PDA

Bekijk de volledige versie : Eerste WB Blu Ray met "In-Movie Experience"



Frenkel
17-10-2007, 06:19
In de VS is de "Terminator 3" aangekodigd op Blu Ray disc, en is hiermee de eerste van de Warner Bros titels die tot nu toe aleen op HD DVD verkrijbaar was, vanwegen het onbreken van de "In-Movie Experience" optie op BD (profile 1.1).
http://www.highdefdigest.com/news/show/Exclusive_HD_Content/Disc_Announcements/Terminator_3_Bound_For_Blu-ray_This_December/1069

Lorre
17-10-2007, 06:51
Idd, en ook Batman Begins is al aangekondigd. 1 voor 1 zal HD-DVD hun exclusives van Warner verliezen. Enkel Paramount en Universal schieten dan nog over.

Aloys
17-10-2007, 08:29
Batman Begins ga ik zeker kopen als ik een HD TV krijg.

Albert Kostwinder
17-10-2007, 10:17
Lorre heeft het fout. Warner titels zijn nooit hd dvd exclusives geweest.

Aloys
17-10-2007, 10:21
Lorre heeft het fout. Warner titels zijn nooit hd dvd exclusives geweest.

Onee? Ik denk dat Lorre bedoelde dat ze tot nu toe enkel op HD DVD waren verschenen. Exclusief in die zin.

Lorre
17-10-2007, 17:24
Lorre heeft het fout. Warner titels zijn nooit hd dvd exclusives geweest.

Ik heb het juist. Batman Begins etc. waren exclusief op het HD-DVD formaat. Ook The Matrix Trilogy en Charlie and the Chocolate Factory zijn enkel verkrijgbaar op HD-DVD. Terminator 3 maakt hier niets uit omdat die door Sony wordt uitgegeven, maar nu is Batman Begins al aangekondigd op BR en daarmee bedoel ik dat ze 1 voor 1 hun exclusives gaan verliezen. Denk niet dat de post zo moeilijk te begrijpen was. (y)

@STaf: Tegen pubers begin ik zelf niet meer te discussiëren. Zoals ik al zei als er iets mis is met BR dan is het "HAHAHAHAH, LOSERS!!!" en nu HD-DVD iets negatiefs heeft beginnen ze de anderen aan te vallen omdat hun grote liefde een deel van de strijd verloren heeft. Wie is er dan zielig? :nono: Als je kijkt op de Warner site zie je dat elke nieuwe titel die uitkomt op beide formaten zal verschijnen. Enkel de vroegere exclusief uitgebrachte films op HD-DVD blijven nog over, maar Warner is van plan om die ook zo vlug mogelijk op BR uit te brengen. En euh... Ik heb ook een X-box 360 en speel er dagelijks Halo 3 en Gears of War op. De PS3 heeft me nooit geboeit voor games enkel films... Leer je medemens kennen voor je een willekeurige aanval pleegt. Kleine snotters... Zelf TJ heeft nog betere argumenten. Met die discussieer ik tenminste graag. xD

Edwin V
17-10-2007, 17:45
Mensen die blij zijn dat BR een fout maakt zijn net zo zielig als mensen die blij zijn dat HD DVD een fout maakt. Laten we verdorie blij zijn als films goed worden uitgebracht op beide formaten. Twee formaten is nu eenmaal een feit en als er eentje op den duur verdwijnt is dat jammer, misschien niet voor jezelf maar dan voor anderen.

Lorre
17-10-2007, 18:23
Het zou in de eerste plaats al niet meer mogen gebeuren. In de begintijd van DVD ok, maar nu zouden ze met HD-DVD en BR toch al beter moeten weten.

Herjan
17-10-2007, 19:52
Enkele berichten verwijderd vanwege "bash" gehalte.

@Staf: gelieve normaal te reageren als je het oneens bent. Dus let op je taalgebruik en reageer met argumenten.

STaf
18-10-2007, 13:38
Enkele berichten verwijderd vanwege "bash" gehalte.

@Staf: gelieve normaal te reageren als je het oneens bent. Dus let op je taalgebruik en reageer met argumenten.
OK! No problem(y)

TJ Weissel
18-10-2007, 13:42
Niet de eerste toch? ... Matrix was eerder :D

Maarjah, komen eindelijk wat leuke titels beschikbaar op Blu-ray naast al het Sony geweld, er gaan geruchten dat in December de gehele HD DVD only WB catalogus ook op Blu-ray verkrijgbaar is (volgens het vakblad Video-Bizz).

Hombre
18-10-2007, 14:16
Sony heeft de rechten van T3 in Nederland, nu maar hopen dat zij deze hier ook gaan uitbrengen.

Albert Kostwinder
18-10-2007, 15:14
Ik heb het juist. Batman Begins etc. waren exclusief op het HD-DVD formaat. Ook The Matrix Trilogy en Charlie and the Chocolate Factory zijn enkel verkrijgbaar op HD-DVD. Terminator 3 maakt hier niets uit omdat die door Sony wordt uitgegeven, maar nu is Batman Begins al aangekondigd op BR en daarmee bedoel ik dat ze 1 voor 1 hun exclusives gaan verliezen. Denk niet dat de post zo moeilijk te begrijpen was. (y)



Nogmaal, je hebt het fout. Warner ondersteund beide formaten en kon enkele titels nog niet uitbrengen op Blu ray omdat die nog niet de juiste softwareondersteuning had. Men wilde niet wachten en heeft toen enkele titels eerst maar op hd dvd uitgebracht. Inmiddels is het probleem verholpen en komen die titels nu dus gewoon uit omdat het technisch mogelijk is. Ze zijn dus nooit exclusive geweest. Al de door jou hierboven genoemde titels gaan dus gewoon op Blu ray uitkomen zoals allang bekend is.

Lorre
18-10-2007, 16:56
Ze konden dit wel maar weigerden dit zoals jij zei dus werden ze exclusief aangeboden op HD-DVD. En erg lang bekend dat sommige op BR komen is het niet. Charlie and the Chocolate Factory, V For Vendetta en The Matrix trilogy zijn nog steeds niet aangekondigd op BR. Dus ben ik toch juist. Ze waren exclusief op HD-DVD verkrijgbaar. Ik heb niets vermeld van de reden waarom ze exclusief op HD-DVD waren uitgekomen. Het is net als met een spel die de eerste maanden ook op de X-box 360 komt voordat hij op de PS3 komt. Dan noemen ze dit ook exclusief, maar dan voor bepaalde periode.

Albert Kostwinder
18-10-2007, 17:21
Ze konden dit wel maar weigerden dit zoals jij zei dus werden ze exclusief aangeboden op HD-DVD. En erg lang bekend dat sommige op BR komen is het niet. Charlie and the Chocolate Factory, V For Vendetta en The Matrix trilogy zijn nog steeds niet aangekondigd op BR. Dus ben ik toch juist. Ze waren exclusief op HD-DVD verkrijgbaar. Ik heb niets vermeld van de reden waarom ze exclusief op HD-DVD waren uitgekomen. Het is net als met een spel die de eerste maanden ook op de X-box 360 komt voordat hij op de PS3 komt. Dan noemen ze dit ook exclusief, maar dan voor bepaalde periode.

Nee, die komen ook op bd als profile 2.0 werkt. Gewoon kwestie van tijd. Echt exclusive hd dvd noem ik universal of bij bd bv Fox films. :)

Lorre
18-10-2007, 17:41
Ik zie exclusive anders. Als het niet verkrijgbaar is op het ene formaat dan zie ik het als een exclusive. Tijdelijk of niet. Daarom zei ik dan ook: HD-DVD raakt al hun Warner exclusives 1 voor 1 kwijt. (y):-P

STaf
18-10-2007, 19:43
Gelijk, geen gelijk, gelijk, geen gelijk... hoe lang gaat dat nog duren??? WB was nooit exclusief HD DVD, is altijd onpartijdig geweest, HD DVD verliest geen enkele exclusieve titel. Je doet net of WB nu gaat overstappen op Blu-ray, ze maken gewoon dezelfde titels voor beide formaten(voorlopig toch nog:-P )...:nono:

Albert Kostwinder
19-10-2007, 10:12
Ik zie exclusive anders. Als het niet verkrijgbaar is op het ene formaat dan zie ik het als een exclusive. Tijdelijk of niet. Daarom zei ik dan ook: HD-DVD raakt al hun Warner exclusives 1 voor 1 kwijt. (y):-P

M.a.w zeg je nu dus hetzelfde als mij. Toch leuk dat je jezelf tegenspreekt en inziet dat je fout zat. (y)

Edwin V
19-10-2007, 14:52
Er worden heel veel films exclusief in Amerika op DVD uitgebracht. Na een paar maanden raken die DVD's hun exclusiviteit één voor één kwijt. ;)

Lorre
19-10-2007, 15:56
M.a.w zeg je nu dus hetzelfde als mij. Toch leuk dat je jezelf tegenspreekt en inziet dat je fout zat. (y)

Tegenspreekt? Ik zeg gewoon hoe ik een exclusive zie...

rvvnr1
22-10-2007, 20:50
IME maar toch ook weer niet:

"Speaking exclusively with High-Def Digest, however, a Warner spokesman tells us that 'T3' will not, in fact, utilize Profile 1.1. Instead, Warner will be following the lead of past Blu-ray releases with PIP-like features (such as Lionsgate's 'The Descent (http://bluray.highdefdigest.com/descent.html)' and Disney's 'The Guardian (http://bluray.highdefdigest.com/guardian.html)'), and will simply burn a PiP window onto a second high-def encode of the film itself, effectively matching the PiP experience without requiring two concurrently-streaming video sources.

The complete explanation provided to us by Warner reads as follows:

"A second PiP image (for 'Terminator 3') was created by compositing the SD [standard definition] IME [In-Movie Experience] video box into the HD video to create a separate video file, which is branched to at the various IME transition points. Ultimately, this way of programming will be replaced with the true Profile 1.1 functionality, but until then, this will appear transparent to the consumer, and will have the same benefit."

BRON (http://www.highdefdigest.com/news/show/Warner/Exclusive_HD_Content/Disc_Announcements/Warner_Sets_Record_Straight_on_T3_Blu-ray_PIP_Track/1090)

Blijft toch een lachertje al die kunstgrepen die uitgehaald moeten worden om het gebrek aan hardwarematige ondersteuning te compenseren.

Franklin
22-10-2007, 21:33
Mensen die blij zijn dat BR een fout maakt zijn net zo zielig als mensen die blij zijn dat HD DVD een fout maakt. Laten we verdorie blij zijn als films goed worden uitgebracht op beide formaten. Twee formaten is nu eenmaal een feit en als er eentje op den duur verdwijnt is dat jammer, misschien niet voor jezelf maar dan voor anderen.

Helemaal mee eens(y)