PDA

Bekijk de volledige versie : >> Nieuws Topic voor Members ??



Edwin vd Zwaard
10-05-2002, 19:35
Hallo Crew,

Ik vroeg me af of het misschien mogelijk was om onder "ALGEMEEN" een forum te maken in de trend van " DVD/Movie Nieuws..

Dus waar members nieuws kunnen posten over Films, acteurs etc.. ??

Er is nu wel een nieuwstrhead, maar daar kan alleen crew in plaatsen.. Terwijl van die nieuwtjes als "Mel Gibson stopt met acteren" juist leuk discussiemateriaal is..

Nu staan zulke trheads bij DVD Algemeen of General Chat, maar een aparte topic zou wellicht bevorderlijk zijn voor de overzichtelijkheid ??

Anyone any thoughts on this subject ????

ron
10-05-2002, 19:41
Ben ik helemaal voor, juist deze nieuwsfeiten bieden stof tot nieuwe discussies. Als we zelf even niks meer weten te verzinnen dan moet de roddelmachine het maar voor ons doen. :D

Jaded
10-05-2002, 19:42
In mijn ogen zou dit een frisse nieuwigheid zijn op dvd.nl.

HarryCallehan
10-05-2002, 20:29
Lijkt mij ook een goeie......

Als je een leuk film / dvd nieuwtje hebt kun je die alleen kwijt in de general chat... Daar staat inmiddels zo veel bull S**T in dat ik die bijna niet meer lees.

greetz HC

Alexander de Mol
10-05-2002, 22:46
hmmm...lastig. Persoonlijk ben ik geneigd om te zeggen dat dit een DVD forum is en geen movie forum. Hiermee beperk je dus in mijn ogen de hoofdcategorieen van dit forum tot DVD gerelateerde forums en een 'general chat' voor overige zaken. Uiteraard is de lijn tussen film en DVD erg dun maar ik ben van mening dat de general chat voor movie nieuws in eerste instantie de plek is. Voor de andere suggestie, DVD nieuws, zijn natuurlijk al in ieder geval enkele fora beschikbaar (t.w. DVD Algemeen en de diverse regio fora). Feitelijk hou je dus alleen filmnieuws over...en om daar een apart forum voor in te richten op een DVD forum?

Edwin vd Zwaard
10-05-2002, 22:51
Dat is waar... Maar zoals je zegt, de scheiding tussen dvd en film is erg klein, dus je voorkomt sowiezo niet dat er veel threads over films etc zijn..

Dus dan zou het misschien een idee kunnen zijn, om de orde en overzichtelijkheid te bewaren ??

Steven Maas
10-05-2002, 23:19
In mijn ogen zou dit een frisse nieuwigheid zijn op dvd.nl.
Misschien helpt het als ik dit beaam? :D

Remco Out
11-05-2002, 12:16
Op zich lijkt het me wel een goed idee. Zou het wel leuk vinden om wat meer nieuws te lezen over films, maar ik kan het ook begrijpen dat hier moeilijk een beslissing over kan worden gemaakt aangezien het niet over DVD gaat. Maar, de beslissing is niet aan mij, maar aan de DVD.nl Crew.

Eric van Ballegoie
13-05-2002, 13:18
We hebben even overlegd, maar aangezien dit vrijwel zeker veel gecopieerde berichten gaat opleveren moeten we even nadenken hoe we hier mee om moeten gaan. Komend weekend hebben we een crew-meeting en daar zullen we een definitief besluit hierover nemen.

Anonymous
13-05-2002, 15:17
Ondanks het inmiddelse bericht van de crew stem ik ook voor.

Beetje het idee dat dit alleen een DVD Forum is vind ik een
beetje beperkt, discussies over film's e.d. is ook ontzettend
belangrijk op dit forum en houdt het ook lekker interessant.

Edwin vd Zwaard
23-05-2002, 22:04
uhh.. was er nog een besluit gekomen over dit onderwerp, crew ??

(maar dat men er niets meer van hoort, zegt denk ik genoeg :D)

Luther Hartog
30-05-2002, 17:47
Misschien moet het maar weer ffin de spotlight komen te staan? Crew?