PDA

Bekijk de volledige versie : Ik zoek een film



athome
19-09-2007, 13:29
Ik ben op zoek naar een film. Echter ik weet geen titel en ook geen acteurs. Het is een redelijk bekende film volgens mij en is een paar jaar oud (denk 3 jaar ongeveer).

Het verhaal wat ik me kan herinneren gaat als volgt.

Het speelt zich af in een bos/woud/jungle. Het is er regenachtig en donker. Het zijn allemaal amerikaanse soldaten/mariniers een groepje van ongeveer 6 man. Er zit in ieder geval 1 zwarte acteur in het groepje. Ze schuilen voor de regen in een hut o.i.d. Ze komen er hier 1 voor een aan. Er gebeurt iets waardoor er in de ronde wordt geschoten. Op gegeven moment mist er iemand en volgens mij ook een item. Er volgt volgens mij een onderzoek naar het gbeuren

Het einde van film (laatste paar minuten) speelt zich in een kelder van een huis of een gebouw op een basis. Hier blijkt de hele groep bij elkaar te zitten ook de persoon (of personen) de vermist was (waren). Er komt iemand de trap af in de kelder (volgens mij de persoon de het gebeuren onderzocht heeft) en zit dat iedereen aanwezig en realiseert zich dat hij/zij bij de poot is genomen (belazerd zeg maar).

Ik heb ondertussen een aantal mensen gevraagd. Eigenlijk iedereen kan zich het verhaal min of meer herinneren maar weet geen titel of acteur.

Wie o Wie kan mij helpen?

Timothy
19-09-2007, 13:32
Klinkt als Basic (http://imdb.com/title/tt0264395/) met Travolta en Jackson

Mr. Blonde
19-09-2007, 13:37
yep, it's BASIC :smile:

athome
19-09-2007, 15:35
Inderdaad, gezien de foto's kan dit de juiste zijn.

Bedankt voor zo ver