PDA

Bekijk de volledige versie : actie disney br amazon.com



ccb
17-10-2007, 23:31
amazon heeft nu een actie, weet niet hoe lang hij loopt van disney br , bij iedere koop van een br van een geselecteerd aantal titel krijg je een tweede van de lijst gratis.
ze kosten per stuk 25 dollar, dus 17,5 voor de twee zonder verzenden.8,75 euro per stuk lijkt me niet duur

STaf
18-10-2007, 13:36
Maar met regiocode?

TJ Weissel
18-10-2007, 13:43
Maar met regiocode?

(6)

ccb
20-10-2007, 02:31
het is even zoeken, maar een groot aantal zijn regio vrij en er zijn sites die dat precies bijhouden.bv de boxmet alle harry potter films uit de vs is mooi en ook regio vrij.
Ik heb nu 31 br en daarvan zijn er 25 uit de vs, waarvan 23 op de ps3 af te spelen, waaronder smallville en planet earth.
De prijzen zijn daar veel beter en zeker zo een actie:o

Frenkel
20-10-2007, 07:04
het is even zoeken, maar een groot aantal zijn regio vrij en er zijn sites die dat precies bijhouden.bv de boxmet alle harry potter films uit de vs is mooi en ook regio vrij.
Ik heb nu 31 br en daarvan zijn er 25 uit de vs, waarvan 23 op de ps3 af te spelen, waaronder smallville en planet earth.
De prijzen zijn daar veel beter en zeker zo een actie:o

En zijn die andere 2 niet af te spelen omdat ze regio A gecodeerd zijn ?.
Of heeft dat een andere rede ?.
Buena Vista heeft in eider geval maar wijnig regiovrije titels.

ccb
20-10-2007, 17:17
bij de een dinosaur had ik niet goed in de gaten gehouden op een regio pagina dat die niet af te spelen was en een andere was een heel speciale disney blue ray uit japan.Maar op zich geen probleem, omdat er wel eens een hack voor de regios zal komen.
Als je de codering goed in de gaten houdt kun je veel titels kopen in de vs en de prijs ligt aanzienlijk lager.:smile:
Maar de disney titels die ik bij deze actie heb besteld zijn allemaal regio vrij
bv pearl harbor, apocalypto