PDA

Bekijk de volledige versie : Under Siege [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
08-10-2007, 23:32
Under Siege

HD uitgave van deze succesvolle actiefilm met actieheld Steven Seagal.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3121)

BassFace
09-10-2007, 09:30
Schijnt een enorme ******** te zijn in't echte leven die Seagal, als je John Leguizamo mag geloven.

On Topic: Ik hoop dat ze oude klassiekers een betere behandeling geven dan deze BR, want een trailer is voor mij geen half bolletje bij extra's waard, vooral ook omdat er geen beelden inzitten die niet in de film te zien zijn.

TJ Weissel
09-10-2007, 11:37
Under Siege

HD uitgave van deze succesvolle actiefilm met actieheld Steven Seagal.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3121)

Hoe komt deze film aan 3½e ster bij inhoud? ... heb je m wel gekeken? :D

Ron-G
09-10-2007, 12:46
Hoe komt deze film aan 3½e ster bij inhoud? ... heb je m wel gekeken? :D

Ik wilde ook met zoiets reageren 3 1/2 bolletje voor een film die nog niet een 1/2 bolletje waard is :sad: als je ooit slecht en houterig acteerwerk wil zien kijk dan naar Steven Segal.....prutswerk, en dan brengen ze dit ook nog op HD materiaal uit.......zonde van de schijfjes, nou ja als bierviltje zullen ze goed voldoen (y)

Daniël V.
09-10-2007, 13:17
En dit is nog wel 1 van Seagal's meest kijkbare films! :lol: Alles wat hij na Exit Wounds heeft uitgepoept, dat is pas je reinste tijdverspilling! Dit is nog best een vermakelijke actiefilm, in de stijl van Die Hard.

Tuvok
09-10-2007, 13:23
Dat ze dit op HD durven uitbrengen. Films van Stephen Seagal verkopen nog niet al geef je ze gratis weg bij een pakje boter. Waardeloos eerste klas.
Discs gebruiken als bierviltjes? Vind ik toch nog wat te veel eer. :-P

intexor
09-10-2007, 17:08
Volgens mij blijven die jaren '90 Seagal films verkopen hoor. Als er al genoeg mensen zijn die de pulp blijven kopen die hij na 2000 direct op DVD heeft uitgebracht..

Under Siege wil ik wel nog steeds op DVD hebben, blijft toch z'n beste film en is gewoon een best genietbare actiefilm.

Lex v/d Moolen
09-10-2007, 17:54
Ach, deze is nog wel te pruimen dankzij Tommy Lee Jones en kornuiten.

Tim k
09-10-2007, 20:03
Ach, deze is nog wel te pruimen dankzij Tommy Lee Jones en kornuiten.

Precies en hier was hij zelf ook nog in vorm ( lichamelijk welteverstaan ). Niet zo slecht imo, zelfs best lekker.

Daan de G.
31-01-2009, 10:07
Inderdaad, dit is gewoon een lekkere actiefilm!

Tarkus
07-08-2011, 11:15
Dat Steven Seagal geen groot acteur is dat is alom bekend.
Maar deze film heeft hem wel een sterrenstatus opgeleverd, want toen ie verscheen was het wel een kassucces.
En toegegeven, het is ook, samen met het tweede deel, zijn beste film die hij heeft gemaakt.
Grote troef in deze film natuurlijk is aanwezigheid van Tommy Lee Jones die in tegenstelling van Seagal al wel heeft bewezen een goed acteur te zijn.
En de liefhebbers van het vrouwelijk schoon komen aan het trekken met de, nu totaal vergeten, Erika Eleniak.
Het was een hele tijd geleden dat ik deze prent nog eens had gezien, maar heb er alweer veel plezier aan beleefd.
Indrukwekkend geluid ook op het BD schijfje.