PDA

Bekijk de volledige versie : Under Siege 2: Dark Territory [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
16-10-2007, 19:41
Under Siege 2: Dark Territory

Redelijke HD uitgave van tweede Steven Seagal=Casey Ryback actiefilm.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3130)

TJ Weissel
17-10-2007, 12:14
Ik heb toch wel 'n klein beetje medelijden met je dat je steven seagal reviews moet schrijven, wel 1tje die eindelijk op waarde geschat is, al zijn 2 bolletjes nog veel (6)

Roberto van Rooijen
17-10-2007, 15:01
Wat mij opvalt is dat de uitgave op DVD een betere beoordeling krijgt qua geluid dan de Blu-ray.
Heeft dit te maken omdat de norm voor Blu-ray en HD DVD hoger liggen dan DVD?

Dennis Oosterhuis
17-10-2007, 15:30
Ja... :wink:

TJ Weissel
17-10-2007, 15:31
Wat mij opvalt is dat de uitgave op DVD een betere beoordeling krijgt qua geluid dan de Blu-ray.
Heeft dit te maken omdat de norm voor Blu-ray en HD DVD hoger liggen dan DVD?

Toch wel logisch?... zijn zat dvd's die 5 bolletjes scoren, zouden de nieuwe formaten daar nooit overheen kunnen :)

Arnold van Oostrum
17-10-2007, 16:43
Wat mij opvalt is dat de uitgave op DVD een betere beoordeling krijgt qua geluid dan de Blu-ray.
Heeft dit te maken omdat de norm voor Blu-ray en HD DVD hoger liggen dan DVD?
De beoordeling is in het licht van de drager. Dus een beoordeling van een DVD uitgave is niet in absolute zin te vergelijken met de beoordeling van een BD uitgave. Voor de laatste geldt t.a.v. de betere mogelijkheden om een goed beeld weer te geven natuurlijk andere criteria. De beeldkwaliteit van deze Seagal BD is nog altijd beter dan de DVD uitgave.

Ron-G
18-10-2007, 17:28
Ik heb toch wel 'n klein beetje medelijden met je dat je steven seagal reviews moet schrijven, wel 1tje die eindelijk op waarde geschat is, al zijn 2 bolletjes nog veel (6)

Inderdaad zonde van de genomen tijd........voor de enkele die hard Seagal fan, lijkt me dat er toch wel leuker, en vooral beter materiaal is wat er te recenseren valt.......dit valt toch wel eigenlijk in de catagorie pulp en dan nog wel slechte pulp........

Tarkus
28-08-2011, 21:44
Samen met de eerste film vind ik ook deze steengoed.
Heb hem daarom ook aangeschaft op blu-ray en geen seconden spijt van gehad.
Een topper in het actiegenre !!

Commentaar 2009:
Ik vind dit een prima film, uit de tijd dat Seagal nog de ene topper na de andere maakte.
Het is natuurlijk een prent die je met een korrel zout moet nemen betreft het scenario, maar het zit boordevol actie en gevechtsscènes, en daarom draait het hem toch steeds in een film met Steven Seagal.
Ik heb deze prent al meerdere malen gezien en nog steeds kan ik me er bijzonder goed met vermaken, ook deze keer was dat niet anders.

Rogier Burghout
28-08-2011, 21:49
Ja, samen met deel 1 en ook een film met Damon Wayans (wwet niet meer precies hoe die heet) zijn dit wel de enige films met Seagal die ik vind te pruimen. Lekker voor doordeweeks voor savonds op de TV met laptoppie erbij....