PDA

Bekijk de volledige versie : Bugsy



Bruce Lee
02-10-2007, 23:33
Kan iemand mij vertellen of deze maffia film iets is? Op imdb krijgt die niet heel hoog,maar op dvdtalk, zijn ze weer razend enthousiast. Ik zag hem laatst liggen en ik dacht mwoaah zal wel weer zo'n schijt film zijn, maar nu begin ik toch te twijfelen. Ik zag hem namelijk vrij goedkoop ergens liggen en aangezien ik echt fan ben van Maffia/Misdaad films dacht ik, misschien moet ik hem mee nemen. Ik heb dat toen maar niet gedaan omdat ik niet nog een Gotti (die film is zooooo slecht) in huis wilde halen.

Rotterdam5314
03-10-2007, 01:18
film is niet goed en niet slecht. maar als liefhebber hoort hij gewoon in je collectie thuis...

scheur
04-10-2007, 13:10
Het is een goede film , die zeker de tijd neemt om een (deels) waargebeurd verhaal te vertellen, met veel bekende gezichten en mooie sets.
Het geweld is tot een minimum beperkt gebleven en er word vooral gepraat.
Met een beetje geluk ligt deze voor het luttele bedrag van 2,99 in de schappen van de Blokker (daar had ik hem ook vandaan).

Suc6 en vel kijkplezier.....(y)

TJ Weissel
04-10-2007, 13:34
Ik zag hem laatst liggen en ik dacht mwoaah zal wel weer zo'n schijt film zijn,.

:lol: niet echt 'n filmliefhebber uitspraak...

Bruce Lee
04-10-2007, 15:52
haha, is niet echt zo bedoeld hoor. Maar je hebt veel van die mafia films die er wel vet uitzien, maar dan blijken ze echt waardeloos. En dat wil vermijden.

TJ Weissel
04-10-2007, 15:53
haha, is niet echt zo bedoeld hoor. Maar je hebt veel van die mafia films die er wel vet uitzien, maar dan blijken ze echt waardeloos. En dat wil vermijden.

Met Warren Beatty in de hoofdrol zal dat niet gebeuren ;)