PDA

Bekijk de volledige versie : Transformers 2007



martini
12-10-2007, 18:25
REGISSEUR MICHAEL BAY EN UITVOEREND PRODUCENT STEVEN SPIELBERG BRENGEN DE ENIGE, NIEUWE ORIGINELE EN MEEST INNOVATIE BLOCKBUSTER VAN HET JAAR:

TRANSFORMERS

Vanaf 13 december op DVD en HD DVD. Een single en een speciale 2-disc editie met een wereld aan bonusmateriaal voor alle fans van de legendarische wereld van ROBOTS IN DISGUISE

DVD:
TRANSFORMERS Special Edition DVD bonusmateriaal bestaat uit:
Disc 1:
• Film
• Commentaar van Michael Bay

Disc 2:
• Our World
o The Story Sparks - Steven Spielberg vertelt over zijn liefde voor de franchise. Kom erachter hoe de schrijvers de film hebben aangepast van een tekenfilm naar een life-action film en waarom Michael Bay de perfecte director voor de film is.
o Human Allies – Zie hoe de acteurs zijn geselecteerd en wat hun ervaringen op de set zijn.
o I Fight Giant Robots – Kom erachter welke militaire training
Josh Duhamel en Tyrese Gibson hebben doorlopen om hun rol en vele stunts uit te kunnen voeren.
o Battleground – Luister naar de senior medewerker van het leger en de luchtmacht die om advies is gevraagd om de film authenticiteit te geven en hoe toestemming is verkregen om op belangrijke Amerikaanse overheidslocaties te filmen.

• Their War
o Rise of the Robots – Ontdek de interactie tussen de ontwerpers van Hasbro en Michael Bay wanneer ze de populaire speelgoedlijn tot leven brengen.
o AUTOBOTS Roll Out - Michael Bay vertelt over het werken met Chevy en hun ontwerpers en de aanpassingen die aan de verschillende auto’s, die in de film te zien zijn, zijn gedaan.
o DECEPTICONS Strike – De militaire adviseurs van de film bespreken de ‘gadgets’ die ze mochten gebruiken tijdens de productie: F-22 Raptors, Ospreys en A-10 Warthogs.
o Inside the AllSpark - ILM’s digitale artiesten vertellen over de uitdagingen waarmee ze te maken hadden om de TRANSFORMERS tot leven te brengen.

• More Than Meets The Eye
o From Script to Sand: The SKORPONOK Desert Attack – Kijk hoe de epische en spectaculaire scène in de woestijn is gemaakt: van het storyboard tot de productie en de visual effects.
o Concepts – Vroege schetsconcepten van de robots.
o Trailers

TRANSFORMERS HD DVD inhoud:
Disc 1:
o TRANSFORMERS H.U.D. (Heads Up Display)—Luister naar de achter-de- schermen informatie bij de betreffende scènes. Of kijk naar relevante in scherm videobeelden met Bay, Spielberg en andere filmmakers tijdens de relevante scènes.
o Transformers Intelligence Mode web-enabled materialen bestaan uit:
- Transformation Mode - Health Meter
- Weapon Mode - Robot Bio
- In Scene Indicator - Text Ticker
- GPS
Disc 2:
o TRANSFORMERS Tech Inspector – Zie hoe de ILM artiesten de robots via waanzinnig gedetailleerde modellen maken. Zoom in op de details en pauzeer of verander de rotatie van de modellen.
TRANSFORMERS
Releasedatum: 13 december 2007
Lengte: 143 minuten
Beeld: 16:9
Geluid: Dolby Digital 5.1

http://www.dvd-home.nl/pers/images/paramount/dec/trans.gif

TheGodfather
12-10-2007, 20:37
13 december pas?? :roll:

Frank
12-10-2007, 23:11
Dat is erg laat.

chimera01
12-10-2007, 23:42
Ik ben enkel geinteresseerd in de single disk, hoe ie gemaakt wordt e.d. interesserd mij werkelijk niets.
Het was onverwachts een grappig filmpje.(y)

Jeroen D
28-11-2007, 06:58
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66394

Bespreking van de regio 2 versie.

Rotterdam5314
28-11-2007, 09:02
deze film moet je gewoon op HD bekijken. Jammer dat ie voorlopig nog niet op blu ray uitkomt. tot die tijd laat ik em links liggen. Eigenlijk koop ik helemaal geen dvd's meer. Enkel nog maar blu ray..

Jeroen D
28-11-2007, 09:33
deze film moet je gewoon op HD bekijken. Jammer dat ie voorlopig nog niet op blu ray uitkomt. tot die tijd laat ik em links liggen. Eigenlijk koop ik helemaal geen dvd's meer. Enkel nog maar blu ray..

De HD DVD kost zo'n 34 euro.........voordat ik zo'n bedrag ga uitgeven voor een film dan moet er nog wel heel wat gebeuren ;)
DVD is mooi genoeg.

Daniël V.
28-11-2007, 09:38
De HD DVD kost zo'n 34 euro.........voordat ik zo'n bedrag ga uitgeven voor een film dan moet er nog wel heel wat gebeuren ;)
DVD is mooi genoeg.
Vind ik ook. Op 13 december haal ik die 2-disc in huis. 8)

Erwin_W
30-11-2007, 19:09
http://images.frs.nl/1/b9/30b/8717721880645_13.jpg

Deze komt van FRS, lijkt erop dat er een soort 'transformer' in zit :)

mrc18
30-11-2007, 20:32
E-plaza(utrecht) heeft een hele grote fout gemaakt, hij ligt namelijk al in de winkel. Mag officieel als het goed is pas 13 december. De Mediamarkt, Vanleest, FRS hadden hem nog geen eens. De 2-disc en de 1-disc versie. De 2-disc versie ziet er iets anders uit dan op de foto. Het gaat om een kartonnen hoes met daarin een normale dvd hoes. Kosten waren overigens 22,99.

BDB
01-12-2007, 15:02
Deze komt van FRS, lijkt erop dat er een soort 'transformer' in zit :)

Zouden ze bij FRS de Optimus Prime Transforming Pack (http://www.ezydvd.com.au/item.zml/795761) krijgen? 8)

marcelb7
03-12-2007, 13:38
Zouden ze bij FRS de Optimus Prime Transforming Pack (http://www.ezydvd.com.au/item.zml/795761) krijgen? 8)
Yep. Wat ik me heb laten vertellen in één van de winkels, is dat de FRS een hele gelimiteerde oplage van deze Transforming Pack gaat verkopen.

pokalapoketl
03-12-2007, 16:30
Die Tranforming Pack leek me wel leuk maar ik kon de 2-disc vandaag niet laten staan bij de Bart Smit :D.

GiLa
04-12-2007, 12:46
Nou hier lag ie nog niet bij de Bart Smit, helaas :( :(

Otnemem
04-12-2007, 13:10
Bij Bart Smit in de kalverstraat wel. Ik heb hem namelijk ook al sinds gisteren. Was de normale release niet iets van 14 december ofzo? Whaha :mrgreen: Slick hoesje trouwens :bier:

Rut
04-12-2007, 13:36
Bij Bart Smit in het Alexandrium(Rotterdam) ligt de 1-disc versie.

Hugo R
04-12-2007, 15:30
Bij Bart Smit in de kalverstraat wel. Ik heb hem namelijk ook al sinds gisteren. Was de normale release niet iets van 14 december ofzo? Whaha :mrgreen: Slick hoesje trouwens :bier:
13 december inderdaad, toch vreemd dat hij nu al te krijgen is dan.

Dennis Kuijper
04-12-2007, 17:34
13 december inderdaad, toch vreemd dat hij nu al te krijgen is dan.
Zo vreemd vindt ik het eigenlijk niet zo vlak voor de sinterklaas.

Hugo R
04-12-2007, 17:54
Zo vreemd vindt ik het eigenlijk niet zo vlak voor de sinterklaas.
Op zich niet, maar leg die release er dan meteen al voor. Een paar dagen eerder gebeurt wel vaker, maar 1,5 week is wel veel.

martini
04-12-2007, 19:26
was vanochtend bij Bart Smit in Schiedam, en daar lag ie ook. Maar net voordat k m wilde pakken werd ie door de medewerkers weggehaald. Hij mocht namelijk nog niet verkocht worden. Ze zei dat t pas vanaf de 10de mocht.

intexor
04-12-2007, 23:15
Het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet echt begrijp. Als de winkels die DVD's reeds hebben, waarom ze dan niet gewoon verkopen (zeker zo net voor Sinterklaas)? Of komt dat dan omdat andere winkels de DVD misschien nog niet hebben en het daardoor oneerlijke concurrentie is?


Die 2-disc komt er hier in ieder geval zeker in, maar haast heb ik niet want ik heb de film vorige week nog eens gehuurd in afwachting van de koop-release ;)

Frank
05-12-2007, 06:07
Het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet echt begrijp. Als de winkels die DVD's reeds hebben, waarom ze dan niet gewoon verkopen (zeker zo net voor Sinterklaas)? Of komt dat dan omdat andere winkels de DVD misschien nog niet hebben en het daardoor oneerlijke concurrentie is?

Dat is een van de redenen. De voorraad kan niet altijd overal op hetzelfde moment geleverd worden. Daarom wordt er een releasedatum afgesproken. Zo'n releasedatum wordt ook afgesproken om de marketingafdelingen van de distributeurs de kans te geven reclame te kunnen maken voor de release.

Distributeurs kunnen overigens winkeliers een boete opleggen als ze releases eerder verkopen dan de releasedatum. Op veel releases, zeker de grotere titels, zit namelijk een embargo.

intexor
05-12-2007, 15:02
Dat is een van de redenen. De voorraad kan niet altijd overal op hetzelfde moment geleverd worden. Daarom wordt er een releasedatum afgesproken. Zo'n releasedatum wordt ook afgesproken om de marketingafdelingen van de distributeurs de kans te geven reclame te kunnen maken voor de release.

Distributeurs kunnen overigens winkeliers een boete opleggen als ze releases eerder verkopen dan de releasedatum. Op veel releases, zeker de grotere titels, zit namelijk een embargo.

Okay, bedankt voor de uitleg Frank.

martini
08-12-2007, 22:15
Vandaag gekocht bij de FRS...gewoon de 2disc, maar ze hadden die andere luxe versie ook al. Bij Bart Smit en E-Plaza nergens meer te bekennen trouwens.

RobinB
09-12-2007, 12:04
De luxe versie ben ik zelf nooit tegen gekomen daar. Volges mij verkoopt e-plaza en Bartsmit niet op die 'niveau'..(dus gewoon de wat specialere versies)

Pascal Barroso
09-12-2007, 15:08
Ik heb wel de Optimus versie gekocht, leuk ding, groot ook.

RobinB
09-12-2007, 16:02
Heb je evt fotos??

Wouter van Dis
10-12-2007, 09:53
Bij Vanleest komt ook de steelbook te koop te staan. Die met 'protect' op de vookant en 'destroy' op de achterkant. Leuke uitgave!

RobinB
10-12-2007, 11:14
Heb je hier een afbeelding van?

Pascal Barroso
10-12-2007, 16:56
Heb je evt fotos??

Heb lopen klooien met m'n telefoon maar die wil niet echt meewerken. Heb wel gezocht naar een duidelijke foto van het ding uitgevouwen:

http://www.discshop.se/shop/img/filmer_foton/transformers_3.jpg

TJ Weissel
10-12-2007, 17:15
:lol: 'n platgewalste autobot

The Gr8oNe
10-12-2007, 17:17
5 foto's :).

http://img223.imageshack.us/img223/2545/cimg0132hh5.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/8479/cimg0133gv0.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/9691/cimg0135bg8.jpg
http://img118.imageshack.us/img118/1677/cimg0136tg9.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/8395/cimg0137zm0.jpg

The Gr8oNe
10-12-2007, 17:40
Heb mijn zoon nog steeds niet kunnen overtuigen dat het een dvd is en niet van hem is haha.

Je bent toch geen kind zegt ie tegen mij, dat je zo iets hebt :).

Sander Haarmans
10-12-2007, 18:19
mmm, vind het er een beetje nep uitzien..... jammer.

Jeroen D
10-12-2007, 18:20
Dat word dus zeker de 1 disc versie :twisted: ;)

El-Jorge
10-12-2007, 18:28
wat een lelijk geval. ik heb de duitse steelbook besteld, en ben dus in afwachting daarvan.

Erik B.
10-12-2007, 18:38
Bij de Van Leest hebben ze een uitgave met dezelfde verpakking liggen als de R3/R2UK/R2DE steelbook. Vandaag maar even meegenomen. Vind de normale 2-disc minimalistisch op een verkeerde manier zegmaar, waar dit bij de steelbook wel goed is gedaan.

Pijk
10-12-2007, 19:53
Axelmusic heeft een aantal afbeeldingen van de steelbook uitgave:

http://www.axelmusic.dk/productDetails/7332504002062

maniac e
13-12-2007, 14:38
Ik ben die logo's best wel zat hoor elke DVD van TF zie je alleen maar het logo vind juist de enkel disc versie mooi en weer eens wat anders. Zelf heb ik de Limited 2 disc optimus prime versie gekocht :) leuk ding en is weer eens wat anders dan al die normale steelcase dingen.

RobinB
13-12-2007, 16:22
Bedankt voor het plaatsen van de fotos. De steelbook versie ook bekeken bij Vanleest. Alsnog vind ik zelf persoonlijk de 1 discs met hoes de mooiste R2 versie tot nu toe.

Frank
14-12-2007, 21:20
Voor de liefhebbers van verborgen verrassingen (easter eggs). De DVD van Transformers heeft er vijf:

DISC ONE
When the closing credits roll, sit through or simply skip ahead to the next chapter and a hidden menu will pop up with a bonus trailer for "Iron Man" (2:22) and a teaser trailer for "Transformers" (1:46).
DISC TWO
EASTER EGG 1: Highlight "Subtitles" on the main menu. Press "left" on your remote control until you see a marker. Press "enter" to watch 11 pages with DVD credits.
EASTER EGG 2: Select "Our World" then scroll down and highlight "I Fight Giant Robots". Press "down" on you remote until you see a marker. Hit "enter" and you'll be treated to a fake toy commercial for the "All New Bay Bot" (0:19).
EASTER EGG 3: Select "Their War" and scroll down to "Inside the All Spark". Press "left" on your remote until you see a marker. Press "enter" to see a behind-the-scenes look at director Michael Bay's deleted cameo (2:33).
EASTER EGG 4: Select "More Than Meets the Eye" and highlight "From Script to Sand". Press "up" until you see a marker. Hit "enter" to see the casting of Mojo, the family dog (1:16).
EASTER EGG 5: Select "More than Meets the Eye" then scroll to "Trailers" and hit "enter". From there, highlight "Theatrical trailer 4" and press "right" on your remote until you see a marker. Hit "enter" to see a behind-the-scenes look at a deleted gag featuring a sexy woman getting her dress ripped off by a robot (2:01).

Wouter van Dis
30-12-2007, 18:29
Hoe zijn de extra's ?? Iemand?

Daniël V.
30-12-2007, 18:57
Hoe zijn de extra's ?? Iemand?
Uitstekend verzorgde SE. Er staan een aantal uitgebreide docu's op die lekker wegkijken. Via de thema's Our World en Their War kun je respectievelijk 55 minuten en 65 minuten aan behind-the-scenes materiaal bekijken. Dat is als je binnen die thema's voor play all kiest. Je kunt ze ook als losse featurettes van ieder ongeveer een kwartier bekijken. Our World gaat meer in op historie, verhaal en personages, Their War gaat meer in op het technische aspect van de robotconstructie en special effects.

Alles is erg leuk en informatief. Het wordt ook leuk gebracht, omdat de makers niks dan oprecht enthousiasme voor hun werk laten zien. Erg aanstekelijk. Michael Bay laat dezelfde spirit horen op het audiocommentaar. Daarnaast nog wat concept-to-completion filmpjes en trailers, en ook de easter eggs zijn wel grappig.

Een dikke aanrader, die Special Edition, welke verpakking je ook wilt.

caillet
30-12-2007, 19:18
REGISSEUR MICHAEL BAY EN UITVOEREND PRODUCENT STEVEN SPIELBERG BRENGEN DE ENIGE, NIEUWE ORIGINELE EN MEEST INNOVATIE BLOCKBUSTER VAN HET JAAR:

TRANSFORMERS

Vanaf 13 december op DVD en HD DVD. Een single en een speciale 2-disc editie met een wereld aan bonusmateriaal voor alle fans van de legendarische wereld van ROBOTS IN DISGUISE

DVD:
TRANSFORMERS Special Edition DVD bonusmateriaal bestaat uit:
Disc 1:
• Film
• Commentaar van Michael Bay

Disc 2:
• Our World
o The Story Sparks - Steven Spielberg vertelt over zijn liefde voor de franchise. Kom erachter hoe de schrijvers de film hebben aangepast van een tekenfilm naar een life-action film en waarom Michael Bay de perfecte director voor de film is.
o Human Allies – Zie hoe de acteurs zijn geselecteerd en wat hun ervaringen op de set zijn.
o I Fight Giant Robots – Kom erachter welke militaire training
Josh Duhamel en Tyrese Gibson hebben doorlopen om hun rol en vele stunts uit te kunnen voeren.
o Battleground – Luister naar de senior medewerker van het leger en de luchtmacht die om advies is gevraagd om de film authenticiteit te geven en hoe toestemming is verkregen om op belangrijke Amerikaanse overheidslocaties te filmen.

• Their War
o Rise of the Robots – Ontdek de interactie tussen de ontwerpers van Hasbro en Michael Bay wanneer ze de populaire speelgoedlijn tot leven brengen.
o AUTOBOTS Roll Out - Michael Bay vertelt over het werken met Chevy en hun ontwerpers en de aanpassingen die aan de verschillende auto’s, die in de film te zien zijn, zijn gedaan.
o DECEPTICONS Strike – De militaire adviseurs van de film bespreken de ‘gadgets’ die ze mochten gebruiken tijdens de productie: F-22 Raptors, Ospreys en A-10 Warthogs.
o Inside the AllSpark - ILM’s digitale artiesten vertellen over de uitdagingen waarmee ze te maken hadden om de TRANSFORMERS tot leven te brengen.

• More Than Meets The Eye
o From Script to Sand: The SKORPONOK Desert Attack – Kijk hoe de epische en spectaculaire scène in de woestijn is gemaakt: van het storyboard tot de productie en de visual effects.
o Concepts – Vroege schetsconcepten van de robots.
o Trailers

TRANSFORMERS HD DVD inhoud:
Disc 1:
o TRANSFORMERS H.U.D. (Heads Up Display)—Luister naar de achter-de- schermen informatie bij de betreffende scènes. Of kijk naar relevante in scherm videobeelden met Bay, Spielberg en andere filmmakers tijdens de relevante scènes.
o Transformers Intelligence Mode web-enabled materialen bestaan uit:
- Transformation Mode - Health Meter
- Weapon Mode - Robot Bio
- In Scene Indicator - Text Ticker
- GPS
Disc 2:
o TRANSFORMERS Tech Inspector – Zie hoe de ILM artiesten de robots via waanzinnig gedetailleerde modellen maken. Zoom in op de details en pauzeer of verander de rotatie van de modellen.
TRANSFORMERS
Releasedatum: 13 december 2007
Lengte: 143 minuten
Beeld: 16:9
Geluid: Dolby Digital 5.1

http://www.dvd-home.nl/pers/images/paramount/dec/trans.gif

thanks

Daniël V.
31-12-2007, 10:27
Tja, copy-pasten kan natuurlijk ook... maar dan was de vraag wel "waaruit bestaat het pakket extra's?"

"Hoe zijn de extra's" is in mijn boekje een vraag naar de kwaliteit ervan. Daarbij denk ik dat hij de eerste post van het topic zelf ook wel heeft gezien...

Martin Z.
31-12-2007, 11:37
Verdomme, hebben ze (in ieder geval) bij vanLeest ook de steelbook (zoals bij Play, cdwow, R2, R3 enz.) liggen...

intexor
31-12-2007, 13:03
Uitstekend verzorgde SE. Er staan een aantal uitgebreide docu's op die lekker wegkijken. Via de thema's Our World en Their War kun je respectievelijk 55 minuten en 65 minuten aan behind-the-scenes materiaal bekijken. Dat is als je binnen die thema's voor play all kiest. Je kunt ze ook als losse featurettes van ieder ongeveer een kwartier bekijken. Our World gaat meer in op historie, verhaal en personages, Their War gaat meer in op het technische aspect van de robotconstructie en special effects.

Alles is erg leuk en informatief. Het wordt ook leuk gebracht, omdat de makers niks dan oprecht enthousiasme voor hun werk laten zien. Erg aanstekelijk. Michael Bay laat dezelfde spirit horen op het audiocommentaar. Daarnaast nog wat concept-to-completion filmpjes en trailers, en ook de easter eggs zijn wel grappig.

Een dikke aanrader, die Special Edition, welke verpakking je ook wilt.

De extra's zijn inderdaad dik in orde, blij dat ik in dit geval ook eens voor de 2-disc ben gegaan ;)

Ralfers
01-01-2008, 17:40
Verdomme, hebben ze (in ieder geval) bij vanLeest ook de steelbook (zoals bij Play, cdwow, R2, R3 enz.) liggen...

indd, dat had ik ook wel wat eerder willen weten... dan had ik niet de R3 aangeschaft...

Frank
01-01-2008, 19:22
Verdomme, hebben ze (in ieder geval) bij vanLeest ook de steelbook (zoals bij Play, cdwow, R2, R3 enz.) liggen...
VanLeest en Bijenkorf om precies te zijn.

Wouter van Dis
03-01-2008, 17:45
Bijenkorf=Vanleest..

En nog bedankt Daniël Dundee!! De vraag was inderdaad HOE zijn de extra's.. ;) !

Toch maar steelbook in huis,, Verleiding was te groot..

Daniël V.
03-01-2008, 18:59
Bijenkorf=Vanleest..

En nog bedankt Daniël Dundee!! De vraag was inderdaad HOE zijn de extra's.. ;) !

Toch maar steelbook in huis,, Verleiding was te groot..
No problem! ;)

Dit was de eerste keer ooit dat ik heb getwijfeld welke verpakking ik wou... :p Zowel het zwarte steelbook als de keepcase met transparante sleeve vond ik mooi. Ik ben toch maar voor optie 2 gegaan.

Frank
03-01-2008, 19:03
Ik heb ook even na moeten denken, maar ben uiteindelijk ook voor optie twee gegaan.

martini
03-01-2008, 20:56
De steelbooks heb ik ook zien liggen bij MM Rdam centrum

Martin Z.
04-01-2008, 08:17
De steelbooks heb ik ook zien liggen bij MM Rdam centrum

Die steelbook is geweldig 8)

SpArkY
05-01-2008, 21:30
Wist niet dat er een steelbook bestond, niet zien liggen bij mij.

Heb dan de 2disc se gekocht met transparante sleeve, tis toch ook wel nice :p

Peter Rietveld
02-06-2008, 16:59
Zit er op de r2 dvd's die bij cd-wow.nl te koop zijn ook nl-ondertiteling

Frank
02-06-2008, 18:16
Volgens deze recensie wel:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66394

Peter Rietveld
02-06-2008, 22:19
Volgens deze recensie wel:

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66394

ok, tnx! :)

Helliwood
03-06-2008, 13:35
Ik heb toen de transformerende DVD box gekocht in Free Record Shop.

Frank
03-06-2008, 18:39
Mooi!

Helliwood
04-06-2008, 18:18
Is een leuk hebbeding(y)