PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem met panasonic DMR-eh67



vinpower
26-09-2007, 23:23
Hallo,

sinds vandaag heb ik een nieuwe pananic drm-eh67 recorder binnengekregen (besteld bij modern.nl). Alleen nu is het probleem dat ik geen dvd's kunnen afspelen. Op de één of andere manier leest hij de dvd's niet. Ik heb met van alles geprobeerd muziekcd's, dvd's orginele, zelfgebrande en ga zo maar door. Ik heb voor de rest niks kunnen vinden op het internet over dit probleem en ik heb het handleidingboekje 10 keer doorgespit!! Het zal toch niet zo zijn dat de laser van de recorder kapot is?

Voor de rest allemaal netjes aangesloten, alle mogelijke wijzen uitgeprobeerd, instellingen hersteld.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

groeten!


Edit: Heb ik het ook nog in het verkeerde subforum geplaatst, excuses daarvoor kan een mod even verplaatsen?

P@trick_DVD
29-09-2007, 20:01
Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd (is wel erg triviaal), maar.... heb je de recorder al omgeschakeld van HD naar DVD modus? Als het DVD speler gedeelte niet goed zou werken dan zou ik een bepaalde error melding (disc error) verwachten. Wordt er niets op het display getoond?

Helle
13-11-2007, 09:44
Ik heb mij deze dvd-recorder zondag ook aangeschaft en voorlopig (aangezien ik pas eind januari voor een Full HD plasma ga kijken) alles aangesloten via scart-kabels.
Alle dvd's die ik heb (zowel R+ van verschillende merken als RW+) spelen probleemloos af en het beeld is ook prima.
Blijkbaar moet er toch iets mis zijn met uw toestel als dit bij u niet lukt.
Ik ben er alvast uiterst tevreden over.

Tvfreak
07-07-2010, 15:46
Hallo,

sinds vandaag heb ik een nieuwe pananic drm-eh67 recorder binnengekregen (besteld bij modern.nl). Alleen nu is het probleem dat ik geen dvd's kunnen afspelen. Op de één of andere manier leest hij de dvd's niet. Ik heb met van alles geprobeerd muziekcd's, dvd's orginele, zelfgebrande en ga zo maar door. Ik heb voor de rest niks kunnen vinden op het internet over dit probleem en ik heb het handleidingboekje 10 keer doorgespit!! Het zal toch niet zo zijn dat de laser van de recorder kapot is?

Voor de rest allemaal netjes aangesloten, alle mogelijke wijzen uitgeprobeerd, instellingen hersteld.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

groeten!


Edit: Heb ik het ook nog in het verkeerde subforum geplaatst, excuses daarvoor kan een mod even verplaatsen?

Hallo,

Ik denk dat het probleem het volgende is: kies met de afstandsbediening: Select drive. Kies dvd.
Dan kun je dvd's kijken, branden, formatteren, etc.

Laat svp even weten of een en ander is gelukt.

Met vriendelijke groeten,

Tvfreak

StefaanD
07-07-2010, 16:36
Laat svp even weten of een en ander is gelukt.

Voor een draadje dat ondertussen belegen kaas is, lees +/- drie jaar oud, 'k denk dat
je nog een tijdje gaat kunnen wachten :-)

Albert Kostwinder
07-07-2010, 16:57
Tja,

Registratiedatum
26-09-2007
Totaal aantal berichten
2

nuff said... :mrgreen:

Timelord
23-09-2010, 18:53
Misschien deed hij de schijfjes op de kop er in ? :lol: