PDA

Bekijk de volledige versie : Webwinkels voor kabels



sjoerd2009
30-09-2007, 10:41
Hoi k ben al enige tijd aan jet uitvissen welke combinatie ik ga nemen. Mijn keuze is gevallen voor de dennon 2808 icm mordaunt short speakers, na veel luisteren vind ik dit toch het zuivers klinkken.

Nu mijn vraag ik zoek een winkel waar ze van van de hul clearwater verkoper, voor een goedkope prijs, ik weet dat foka ze levert voor 12/pm maaaar weten jullie toevalling nog een winkel waar ze wat goedkoper zijn te meter.

ps is het aan te raden om alle spealkers aan te sluiten met dezelfde kabel? ik dacht ik sluit enkel de front en center aan met van de hul en de andere met een gamma kabel.

groeten SJoerd

Alexander D
30-09-2007, 12:22
Ik weet niet waar ze die goedkoop hebben maar het is wel te adviseren voor alle speakers dezelfde kabel te nemen.

Edgar Smit
04-10-2007, 12:33
Bijan elke hifiwinkel heeft tegenwoordig ook een webwinkel.
kijk anders een bij een van de sponsoren op htforum.nl

kit carson
14-10-2007, 13:52
Ik weet niet waar ze die goedkoop hebben maar het is wel te adviseren voor alle speakers dezelfde kabel te nemen.En ook IN de speakers verwerken.

Christiaan Sauer
15-10-2007, 14:40
Dat laatste hoeft nou ook weer niet per direct. Het gaat erom dat alle luidsprekers op dezelfde manier zijn aangesloten.
12 euro de meter? Best veel nog. Ik was er in Middelburg een jaar of wat geleden nog maar 7euro50 de meter voor kwijt?