc DVD version Star Wars: Episode II - Attack of the Clones, for release in October or November (the final street date has yet to be determined, although many dates have circulated on the Net).
Bron: Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html)

Pieter
09-05-2002, 17:08
Ja, ik had het eigenlijk nog over de bioscoopversie die volgende week in premiere gaat, beetje ongelukkig om die inder R1 DVD's te zetten.

Louis Bouduin
09-05-2002, 17:09
Net de videoclip van Starwars II gezien en wat recensies gelezen, de ene nog positiever dan de andere, ze spreken over de beste special effects allertijden en de eindscene moet het mooiste gevecht in de filmgeschiedenis worden,
Ben ik de enige die hier naar uitkijkt?

De enige wellicht niet. Maar hoe harder ze roepen ginds roepen hoe wantrouwiger ik hier word. Dat noemen ze ervaring.

Pieter
09-05-2002, 17:15
OK, toegegeven Episode 1 was niet veel soeps (wel een goeie film had alleen geen echte "starwars sfeer"), van de stukjes die ik van episode 2 gezien heb, ziet het er allemaal veel interessanter uit, heb ook de soundtrack al van John Wiliams, mooie clip hebben ze van Across the stars gemaakt, bij starwars.com ken je 'm downloaden.

Marco
09-05-2002, 17:22
De enige wellicht niet. Maar hoe harder ze roepen ginds roepen hoe wantrouwiger ik hier word. Dat noemen ze ervaring. Zelfs de kleinste verwachting kan leiden tot de grootste teleurstelling. Daarom verwacht ik niks. Dus ik zie het wel en wacht gewoon rustig af.

kaptein Pikaard
12-05-2002, 12:35
Ben benieuwd hoe de oude films op dvd worden gepresenteerd door lucas? Ik las dat ze niet veel materiaal hadden en dat er niet op de set werd gefilmd achter de schermen dan.

haha 100ste post eindelijk senior!

Axioma
21-05-2002, 18:25
DVD release R1 - 26 NOVEMBER

Is er al een R2/R4 datum ?

Rochan
21-05-2002, 20:03
DVD release R1 - 26 NOVEMBER

Is er al een R2/R4 datum ?

Volgens mij wordt een het wereldwijde release. Dus komt overal ongeveer rond dezelde tijdstip uit.:cool: