PDA

Bekijk de volledige versie : verkopen luissprekers



Yates
01-10-2007, 09:48
Beste HIFI fanaten (y)

Ik ben van plan om mijn luidsprekers te gaan verkopen. Het zijn de volgende:

- KEF Q5 (2x)
- KEF Q1 (2x)
- KEF Q9 (2x)

Deze zijn in de kleur Maple (een soort van beuken-achtig).

Bonnen etc zijn allemaal aanwezig. Luidsprekers zijn van 2005.

Ik heb alleen geen idee wat ik hiervoor moet vragen..

Dit is dus ook geen advertentie!!! Maar gewoon een vraag, wat de luidsprekers nog waard zijn..

Alvast bedankt voor de antwoorden..

Grtz,
Patrick

bsmpower
01-10-2007, 09:55
Tja de nieuwprijs (per stuk) is op dit moment 255,- (Q5), 510,- (Q9), 125,- (Q1).

Marktplaats:

Set (2x) iQ5 = 300,-

Laat even weten wanneer je ze verkoopt want mijn ouders willen nieuwe geluidsboxen (stereo) en ik had voor hun de iQ5 al in gedachten.

Yates
01-10-2007, 10:03
Tja de nieuwprijs (per stuk) is op dit moment 255,- (Q5), 510,- (Q9), 125,- (Q1).

Marktplaats:

Set (2x) iQ5 = 300,-

Laat even weten wanneer je ze verkoopt want mijn ouders willen nieuwe geluidsboxen (stereo) en ik had voor hun de iQ5 al in gedachten.

Zo weinig. hmmm..
Als ik ze verkoop, dan wordt dit totaal.. En niet per/stuk, of per paar.

Grtz,
Patrick

bsmpower
01-10-2007, 12:58
Tja je kan altijd proberen er mee voor te vragen maar dit zijn de prijzen op dit moment (nieuw en gebruikt). Je zit helaas altijd met flinke afschrijvingen per jaar met elektronica...

Yates
01-10-2007, 13:20
Tja je kan altijd proberen er mee voor te vragen maar dit zijn de prijzen op dit moment (nieuw en gebruikt). Je zit helaas altijd met flinke afschrijvingen per jaar met elektronica...

ja, blijkbaar..Maar ze gaan niet voor een appel en een ei weg. Natuurlijk ga ik erop achteruit, maar het moet wel acceptabel blijven.

Thankx iig,

Patrick

Edgar Smit
01-10-2007, 14:33
ja, blijkbaar..Maar ze gaan niet voor een appel en een ei weg. Natuurlijk ga ik erop achteruit, maar het moet wel acceptabel blijven.

Thankx iig,

PatrickDe enorme prijsdrop komt vooral ook omdat de Q serie is komen te vervallen en is opgevolgd door de iQ serie. Indien je het als set verkoopt zou +/- 1500 euro moeten lukken. Je kunt natuurlijk een wat hogere vraagprijs opgeven (1750 ofzo) en kijken wat er uit komt.

Yates
01-10-2007, 15:02
De enorme prijsdrop komt vooral ook omdat de Q serie is komen te vervallen en is opgevolgd door de iQ serie. Indien je het als set verkoopt zou +/- 1500 euro moeten lukken. Je kunt natuurlijk een wat hogere vraagprijs opgeven (1750 ofzo) en kijken wat er uit komt.

dat vind ik nog wel acceptabel 1500 euro..

Kan ik dit systeem dan beter op markplaats zetten, of op specifieke HIFI sites, zoals dvd.nl htforum.nl etc.?

Mvg,
Patrick

Alexander D
01-10-2007, 15:03
dat vind ik nog wel acceptabel 1500 euro..

Kan ik dit systeem dan beter op markplaats zetten, of op specifieke HIFI sites, zoals dvd.nl htforum.nl etc.?

Mvg,
Patrick

Gewoon allebei, zolang je de prijzen maar gelijk houdt.

Edgar Smit
01-10-2007, 15:37
Gewoon allebei, zolang je de prijzen maar gelijk houdt.
wat Alexander zegt, wel de prijzen gelijk houden :
dvd.nl
htforum.nl
hifi.nl
marktplaats.nl
en nog veel meer

Yates
01-10-2007, 19:40
Nou mensen, bedankt voor alle antwoorden.
Ik ga een poging wagen op de verschillende sites..

Grtz,
Patrick