PDA

Bekijk de volledige versie : Bad Taste/Meet the Feebles



Daniël van Zanten
11-05-2002, 07:35
Kan iemand mij vertellen wat hij van deze films vind?
Ik zit erover te denken om ze te bestellen via de aktie van Sky Radio,maar ik heb beide films nog niet gezien.

Wel Braindead van Peter Jackson gezien.
Ik heb echt dubbel gelegen van het lachen.
Lekkere gore horrorkomedie.

Matt D
11-05-2002, 09:56
wel indien je braindead goed vindt dan durf ik de twee andere ook zeker aanraden. Bevatten beiden genoeg over the top gore en humor voor de meest verwende genre liefhebbers. De muppets zijn al leuk maar de feebles zijn nog veel leuker. De nederlandse dvd releases zijn wel eerder zwak te noemen. Jammer want deze films zijn echte toppers.

Erik T
11-05-2002, 10:07
wel indien je braindead goed vindt dan durf ik de twee andere ook zeker aanraden. Bevatten beiden genoeg over the top gore en humor voor de meest verwende genre liefhebbers. De muppets zijn al leuk maar de feebles zijn nog veel leuker. De nederlandse dvd releases zijn wel eerder zwak te noemen. Jammer want deze films zijn echte toppers.

Was bij jouw het geluid ook zo slecht bij mij kwamen de stemmen uit alle vijf de speakers.

En ze horen uit de middenspeaker te komen ?

ERIK

Reinbo
11-05-2002, 10:24
Bad Taste is een absoluut meesterwerk in de beste traditie van de Toxic Avenger en Re-animator. De R1 versie is ook nog eens prachtig vormgegeven.

Meet the Feebles heb ik pas twee keer gezien en is ook erg leuk. Ik raad dan welaan een versie met nederlandse ondertitels te kopen (Normaal haat ik ondertitels, omdat de liedjes in het nieuw zeelands moeilijk te verstaan zijn en je dan veel grappen mist.

Jaded
11-05-2002, 11:28
Ik heb al een paar keer met Meet The Feebles in mijn handen gestaan, maar nog niet gekocht.
Maar nu ik hoor dat hij 'vergelijkbaar' is met de twee andere ga ik toch maar de gok wagen.
Dat het fucked up is zie je zo al aan de cover. :)


Hoe zit het met het beeld eigenlijk?
Redelijk of zit er nogal veel ruis/vuil op?

Matt D
11-05-2002, 13:14
van meet the feebles heb ik de Uk versie, is redelijk te doen van kwaliteit, is in ieder geval widescreen, van braindead heb ik de duitse red edition ook redelijk te doen, mijn anchor bay regio 1 disk is besteld, goeie kwaliteit

Daniël van Zanten
11-05-2002, 15:07
Bedankt voor de reacties.

Ik ga ze beide binnenkort bestellen.

rmelkert
11-05-2002, 15:44
Bad taste moet je absoluut doen als je Braindead leuk vindt.

Over meet the feebles zat ik ook nog te twijfelen maar als ik dat hier zo hoor moet ik die ook maar gaan bestellen.

Trouwens meet the feebles is toch geen horror, of wel?

Oakey
12-05-2002, 17:11
Bad taste moet je absoluut doen als je Braindead leuk vindt.

Over meet the feebles zat ik ook nog te twijfelen maar als ik dat hier zo hoor moet ik die ook maar gaan bestellen.

Trouwens meet the feebles is toch geen horror, of wel?

Nee, MtF is een soort Muppet Show maar dan op zijn Jacksoniaans ;) Absolute aanrader!!

Mijn R2 UK versie overigens niet widescreen (de film is oorspronkelijk 1.66:1, maar deze release is 4:3-fullscreen)

rmelkert
13-05-2002, 00:37
Zag de preview op de bad taste DVD en hij lijkt me inderdaad erg Jacksoniaans :)

Heb hem dan ook maar besteld tezamen met braindead.