PDA

Bekijk de volledige versie : Win een miljoen ($) met kabels testen!



Ronald Stiebolt
03-10-2007, 09:09
Toegegeven: met de huidige dollarkoers iets minder interessant, maar toch... ;)

http://www.audioholics.com/news/industry-news/calling-bs-snake-oil-cables

Zelf geloof ik wel in goede kabels maar niet in dit soort nonsens als $7.250,- voor een paar speakerkabels. Ik ben zeer benieuwd of iemand gaat cashen!

Alexander D
03-10-2007, 09:33
Tja, kabels, verschillen in kabels, inspelen van kabels. Het is en blijft een discussie zonder einde.

Waar ik overigens zelf liever niet aan meer aan mee doe.... ;)

Avalan
04-10-2007, 11:58
Wat een onzinnig artikel. Die $1M wordt uitgeloofd door iemand die bewijs wil zien van paranormaal gedrag. Het heeft hoegenaamd niets met audio te maken.
Dat artikel claimt zelf dat je paranormaal begaafd moet zijn om het verschil te horen tussen een 'simpele' Monster kabel en die kabel van $7250. Maar het lijkt me nogal evident dat je juist die $1M *niet* zult krijgen in dit geval want als iemand wél het verschil hoort, zou het juist toegeschreven worden aan een kwaliteitsverschil in kabels, en niet aan paranormaal gedrag.

Edgar Smit
04-10-2007, 12:25
Ronald, op zich bets leuk, maarrrr:

This offer is not open to any and all persons. Before being considered as an applicant, the person applying must satisfy two conditions: First, he/she must have a “media presence,” which means having been published, written about, or known to the media in regard to his/her claimed abilities or powers. This can be established by producing articles, videos, books, or other published material that specifically addresses the person’s abilities. Second, he/she must produce at least one signed document from an academic who has witnessed the powers or abilities of the person, and will validate that these powers or abilities have been verified.
Je kunt dus niet zomaar meedoen.

Avalan
04-10-2007, 18:44
Nogmaals: deze 'wedstrijd' heeft helemaal niets met kabels te maken. Hij wil gewoon bewijzen dat gevestigde 'psychics' eigenlijk helemaal geen paranormale gaven hebben aangezien ze het niet willen bewijzen voor $1M.