PDA

Bekijk de volledige versie : Donkere vlakken bij hd dvd



Cynthiaarjan
13-10-2007, 23:37
Hallo. Ik heb een vraagje.
Wij hebben een Philips 37pf9731/10. We zijn hier erg tevreden mee en het beeld is echt erg mooi.
Nu hebben we sinds een aantal dagen een HD dvd speler voor bij de xbox 360 gekocht met daarbij de dvd: the bourne supremacy.
Nu valt het al meteen op dat het beeld behoorlijk donker is maar wat mij vooral stoort is dat de donkere beelden ook echt vlakken met zwart krijgen. Ik weet niet zo goed hoe ik dit anders moet uitleggen. Als de hoofdrolspeler in het donker zit is alles wat zwart is net alsof het erop geverfd is.

Weet iemand of dit aan onze tv ligt of ligt het aan de hd dvd speler? Ik heb zelf geen idee aangezien we verder nooit klachten hebben over de tv. Moet ik iets instellen of is mijn tv niet goed genoeg voor een hd dvd speler?
Ik hoop dat iemand mij kan en wil antwoorden.

Groetjes, Cynthia(y)

bsmpower
14-10-2007, 16:23
Misschien kan je er een foto van maken zodat we kunnen zien hoe het er precies uit ziet!?

Cynthiaarjan
14-10-2007, 16:38
Hoi, ik ben er net achter dat ik in het xbox menu onder reference levels moest kijken. Deze stond op de hoogste optie en die moest ik in het midden zetten. Nu is het beeld lichter en zijn de vlakken verdwenen.

(y)