PDA

Bekijk de volledige versie : The West Wing 1-7



Bettina
24-09-2007, 17:58
Weet iemand hier misschien wat het verschil is tussen de nederlandse complete boxset van the west wing en de Engelse boxset van de West wing?
Ik wil graag een van tweeen aan gaan schaffen en heb wat meer info nodig.

Alvast bedankt,

Filmgek
09-10-2007, 15:45
ik vermoed dat bij de engelse versie niet noodzakelijk de NL ondertitels erbij zitten, mocht je daar belang aan hechten.
qua extra's zou ik voor de R1 versie gaan, daar zit net wat meer bij, nl. audio commentaar bij diverse afleveringen.
de extra's zitten bij de R1 per seizoen ingedeeld. bij de NL en UK versies zitten alle extra's op 2 bonus dvd's apart. hangt er vanaf wat je fijn vindt.
de R1 versie is niet bij alle seizoenen engels ondertiteld, dus het hangt van je kunde in de engelse taal af, en natuurlijk of je regio 1 kan afspelen.
en dan de prijs...de dollar staat erg laag dus de R1 is erg voordelig. zonder verzendkosten ongeveer 127 euro omgerekend. dus max 150 schat ik inclusief. terwijl deze box hier in NL en de UK toch zeker 100 Eu duurder is.
ik hoop dat je zo voldoende info hebt.

Bettina
09-10-2007, 18:42
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord.

Ik heb intussen de regio 2 versie gekocht. Nederlandse versie. Kreeg van de winkel 10% korting.
Normaal heb ik aan engelse ondertitels meer dan genoeg maar bij west wing vind ik de nederlandse ondertitels toch wel fijn.
Omdat de dialogen nogal snel gaan en ik snap niet alle politieke termen.

Erg leuke serie vind ik het.

Heb jij hem ook?

Groetjes Bettina




ik vermoed dat bij de engelse versie niet noodzakelijk de NL ondertitels erbij zitten, mocht je daar belang aan hechten.
qua extra's zou ik voor de R1 versie gaan, daar zit net wat meer bij, nl. audio commentaar bij diverse afleveringen.
de extra's zitten bij de R1 per seizoen ingedeeld. bij de NL en UK versies zitten alle extra's op 2 bonus dvd's apart. hangt er vanaf wat je fijn vindt.
de R1 versie is niet bij alle seizoenen engels ondertiteld, dus het hangt van je kunde in de engelse taal af, en natuurlijk of je regio 1 kan afspelen.
en dan de prijs...de dollar staat erg laag dus de R1 is erg voordelig. zonder verzendkosten ongeveer 127 euro omgerekend. dus max 150 schat ik inclusief. terwijl deze box hier in NL en de UK toch zeker 100 Eu duurder is.
ik hoop dat je zo voldoende info hebt.

Filmgek
09-10-2007, 18:55
ja ik heb m ook. die box uit amerika. vind het een te gekke serie. jammer dat het gestopt is.